Helaas niet nee. Soms echt even frustrerend. Maar goed... Lekker afleiding zoeken. Doe jij rustig aan met de buikpijn!
CD20. Voel natuurlijk wel dingen, maar heb geen idee hoe ik ze nu moet interpreteren. Vind het niet echt duidelijk zeg maar.
Hier op dag 32, een hoop gerommel in mijn buik dus denk dat mijn menstruatie in zicht is. Maar goed, dat heb ik al zo vaak gedacht en elke keer zat ik fout. Voel me eindelijk ook weer iets beter gelukkig. Nog lekker tm maandag vrij en dan dinsdag weer werken
Ja lastig is dat he, jij denkt menstruatie je lichaam denkt wat anders Geniet nog ff van je vrije dagen
Ja met me normale cyclus had ik hem al gehad idd. Heb ovulatie testen gedaan geen piek nog. Maarja na een mk kan alles een beetje van slag zijn... Dus kan ook dat anders lopen. Weet niet of 10 maart mijn NOD is... Of dat het nog weken gaat duren? Is allemaal maar een gokje.
@Zonnetje19 ; ja ik heb afleiding ik ga zo met mijn vriend naar de stad. Sowieso lekker allebei vrij dit weekend. Dus moet goedkomen. Ik doe elke dag een ovulatie testje ene dag is die licht andere dag weer donkerder en dat op en neer op en neer. Ik kan helaas niks anders doen dan wachten idd. En hopen op snel een knaller.
Na mijn miskraam duurde menstruatie bijna 7 weken. Dus ei na 5. Maar goed, ik was iets verder. MA bij 9 weken en wrcsh gestopt rond 5+ (bijna zes, was schatting)
Oke ja daar word je dus ook niet echt wijzer van Wel fijn dat er wat afleiding is dan gaan de dagen ook net ff wat sneller. Hopelijk is het wachten snel voor bij en dan op naar de volgende ronde
Volgens mij wel iets. Vroege miskraam bij 4 weken 4 dagen heb je vaak gewoon weer snel een cyclus. Daarna geldt meestal de 6 weken regel. Menstruatie binnen 6 weken
Oké 5 weken... Ik hield rekening met 4 weken. Zit nu op 3. Dus wat dat betreft zit ik nog helemaal goed. Haha maar denk dat het weer even te lang duurt
@Momma2b Dan valt het idd nog mee hopelijk heb je snel weer een normale cyclus! @Zonnetje19 He bah die buikpijn is niet leuk. Rustig aan maar vandaag als het kan/lukt. @duitshollandsmeisje Wat fijn dat je weer wat beter voelt! Nu lekker maar genieten van je weekend. En volgende week lekker werken in je nieuwe functie! @Hoefsmidmama Hoe gaat het vandaag met je? Nog veel pijn?
ik snap echt niet hoe ik een foto moet bijvoegen... maar ik heb een super knaller van een positieve test in mijn handen