Vandaag weer een babynestje gemaakt samen met mijn moeder, dit keer voor mijn nicht. Ik vind hem zelf heel mooi geworden .
WoW wat een heftig nieuws! Gisteren was alles nog goed toch? Heel veel sterkte samen, neem de tijd om dit te verwerken.
Wat ontzettend heftig , zeker na het goede nieuws van gister. Heel veel sterkte gewenst , dikke knuffel
Oh lieve @Loveischocola mijn hart zakte toen ik je berichtje las. Wat intens verdrietig. Sterkte voor jullie beide.
Wat erg overleg even samen wat jullie willen. Gister niks en nu 180 gr gedraaid ...jeetje heb er geen woorden voor, vind het verschrikkelijk. Eustig aan en als je wilt praten zijn we hier
@ElinevK jij hebt curretage gehad hoe snel na het horen dat niet goed was kreeg je die? Onder narcose hoe ging alles? Wij neigen toch wel na curretage omdat idd lang kan duren dat lichaam het loslaat en ik zie niet zitten het in de wc pot aan te treven en met tabletten zou ik net bij die mensen zitten dat niet werkt...
Oh hopelijk gaat het zeer snel, want het is al verdrietig genoeg en dat zullen hun ook wel snappen. Sterkte en hou ons op de hoogte van alles...
Dank jullie wel allemaal. Ik ga zeker jullie op de hoogte houden morgen eerst ziekmelden op me werk. En als verloskundige me belt het voorleggen hopelijk kan het idd snel... zou wel heel erg fijn zijn. Ondertussen heb ik ook nog eens een onstoken achtige kaakholte iets grrrr naja zo 2 paracetamol en hopelijk wat slapsn?
Wat een afschuwelijk bericht! Denk goed na wat je en hoe je het wilt. Wij hebben besloten om tabletten te nemen. Na 4 uur kwam vruchtje/kindje eruit en heb het opgevangen met een vergiet. We hebben het in de tuin begraven en een soort gedenkteken bij gezet. Zo kon ik het goed afsluiten. Ik weet niet hoever je was. Bij mij is het met bijna 11 weken misgegaan dus bij ons kindje zat alles er al op en aan. Voordeel van curretage is dat je vaak meteen schoon bent, alleen is het kindje dan ook echt weg. Sterkte met deze moeilijke keuze!
Hoi allemaal! Wat lief dat jullie aan mij dachten! Gister een inwendige echo gehad na het plotseling erge bloedverlies en krampen. Mijn baarmoeder heeft zich al helemaal schoongemaakt en er was nieteens meer een vruchtzakje te zien. Een miskraam van een zwangerschap die nieteens echt doorgezet was. Een tikje hormoon heeft mijn test opgepikt wat mij al gelijk in de wolken bracht. We hebben onwijs veel van deze ronde geleerd. Zo ga ik de volgende niet meer aan de clearblue weken indicator. Wat een zenuwen brengt die test met zich mee. Gewoon een test met zwanger of niet. Voor nu hebben we er vrede mee, alles gebeurd met een reden. Het lichaam is gelukkig slim genoeg om het vruchtje te beoordelen en aan te voelen , levensvatbaar of niet. Wat een zielig nieuws is hier voorbij gekomen lees ik! Heftig zeg!! Heel veel sterkte! En voor de rest.... we gaan er weer voor Met mij gaat het verder oke, de dag van gisteren zal ik nooit vergeten. Maar we hebben er vrede mee en kijken naar de toekomst. Dikke knuffel
Ik zou terughoudend zijn met meteen een curettage, daar kun je verklevingen van krijgen en daarna kun je daarna moeilijker zwanger worden misschien. Ik zou voor pillen gaan (ik mocht kiezen slikken of vaginaal inbrengen, ik ben voor vaginaal gegaan), werkte bij mij goed. Curettage kan altijd nog daarna indien nodig. Lees maar even over syndroom van Asherman. Kans is klein natuurlijk, maar tabletten of nog even afwachten (hartje pas net gestopt) kan zeker eerst. Bah wat een moeilijke keuze weer. Pffff
Wat een verdrietig nieuws zeg. In een nod groepje waar ik in zit ook al iemand met een miskraam. Sterkte