Spannend voor jou!! Ben benieuwd! Ik zit nu in mijn laatste trein, nog 3,5 uur! Gelukkig zit ik heerlijk alleen met stopcontact!! Dus lekker Spotify aan en chillmodus aan! Vandaag nog een gezellige middag met mijn moeder gehad maar ben ook wel blij om straks mn mannetje weer te zien!
@ElinevK ; spannend zeg 7 maart! Hoe gaat het met jou? Kreeg jij de curretage ook na 2 weken, toen het niet zelf op gang kwam? Wel super fijn dat je daarna direct weer zwanger was en dat het een goede zwangerschap was. Bedankt ook voor je lieve reactie. @San0804 ; ohh gelukkig kon het ook later en was ie gewoon nog wit, je bent er op tijd bij. @duitshollandsmeisje ; goede rit nog even. Geniet straks ook weer lekker van het thuis zijn en van je mannetje. Hou nog even vol met werken! Het is bijna maart. Hoop dat jullie snel de uitslagen krijgen.
Valt me vanavond op dat mijn buik erg aan het rommelen is en beetje krampen in mijn onderbuik. Hopelijk komt mijn menstruatie er snel aan. Kan ik ook weer door.
Oh dat zal heel fijn zijn! Ja ik ben er optijd bij met testen. Hij was gewoon wit, denk morgen een licht streepje, en verwacht vrijdag de knaller, we gaan het zien! Weet alleen nog niet hoe ik dat morgen ga doen, want mn zusje is jarig en we gaan uit eten.. en ik moet na mijn werk in 1 keer door naar haar toe, en ben pas weer laat thuis.. beetje onhandig.. ik weet nog niet hoe ik dat op ga lossen.. dagje overslaan vind ik ook eng..
Ik was 7,5 week zwanger toen we er achter kwamen en het vruchtje was niet gegroeid of al afgebroken. De miskraam was dus al een tijd geleden maar de testen nog steeds positief. Mijn lichaam had niet door dat er een miskraam was. Het kon wel tot 12 weken duren voordat het kwam, dat vond ik te lang. Curretage of medicatie was de keuze. Aangezien medicatie bij een eerste toch vaak eindigt in curretage voor de curretage gegaan. Maar heftig vond ik. Wakker worden in je eentje en je zwangerschap verloren hebben. Ik hoop (en ga er van uit) dat dit voor jou niet nodig is en dat het natuurlijk komt
Echt niet leuk. En zeker niet dan ook nog in je eentje wakker worden. Het is zo hard als je ineens niet meer zwanger bent... Snap wel dat je dat veel te lang vond. Ik hoop ook dat dat bij mij allemaal niet hoeft. Maar ik heb nog even.
Misschien zelf een bekertje en een test meenemen en op je werk testen? Of bij je zusje? Gewoon net wat langer in de wc blijven hangen zeg maar...
Dat gaat hem op mijn werk niet worden.. ik denk dat ik even met een smoes gauw langs huis ga i.p.v. rechtstreeks.. lijkt me het meest praktische.. gedoe ook
Hihi ik kom oorspronkelijk uit Breda. Inderdaad een hele zit ja. Doe het normaal met de auto maar ja, die vertrouw ik dus nog niet. Hoop dat ie in mei rijdt want dan kan ik even een weekend heen en weer als mijn vriendinnetje haar kindje heeft gekregen! Met het vliegtuig ben ik net zo lang bezig als met de trein, dus liever trein. Heb je ook geen gedoe met bagage!