Hoi dames! Weer aantal nieuwe mensen zie ik. Gezellig altijd welkom! Ik ben weer even sporadisch online. Merk dat het prettig is voor mij om er minder mee bezig te zijn. De dagen gaan sneller en ik kan me makkelijker focussen op andere dingen. Dus misschien kan iemand hier de lijst over nemen? Hier gaat het goed. Het is rustig nu. Gevoel gaat op en neer wat betreft kindje krijgen. Ene moment frustreert het me en maakt het me verdrietig dat ik moet wachten en niet weet waar ik aan toe ben e.d. Andere moment ben ik er heel rustig onder en kan ik heel goed bedenken dat het allemaal vanzelf wel komt. Ik heb ook mijn piek nog niet gevonden. Geen idee dus of die al is geweest of nog moet komen. Ik weet wel dat als ik volgende week vrijdag nog geen menstruatie heb gezien, dat ik dan de VK mag bellen. En dan hoop ik dat ze even mee gaan kijken. En dan zullen we zien hoe ver ik in mijn cyclus zit. Misschien ben ik per ongeluk al zwanger? Kan ook nog! Maar dat idee heb ik niet. @duitshollandsmeisje ; YES lets go for it!! @Loveischocola ; sterkte. Denk aan je. @Zonnetje19 ; een hele fijne dag morgen!!
Dat is wel zo, de hele tijd hier online zijn brengt ook wel frustratie met zich mee soms (zo ervaar ik het soms als ik een dipje heb). Maar het is zo verslavend!! Haha! Ik hoop dat iemand het lijstje wilt overnemen. Ik helaas niet, want dan ben ik nog meer bezig hier en dat wil ik ook voorkomen zit eigenlijk al veel te lang en te vaak op mijn laptop te niksen eigenlijk terwijl mijn huishouden gewoon blijft liggen Spannend zeg jouw cyclus.. en frustrerend ook! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en anders, of de VK je duidelijkheid kan geven! Voor mij is het idd nu ook echt begonnen hihi. Vanaf mijn volgende menstruatie eens vol ertegenaan misschien dan toch eens kijken of ik niet kan beginnen met zon homeopathisch middeltje om een cyclus op gang te krijgen. weet ff niet meer hoe het heet maar dat zei mijn arts als mijn cyclus te lang zou duren of als ik niet ongesteld zou worden. En zit nu weer op dag 37 dus ja, lang zijn ze nog steeds. Hoop komende week ongesteld te worden rond dag 39/40.. zodat hij hopelijk wel iets korter is weer.. maar we gaan het zien
Ja snap ik ook wel, tis natuurlijk ook best wel frustrerend en alles. Hopelijk heel snel duidelijkheid voor je. Dank je Doe lekker rustig aan
Nicole1993; 25 jaar, derde kindje, ronde 01 NOD 1 maart 2019 Sjaantje91; 27 jaar, eerste kindje, ronde 02, NOD 2 maart 2019 San0804; 25 jaar, eerste kindje, ronde 02, NOD 9 maart 2019 Lisalisalisa; 25 jaar, derde kindje, ronde 03, NOD 9 maart 2019 Momma2b; 29 jaar, eerste kindje, ronde 02, NOD 10 maart 2019 Zonnetje19; 39 jaar, eerste kindje, ronde 02, NOD 11 maart 2019 Duitshollandsmeisje; 29 jaar, eerste kindje, ronde 0,5, NOD 13 maart 2019 Visje79; 39 jaar, tweede kindje, ronde 05, NOD 15 maart 2019 Hoefsmidmama; tweede kindje, ronde 03, NOD ??? Loveischocola; eerste kindje, ronde 02, Duitshollandsmeisje; 29 jaar, eerste kindje, vanaf januari/februari 2019 Orchid24; 24 jaar, eerste kindje, vanaf april 2019 Sel078; 26 jaar, eerste kindje -------------------------------------------------------------- Zwanger! Zwanger! MDvD96; 23 jaar, eerste kindje, ronde 05, zwanger! Wonderd; 26 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! ElinevK; 29 jaar, tweede kindje, ronde 01, zwanger! Katjes123; 22 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! -------------------------------------------------------------- Afspraken: Mdvd96; 5 maart termijn echo ElinevK; 7 maart vroege echo Katjes123; 12 maart intake & echo
