Nee behalve de hondjes dan maar komt wel goed hoor. Ik maak me niet zo druk, het komt wanneer het komt...
Voor volgende maand ga ik ovutesten gebruiken, wil nou wel eens weten wanneer me eisprong komt. Wil het liever niet maar ben gewoon eens benieuwd. Want had ook niet echt vruchtbaar slijm... dus ben in de war en had ook niet zoiets ik bespring je ofzo
Ik blijf dat toch iets lastigs vinden... hoe weet je het nou zeker? Soms denk ik echt, oh dat zal het zijn en dan krijg ik het later in mijn cyclus nog eens.. xD
Nou meiden, ik kon me niet meer bedwingen en heb net mijn arts gebeld. Bij mij was geen virus aanwijsbaar in mijn bloed! Dus geen ZIKA en ook niet gehad! Nu alleen mijn vriend nog.... maar hij zei als ze eind van de week niet bellen bel ik ze meteen maandag. MAAR DAT DUURT NOG EEN WEEK EN HET IS MORGEN AL 2 WEKEN GELEDEN aargh hahahahaha. Oke, we doen het al niet meer veilig. Maar ik bedoel, ik moet wel een BEETJE uitkijken natuurlijk voor het geval hij het wel had.
Foliumzuur staat bij mn tandenborstel (zit nu in neutraal potje van apotheek dat ik nog had staan, anders staat het ook zo in zicht van alle mensen die toevallig in de badkamer komen) neem het na mn ontbijt. Er worden verpakkingen verkocht met dagaanduiding in een strip, net als bij de pil. Dan let je er misschien meer op. Zal vast wat duurder zijn. Ik heb nu gewoon die van kruidvat voor €2 ofzo. @Momma2b dan gaan we gelijk op denk ik. Hier sinds zaterdag vruchtbaar slijm gespot en dat is meestal al ruim een week voor mijn ei. Ik zal morgen eens starten met ovutesten.
Ik heb geen idee hoeveel dagen dat slijm bij mij is voor de ovulatie. Ik ben al aan het testen nog niet gevonden. Logisch ook als nu pas dat slijm heb. Interessant om te kijken hoeveel dagen dit duurt voor mijn LH piekt. Ben iig nu heel blij dat mijn lichaam het alweer oppakt. Stelt echt gerust.
Haha, ben ik ook aan het overwegen! Kan geen kwaad om er vast mee te beginnen dacht ik zo en tegen die tijd kunnen we dan alsnog beslissen om eventjes te wachten!
zeker die paar pillen extra kost ook geen drol! Voel me zelf sws wel wat fitter sinds ik multi neem want ik nam daar voor helemaal geen extra vitamine, toch wel fijn eigenlijk.
@duitshollandsmeisje Ik heb de foliumzuur in de keuken op het aanrecht staan, als ik dan beneden kom en wat te drinken pak en koffie maak zie ik het staan, en neem ik het gelijk in. Ik vergeet het op deze manier nooit. Je kunt ook een alarm in je telefoon zetten zodat je het niet vergeet.
Oeps zat weer op de hema website, alle romper 2+1 gratis, 3+2 gratis.. haha snel weg ze zijn zooo leuk
@foliumzuur ik heb het in de la bij bestek liggen onder mijn andere medicijnen en probeer het bij mijn ochtend maaltijd te nemen. Ik heb op elke pil een dag geschreven (ma, di, woe, do , vrij,za ,zo....) ze zitten per stuk verpakt. En als ik dan overdag denk, heb ik hem eigenlijk wel al genomen? Dan check ik het zo heel makkelijk.