Goede morgen dames, Hoe is het vandaag met iedereen? Heftige verhalen hier de laatste tijd. Ik hoop voor iedereen dat het snel rustiger is.
Nou idd. Niet normaal. Hopelijk snel goed nieuws voor iedereen. Ik zit comfortabel op het wachtbankje.
Ik heb deze ronde veel meer last van het wachtbankje.. Of nou ja.. meer last van mezelf eigenlijk.. Ik kan deze ronde echt geen geduld vinden.. en weer heel sterk het gevoel dat het niet is gelukt.. Dus ik heb zoiets van, laat het alsjeblieft 09 maart zijn dan kan ik ongesteld worden en door! Ik wordt zo moe van mezelf
Dan besef je ineens weer wat een wonder het is. @San0804 ; irritant is dat he. Dat je graag geduld wil hebben, maar je het gewoon niet voor elkaar krijgt. :S Hoop dat ik ook snel weer op het wachtbankje mag. Heb echt GEEN idee wanneer, hoe en wat.
Nicole1993; 25 jaar, derde kindje, ronde 01 NOD 1 maart 2019 Sjaantje91; 27 jaar, eerste kindje, ronde 02, NOD 2 maart 2019 San0804; 25 jaar, eerste kindje, ronde 02, NOD 9 maart 2019 Lisalisalisa; 25 jaar, derde kindje, ronde 03, NOD 9 maart 2019 Momma2b; 29 jaar, eerste kindje, ronde 02, NOD 10 maart 2019 Zonnetje19; 39 jaar, eerste kindje, ronde 02, NOD 11 maart 2019 Duitshollandsmeisje; 29 jaar, eerste kindje, ronde 0,5, NOD 13 maart 2019 Visje79; 39 jaar, tweede kindje, ronde 05, NOD 15 maart 2019 Hoefsmidmama; tweede kindje, ronde 03, NOD ??? Loveischocola; eerste kindje, ronde 02, Duitshollandsmeisje; 29 jaar, eerste kindje, vanaf januari/februari 2019 Orchid24; 24 jaar, eerste kindje, vanaf april 2019 Sel078; 26 jaar, eerste kindje -------------------------------------------------------------- Zwanger! Zwanger! MDvD96; 23 jaar, eerste kindje, ronde 05, zwanger! Wonderd; 26 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! ElinevK; 29 jaar, tweede kindje, ronde 01, zwanger! Katjes123; 22 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! -------------------------------------------------------------- Afspraken: Mdvd96; 5 maart termijn echo ElinevK; 7 maart vroege echo Katjes123; 12 maart intake & echo
Nou jawel, ben aan het werk, maar heb t niet enorm druk ofso, anders kon ik ook niet op t forum . En ik verwacht dat het vanmiddag nog rustiger is.. zaterdag even huis poetsen en voorbereidingen doen voor de tante nichtjes dag van zondag die ik dit jaar organiseer, daar heb ik wel veel zin in, en afleiding in. En dat is maar goed ook. Ik ben van mezelf zo ongeduldig als maar kan, en dat is in dit geval heel irritant.. Nog een dikke week volhouden.. volgende week zaterdag mag ik testen
Oke wat betekent dit nou weer als je wat afscheiding verliest met een hele waterige rand erom heen dacht wat voel ik nou.. Ik ken me lichaam niet meer
@San0804 ; ongeduldig zijn is SUPER irritant. De dagen kruipen voor bij en je denkt nergens anders meer aan. @Zonnetje19 ; ik heb geen idee???
Ja, hopelijk hebben we allebei snel duidelijkheid! maar ik ben er van overtuigd dat ik volgende week gewoon ongesteld wordt. En dan heb ik nog zoiets, ik wil liever geen kind in december.. Maar aan de andere kant denk ik ook, als het zo is, dan heeft het zo moeten zijn, dus ik durf ook geen ronde over te slaan, want stel nou dat dat de ronde is waarin het wel lukt? Dan zal ik mezelf dat nooit vergeven.. Ook weer zon vermoeiende gedachte.. Daarnaast vind ik Maart juist wel weer een hele mooie maand.. Maarja dan moet ik nog veel te lang wachten vind ik zelf . Ik ben echt zo'n idioot . En inderdaad @Momma2b de dagen kruipen voorbij.. en we doen er niks aan...Soms denk ik 's avonds wel eens.. ik ga gauw slapen is er weer sneller een dag voorbij
Het is nu weer wat rustiger. Geen idee welke kant dit op gaat. Heb ook wel eens gehad dat het een week aanhield. Dus ???
Ja een kerstkindje is aan de ene kant wel grappig, of bijna kerstkindje dan...ja snap je het is ook vervelend allemaal. Een ronde overslaan zou ik zelf ook niet doen want dat is echt een gemiste kans he.