Ja, scheelt nu 2 dagen maar VK gaf aan dat dat klopt omdat meting pas bij termijnechi betrouwbaar is. Ze was erg tevreden met wat ze zag gelukkig
Wij hebben inmiddels te uitslag van de nipt test , ons kindje heeft geen down syndroom Edwards of patau syndroom . Na dit goede nieuws hebben we onszelf getrakteerd met een geslachtsbepalende echo die we volgende week gaan doen.
Heel goed om te horen. Geniet van dit goede nieuws en wat leuk dat jullie het ook samen vieren op een spannende manier veel plezier alvast!
@ElinevK wat fijn!! @Wonderd super! Wat leuk, de tijd vliegt. Volgende week kan je gericht gaan inkopen
Dag 38 alweer. Nog geen bloed of krampje te bekennen. echt irritant. Hoop toch dat ik snel een normale cyclus heb. Als het in mei nog zo is maak ik even een afspraak bij de gynaecoloog want dan ben ik een half jaar gestopt met de pil ook.
wel echt frustrerend ja dat het zooo lang duurt. hoop dat je of een positieve test in je handen hebt over een paar dagen, of dat hij iig naar 40 dagen gaat.dan blijft hij "mooi" aflopen, wat wel positief is natuurlijk... alhoewel het niet snel genoeg gaat voor je natuurlijk
Hij kan idd nog steeds korter zijn! En ik hoop ook echt dat hij korter is, dus weer 2 dagen minder zou fijn zijn, en dan de volgende 38 dagen, dan zit ik al in de 30 ipv in de 40. Echt super irritant. Maar hoe langer het nu duurt hoe meer die vruchtbare week ook verschuift en dan zitten we waarschijnlijk precies verkeerd met seks haha
ja dat is wel echt *** Gelukkig kan zaad best lang overleven he, dus nog geen man overboord als het een dagje verschuift
We gaan het meemaken als ik op dag 45 nog steeds niet bloed maar heb er een hard hoofd in, voel ook helemaal niks.
Zoo ik was eventjes vergeten hoe het was om te bloeden. Na eerste dagen wat roze/bruin/rood verlies... heb ik nu best wel bloed... niks aan! Ook wat meer ongesteldheid gevoel.. we houden wel ff in de gaten natuurlijk hoeveel bloedverlies het is en anders eventjes bellen. Nu ben ik al best wel wat gewend altijd...haha maar ben er nu al klaar mee