Zwanger worden voorjaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Momma2b, 1 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momma2b

Momma2b Fanatiek lid

29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Mijn ovu testen zijn niet echt positief. Ze knallen nog niet. En soms zijn ze ook gewoon heel licht.
    Heb afgelopen week bloed laten prikken en mijn hcg was niet verhoogd. De assistente zei toen ook nog "het klinkt alsof je je miskraam al hebt gehad, daarom is je hcg nu alweer zo laag". Maar krijg overal beetje dubbele antwoorden dus erg onduidelijk.

2. Momma2b

Momma2b Fanatiek lid

29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Plus ovulatie testen zijn niet bij iedere vrouw ook positief als ze zwanger zijn. Wisselt. Had voor de grap eentje gedaan toen ik een vaag lijntje op de zwangerschapstest had en de ovulatie test was wit!?

3. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Uhm zij keek me al heel boos aan en voegde daar aan toe 'ik ben hier nu al 10 dagen en ik kom dit weekend ECHT NIET!' . En had nog niet eens wat gevraagd. Ik had gezegd, fijn en als ik ziek ben, wie komt er dan...? Zij zo 'Ik niet in elk geval'. Maar als zij ziek is krijg ik op mn donder als ik niet meteen kom opdagen. Team-gevoel ofzo. Dus zij wel, maar ik niet. Ik werk ook zo vaak 7+ dagen achter elkaar.

Weet je wat, ik denk maar zo, straks is mijn contract weer teruggedraaid en dan ben ik ook 1 van die 8 koks. DOEI!

4. Marielle1985

Marielle1985 Bekend lid

20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Idd apart! Denk idd maar op naar volgende ronde. Anders hadden ze het wel uit je bloed kunnen halen!

5. Zonnetje19

Zonnetje19 VIP lid

26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Pppfff zeikerds daar, en gaat het niet hup hup naar huis hoor.

6. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.264
    12.639
    113
    Vrouw
    @Orchid24 Kijken of er een intacte zwangerschap is (kans op miskraam is groter bij mij) en kijken hoe het zit met me baarmoeders of ik in volledig onder medisch toezicht moet blijven of na verloskundige mag.

7. Momma2b

Momma2b Fanatiek lid

29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Wauw dit vind ik echt heel raar hoor!
    Idd doei

8. Momma2b

Momma2b Fanatiek lid

29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Ja idd volgende ronde. Maar... Als die bloeding waar we het over hebben wel de innesteling was en dus niet de miskraam. Dan komt de miskraam nog en dan kan ik nu dus ook nog niet zwanger raken..
    Ik voel wat veranderingen in mijn lijf voor mijn gevoel komt er een ovulatie aan. Dus ik gok er nu maar op dat vorige week de miskraam was. Maar kan dus ook heel goed zijn dat ik er helemaal naast zit. En dat eerst nog een en ander de baarmoeder uit moet. Snap je?

9. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.264
    12.639
    113
    Vrouw
    @Momma2b En als je nu een zwangerschapstest doet issie helemaal wit? Daar ben ik nu wel benieuwd na eigenlijks. En zou gewoon maandag verloskundige pratijk bellen eventjes de situatie uitleggen. En dat je wel fijn zou vinden dat ze doormiddel van inwendige echo kijken hoe de baarmoeder en eierstokken eruit zien. Dat je graag verder wilt maar dat je zeker wilt weten of je verder kan/mag gaan.

10. Momma2b

Momma2b Fanatiek lid

29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Ja toevallig gister middag eentje gedaan en die was wit.
    Ik ga maandag idd even bellen. Bij de ha kwam ik gewoon niet verder.

11. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    @Momma2b vervelend zeg die onzekerheid!! vervelend ook dat niemand je echt verder helpt lijkt het wel. hoop dat je snel ongesteld word dan, dan weet je minstens IETS.

Zonnetje19 en Momma2b vinden dit leuk.
  12. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    ja ik kijk even aan hoe het gaat. als het vanavond weer tegen het einde zo slecht gaat vraag ik gewoon of de warme keuken iets eerder kan sluiten, zodat mijn collegas het af kunnen maken tot 01:00. gisteren ging het tot een uur of 19:00, toen werd het ineens heel druk dus moest ik echt even gas geven, om 20:30 voelde ik me toen echt heel beroerd, heet hoofd, zweten, wazig, bah bah.. gelukkig kon ik 21:00 gaan. De drukte was toen mooi voorbij. Hopen dat het vandaag ook een beetje mee valt.. maar ja, het is wel weekend en prachtig weer, niet koud.. zonnig.. ik ben er bang voor.. en dan morgen nog en dan maandag dagje vrij gelukkig.

13. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.264
    12.639
    113
    Vrouw
    @Momma2b Ja huisarts weet natuurlijk ook niet alles. En verloskundige heeft er voor geleerd. Hun weten net wat meer natuurlijk. En blijf maar lekker ovulatie testen doen. Je weet dat alle kanten op kan gaan. Je kan zo volgende week nog ongesteld worden maar miss over 2/3/4 weken pas of niet en je bent snel weer zwanger. Overal rekening mee houden maar zou fijn zijn als verloskundige je gerust kan stellen doormiddel van een echo/goed gesprek. En daar zou ik dan meer vertrouwen in hebben dan een huisarts... Vind wel goed teken dat zwangerschapstest wit is.

Momma2b vindt dit leuk.
  14. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    [/QUOTE]
    Ik weet het. Maar mijn werkgever kan niks als ik niet kom. Niemand komt voor mij. Dan zou de kok van vandaag een dubbele dienst (17 uur) moeten maken en dat gaat ze ook echt niet doen. Niemand die kan koken, misschien een beetje, maar als er zon 'schwung' komt gaan ze helemaal de zeik ik, want dan ben ik zelf blij als ik het allemaal red zodat niemand echt lang op zijn eten hoeft te wachten. Maar ik weet nu wel dat ik niet voor een ander ga komen. Het interesseert hun ook niet dat ik met koorts werk dus dan interesseert het mij straks ook niet op mijn vrije dagen. het is wel goed.

15. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.264
    12.639
    113
    Vrouw
  16. Momma2b

Momma2b Fanatiek lid

29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Thnx dat je zo meedenkt. Stelt me beetje gerust dat ik er dus wel goed mee om ga. Overal rekening mee houden zeg maar.
    Ja vond ik ook wel een goed teken want dat betekend dat hcg eruit is. En plek maakt voor ovulatie. Of de miskraam afronden.
    Ik ben ook nu aan t afwachten wat mijn lijf doet. Daarbij helpen nu ovulatie testen wel even.

17. Momma2b

Momma2b Fanatiek lid

29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Ik weet het. Maar mijn werkgever kan niks als ik niet kom. Niemand komt voor mij. Dan zou de kok van vandaag een dubbele dienst (17 uur) moeten maken en dat gaat ze ook echt niet doen. Niemand die kan koken, misschien een beetje, maar als er zon 'schwung' komt gaan ze helemaal de zeik ik, want dan ben ik zelf blij als ik het allemaal red zodat niemand echt lang op zijn eten hoeft te wachten. Maar ik weet nu wel dat ik niet voor een ander ga komen. Het interesseert hun ook niet dat ik met koorts werk dus dan interesseert het mij straks ook niet op mijn vrije dagen. het is wel goed.[/QUOTE]

Ergens is dit ook wel even goed om mee te maken en te voelen. Het is hard, maar je weet nu wel dat ze alleen maar aan zichzelf denken zeg maar. En jij denkt juist heel veel aan hun ook en doet zo je best. Maar iets terug verwachten ho maar!!! Weet je wel waar je staat en wat je de volgende keer kan doen.

Voor nu Werkse en doe vooral rustig aan en als het niet gaat ja dan niet hoor. Moet je cheffin ook maar eens gaan nadenken over jou collega's die niet in willen vallen...

duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  18. San0804

San0804 Fanatiek lid

17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Dit was mijn test van einde van de ochtend. De vorige keer ging ik er vanuit dat dit mijn piek was, omdat ie later opende dag niet donkerder werd. Ik gok nu toch maar op morgen. Na de piek moet je ei ook nog springen zeggen ze, dus morgen seks zou vast goed zijn, denk ik. Ga ik vanuit. Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

19. Marielle1985

Marielle1985 Bekend lid

20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Je zou ook over 12 uur nog een keer kunnen testen. Eisprong is volgens mij 24-36 uur na positieve ovu test

20. Momma2b

Momma2b Fanatiek lid

29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    O die ziet er heel goed uit hoor! Ik denk dat het idd goed is wat je had bedacht. Alleen mezelf kennende zou ik alsnog vanavond ook willen. Voor het geval dat ie morgen toch weer afneemt.

Deel Deze Pagina