Wat leuk!! Beginnen jullie misschien ongeveer gelijk als wij leuk! Ben ook al begonnen met foliumzuur, maakt niet uit hoelang je die slikt dus kan je al mee beginnen! App klopt inderdaad volgensmij niet, word toch afwachten haha! Ga je ovulatietesten gebruiken?
Wat een goed nieuws dat jullie samen tot een datum zijn gekomen waarop jullie gaan starten! Ga je ook ovulatietesten gebruiken? Dan zou je dat bij je cyclus in maart alvast kunnen uitproberen, en dan weet je ongeveer waar je in april aantoe bent, dat vind ik zelf wel heel fijn. Wat spannend dat jullie op zoek zijn naar een ander huis, hoop voor jullie dat jullie snel wat moois vinden!
Het is hier ook echt heerlijk weer! Denk ook wel dat maart dan ineens tegen gaat vallen.. Oeii lijkt me echt zo pijnlijk he Ik heb foliumzuur gewoon op tafel liggen, zo zie ik t de hele dag en neem het tijdens mijn ontbijt
Wat leuk! Voor we het weten is het ook alweer april! Eigenlijk nog niet zo over ovulatietesten nagedacht.. weet jij al of je dat gaat doen?
Zeker! Ik twijfel nog over ovulatietesten, in eerste instantie dacht ik nee. Maar ik moet eerlijk toegeven dat wij niet bepaald heeeel vaak seks hebben, dus misschien is het wel handiger dat we het dan in ieder geval wel op de goede dagen doen. Ja zeker! Is lastig iets te vinden nu, maar komt vast goed!
Ja ik heb vorige cyclus gedaan en ga paar dagen na mijn menstruatie weer doen, vind zelf heel erg fijn. Maar aangezien wij ook via inseminatie moeten doen en ik onregelmatige cyclus heb, heb ik ook niet heel erg veel keus haha! Maar ook al zou ik normale cyclus hebben en seks kunnen hebben, zou ik het ook gebruiken! Ja schiet al echt op! Kijk er echt zo naar uit! Zei vandaag nog tegen mijn vriend maart inmiddels al een optie? Hij keek me echt aan van gaan we weer dus nee word toch april.. hoop alleen wel echt april niet dat mijn cyclus weer roet in het eten gooit en het weer mei of later word
Snap ik! Dan zijn ovulatietesten wel een uitkomst! Hahah wat herkenbaar.. zo reageert mijn vriend ook altijd. Ik ben er dus ook bang voor dat het mei wordt, maar ik denk dat het voor mij al enigszins goed is zodra ik ben begonnen met de foliumzuur, dan voelt het al wel ‘echt’
Slim!! Ik denk dat ik ze bij mijn senseo zet want ik drink elke dag koffie in de ochtend! Goed idee, dan zie ik ze ook. In de badkamer heeft bij mij geen zin, want ik kan in de ochtend nog niet zo goed denken xD vooral als ik ochtenddienst heb, dan ben ik al blij als ik snel mijn lenzen in kan doen en mijn tanden kan poetsen. Dus dan gaat alles op auto-piloot xD dat is wel slim ja. Dan maar vanaf morgenochtend die pillen bij de koffie leggen!
Wij hebben ook niet heel vaak seks hoor, 1-2 keer per week, en soms niet eens die 2 keer, maar nu we serieus voor een kindje gaan wel vaker in mijn vruchtbare periode. Wij werken ook allebei op andere tijden, dus soms is het ook heel lastig om vaker seks te hebben. En die ovulatietesten geven dan toch goed aan wanneer het belangrijk is, dus dan maken we er tijd voor, terwijl we anders zouden denken komt morgen wel dat is praktischer. Niet dat het nooit spontaan gaat, maarja zo liep het gewoon vaak. Dus ik vind het wel heel erg fijn Ja snap dat het lastig is, de huizen zijn ook zo ontzettend duur tegenwoordig! Succes met de zoektocht!
Wow, respect voor jou! Ik durf echt niet zo bloot op tafel te liggen (voor een bevalling dan wel haha) Maar het lijkt me zo fijn daar geen omkijken meer naar te hebben Ben je de eerste keer gewoon gegaan? Zonder gêne?
Ik doe het inmiddels al jaren.. weet niet meer wanneer ik ermee begonnen ben.. voordat ik mijn vriend had al dus denk nu zo'n 8 jaar of 10 jaar al wel? Vind het gewoon zoveel fijner dan scheren!! ALLES is gewoon lekker weg en komt pas langzaam weer terug na een week of 3-4, ik laat het nu gewoon elke 4 weken doen. Vond het in Breda een beetje te duur (35 euro per maand) maar hier valt het wel echt mee (26 euro, dus verschilletje van bijna een tientje). Deed het in Breda alleen voordat ik op vakantie ging zodat ik in de vakantie niet hoefde om te kijken maar nu gewoon al 1,5 jaar elke maand. Heb het vorig jaar 1x geschoren omdat ik geen tijd had maar wel ging welnessen dus wilde niet zo harig de sauna in... en daar had ik SPIJT van! Oei! Jeuken, pukkels, ingegroeide haren, scherpe stoppels na 2 dagen!!!! Bah bah! De eerste keer is wel een beetje spannend ja want ze zitten toch met hun neus in jouw doos te kijken en de eerste keer doet ook best wel ff zeer! Maar nu weet ik wat er komt en de haartjes zijn lang niet meer zo dik en stug als de eerste keer waxen. Het doet wel meer pijn als je menstrueert of ziek bent, maar verder is het echt te doen (anders deed ik het niet elke maand). Bij mij is ze met 20 minuutjes helemaal klaar. Edit: plus ik klets ontzettend veel met die vrouw dus je vergeet gewoon dat ze tussendoor zoekt naar verloren haren die niet weg willen die ze dan met een pincet er nog even uit trekt xD
Vind scheren ook vreselijk ja, maar heb nog nooit durven waxen haha! Niet eens omdat ze me naakt zien, maar het lijkt me zo pijnlijk maar de jeuk is dan dus wel echt weg enzo? misschien toch maar keer overwegen als ik rijk was ging ik alles laseren
Wat fijn voor alle dames met eitjes veel succes op het wachtbankje! Ik gebruikte de app Glow, die had het niet altijd bij het juiste einde maar dat kan ook niet bij PCOS. Ik vond het wel fijn om alles in te vullen. Het is wel een Engelstalige app. Ze hebben ook een zwangerschapsapp en een babyapp dus al je gegevens kan je bewaren en meenemen. Foliumzuur doen wij bij het toetje na het eten. Zoonlief de vit. D. druppels en ik de mama vit. en aanvullend vit. D. De verloskundige vertelde dat ook aangeraden wordt om visolie te gebruiken tijdens zwangerschap, die moet ik nog halen. Vandaag verder geen bloedverlies gehad maar de schrik zat er goed in!
Ja ik liet mijn bikinilijn wel waxen maar daartussenin durf ik echt niet. Lijkt me overigens ook wel handig met alle controles enz. die er weer aan komen
Ik slik bij de foliumzuur standaard visolie. Ben daar ook mee begonnen omdat ik vegetarisch ben, maar is sowieso goed als je zwanger wilt worden.
In mijn mama pillen zitten beide foliumzuur en visolie ( heeeeerlijk die af en toe opboeren omdat je kokhalsneigingen hebt mmmm)
Oh ja!! Jeuk heb ik helemaal niet meer! Ook geen nare pijnlijke stoppels en puistjes. Vind het perfect zo heel pijnlijk is het niet hoor. Ze trekken heel snel dus 1 seconde