Dit is de laatste lijst volgens mij, kunnen de nieuwe dames zichzelf erop zetten (net als met de nod lijsten, even quote weghalen boven en onder bericht en de [ ] (haken)
Nicole1993; 25 jaar, derde kindje, ronde 01 NOD 1 maart 2019 San0804; 25 jaar, eerste kindje, ronde 02, NOD 9 maart 2019 Lisalisalisa; 25 jaar, derde kindje, ronde 03, NOD 9 maart 2019 Momma2b; 29 jaar, eerste kindje, ronde 02, NOD 10 maart 2019 Zonnetje19; 39 jaar, eerste kindje, ronde 02, NOD 11 maart 2019 Dame09, 31 jaar, eerste kindje, ronde 01, NOD 12 maart 2019 Duitshollandsmeisje; 29 jaar, eerste kindje, ronde 0,5, NOD 13 maart 2019 Visje79; 39 jaar, tweede kindje, ronde 05, NOD 15 maart 2019 Hoefsmidmama; tweede kindje, ronde 03, NOD ??? Loveischocola; eerste kindje, ronde 02, Orchid24; 24 jaar, eerste kindje, vanaf april 2019 Sel078; 26 jaar, eerste kindje -------------------------------------------------------------- Zwanger! Zwanger! MDvD96; 23 jaar, eerste kindje, ronde 05, zwanger! Wonderd; 26 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! ElinevK; 29 jaar, tweede kindje, ronde 01, zwanger! Katjes123; 22 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! Sjaantje91; 27 jaar, eerste kindje, ronde 02, zwanger! -------------------------------------------------------------- Afspraken: Mdvd96; 5 maart termijn echo ElinevK; 7 maart vroege echo Katjes123; 12 maart intake & echo
Welkom aan de nieuwe dames leuk dat jullie meekletsen! @MDvD96 Mooie echo fijn dat alles goed is! @ElinevK Succes met de echo vandaag! Na een warme niet zo goeie nacht is er weer een nieuwe dag. Vandaag nogal snel boos, en qua emoties vlak... Wel nog wat Zwakjes merk ik als ff door huis heen loop. Buikpijn is af en toe en soms ff heel erg maar net zoals ik ongesteld ben. Pijn in bovenbenen rug buik hoofd. Bloedverlies is ook nog te doen ook wel wat gewend scheelt weer ha! En plassen voelt nu beter dan gisteren toen brandde het enorm. Hoe gaat vandaag hier dames? Nog testers in deze dagen?
Oh wat een toestand.. ik hoop dat je je gauw weer ietsje beter voelt.. Lekker rustig aan doen, en de tijd nemen om van alles bij te komen.. en alles te verwerken. Ben je komende week nog vrij van je werk? Mijn NOD is over 2 dagen, en ik weet niet hoe ik me erbij moet voelen.. Ik ben ervan overtuigd dat ik zaterdag gewoon ongesteld wordt..
Ppff hopelijk is alles snel voorbij Heb je nog wel vrij gewoon of is het weer werken zo snel. Rustig aan
Lief van je, dank je wel. Ik ben heel zenuwachtig. Neem je tijd voor je herstel! Het is fysiek en emotioneel niet niets waar je doorheen gaat. Op zijn tijd een pijnstiller en relaxen waar je kan!
Klinkt heftig. Sterkte met bijkomen, doe rustig aan... Mijn NOD is de 12e. Ben van plan om maandag de 11e te gaan testen. Heb wel testen in huis, maar ben het hele weekend zelf niet thuis, dus dat helpt wel om niet te testen