Goedemiddag dames, ik heb nu 2 apps want heb geen idee hoelang mijn cyclus duurt dus dan maar 1 ingesteld op 28 dagen en 1 op 31 dagen net zoals de vorige keer. Verder gewoon vaak seks in deze 1,5 week want na de vorige keer wil ik ff wat meer zekerheid. Vorige maand zat ik er volledig naast omdat me lichaam na 31 dagen pas “ongesteld” werd als dat het uberhaupt was. Handig he al die apps
Ja toch. Hoe zonde is het om elke keer voor je NOD bijvoorbeeld te zien dat je zwanger bent en dan toch ongesteld worden? Ik zou idd gewoon lekker genieten. Doen waar je je goed bij voelt, maar jezelf niet gek maken. De meesten (ook in mijn directe omgeving) worden pas zwanger als ze er niet aan denken. Zus van een vriendin ook, al 2,5 jaar intensief bezig met zwanger raken, nooit gelukt. Toen vroeg haar vriend haar ten huwelijk en bam, ze was alleen nog maar bezig met de bruiloft; zwanger!!
@San0804 Met sporten zweet je ook wel weer veel toch! Gewoon proberen vanavond ff in potje plassen dan zie je wel of geconsetreerd is of niet. Als k heeeel nodig moet kan ik gerust na 5 min weer moeten haha dus wie weet jij ook
Ja, ik ga doen waar ik me goed bij voel. En heb ook echt geleerd dat je van toegeven aan testdrang niet gelukkiger word. Tenminste ik niet. Dus we gaan het wat rustiger aan doen hier. Wat meer focussen op andere dingen in het leven.
Pppfff heb net weer een warmte aanval gehad, net zoals gister heeft iemand dat ook gehad tijdens het ontpillen
@San0804 ; ik denk dat vanavond ook nog kan hoor! Ik doe het meestal ook met een klein plasje. Gewoon even tussendoor en dan pakt ie ook!
@Zonnetje19 Jazeker heel handig haha.. altijd maar iets van maandverband of tampons in je tas bij je hebben. Ik had vaak tampon in broekzak... voor het geval dat
Ojaa.. ik had die zwangerschapspantys gekocht... nou het leek wel een corrigende panty die tot aan me borsten komen zit dus vreselijk! Dan maar weer de ingeknipte panty aan hahaha!
@Zonnetje19 opzich een mooie panty alleen de maatvoering is bijzonder.. ik kreeg hem met veeel moeite aan.. en zat zo strak om me heup/schaambot gebied niet normaal meer! Heb ze berichtje gestuurd... ben benieuwd haha
@Momma2b wat een verdrietig nieuws!!! Ik zag je bericht in de andere groep, heb blijkbaar alleen van daar meldingen gehad en niet van hier. Heb dus net je posts terug gelezen. Ik heb zelf nooit gehoord dat het gevaarlijk is om direct weer te proberen. Na de curretage was ik zonder eerst een menstruatie te hebben gehad zwanger van mijn zoontje. Ik gun jullie ook snel een hele goede en fijne zwangerschap!!
Sjaantje91; 27 jaar, eerste kindje, ronde 02, NOD 2 maart 2019 San0804; 25 jaar, eerste kindje, ronde 02, NOD 8 maart 2019 Zonnetje19; 39 jaar, eerste kindje, ronde 02, NOD 11 maart 2019 Visje79; 39 jaar, tweede kindje, ronde 05, NOD 17 maart 2019 Momma2b; 29 jaar, eerste kindje, ronde 02, NOD ??? Duitshollandsmeisje; 29 jaar, eerste kindje, vanaf januari/februari 2019 Orchid24; 24 jaar, eerste kindje, vanaf april 2019 Sel078; 26 jaar, eerste kindje -------------------------------------------------------------- Zwanger! Zwanger! MDvD96; 23 jaar, eerste kindje, ronde 05, zwanger! Wonderd; 26 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! Loveischocola; 34 jaar, eerste kindje, ronde 02, zwanger! ElinevK; 29 jaar, tweede kindje, ronde 01, zwanger! Miran1234; 28 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! Katjes123; 22 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! -------------------------------------------------------------- Afspraken: LoveisChocola; 27 februari intake & echo ElinevK: 7 maart vroege echo
Ik heb mijn afspraak erbij gezet. Nog 2 weken wachten... Ik vind het ontzettend spannend. Ik ben gestopt met testen toen het teststreepje even gekleurd was als de controlestreep en nu: op goed geluk! Ik heb niet veel symptomen maar ben wel moe, moe, moe! @duitshollandsmeisje goede reis gehad? Voor jou komt het nu ook dichtbij! @San0804 heb je alsnog een test gedaan?
@ElinevK ja ik heb net alsnog getest, had toch nog wel geconcentreerde urine! Maar gewoon een witte test, ik verwacht morgen een licht streepje
Ik dek ergens dat het misschien wel goed is dat ik het was vergeten. Misschien ben ik er dan toch iets minder mee bezig. Wie weet heeft het een positieve invloed op onze kansen.