Zwanger worden voorjaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Momma2b, 1 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Dat het spannend word heb ik ook. Ik moet dus aankomende week nog ongesteld worden en daarna is gewoon al ronde 1!
    Erge is... dat ik het ook nog lang vind duren. Haha. Ik voel me echt zo'n klein kind die bijna jarig is en elke dag een dag weg mag strepen. :oops:
    En ben echt veel bezig met Pinterest. Word daar zo blij van!

    Ik ga thuis in een plastic bekertje doen die ik steeds om spoel. En als die niet meer nodig is gooi ik m gewoon weg. Toevallig ligt hier ook nog een bekertje om urine in op te vangen. Dat is op zich ook een optie. Elke keer even schoonmaken. Dan weet iedereen dat ie daar niet aan moet komen.
     
    duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  2. Sjaantje91

    Sjaantje91 Bekend lid

    3 jun 2018
    981
    1.022
    93
    Vrouw
    aaaaah krijg geen meldingen meer.!?!?

    Hoi iedereen ik moet nog een aantal pagina's lezen...
     
    duitshollandsmeisje en Orchid24 vinden dit leuk.
  3. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Heeft iedereen last van! Gelukkig ben je er weer. :)
     
  4. San0804

    San0804 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Voor mij precies hetzelfde! Als we allebei volgend planning ongesteld worden dan lopen we op 2 dagen na gelijk op! Super leuk.
    Dat je je een klein kind voelt die elke dag weer eentje mag afstrepen, dat herken ik wel haha. Pinterest is momenteel ook echt mijn beste vriend. Mijn vriend wordt soms helemaal gek van mij, dus ik moet me nu echt een beetje gaan inhouden.
     
  5. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Hahaha herkenbaar ja. Gelukkig vind mijn vriend het niet erg. Ik hou het ook nog voor mezelf. Ik zeg wel ja ik ga weer even op Pinterest en dan moet hij lachen. Maar ik laat niet constant zien wat ik nu weer heb gevonden en bedacht. Misschien scheelt dat? :p
    Vroeg ook gister aan hem hoeveel hij er nu mee bezig is. Hij is meer bezig met "wanneer zal het raak zijn". Niet met hoe gaan we de kinderkamer inrichten e.d. Dat komt allemaal wel wanneer het zover is zei hij. En ik zeg dat ik gewoon heeeeel blij word van dit soort dingen bedenken en lekker dromen. En daar word hij dan ook weer blij van.

    Pff ja als ik een cyclus heb van weer 27 dagen, moet ik dinsdag ongesteld worden. Maar ik zit nu al elke dag van wanneer komt het nou. Haha.
    Wel echt super leuk dat we zo gelijk op gaan! Nou gewoon ook eerste ronde direct zwanger raken, hoeven we ook niet meer zo in spanning te zitten haha.
     
  6. San0804

    San0804 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Haha ja mijn vriend is echt zo van het laatste moment. Dus die vind het ook echt onzin om nu al dingen uit te zoeken, hij snapt dat ook niet zo goed als ik graag voorbereid wil zijn. Maar dat komt allemaal wel goed. Ik ga lekker door met Pinterest en hij kijkt maar tegen de tijd dat hij het nodig vind. Hij is toch heel gemakkelijk, als ik zeg ik wil graag die kleur op de muur, dan zegt hij in 99% van de gevallen ''oke is goed''. of hij moet het echt al hééél erg lelijk vinden, maar dat gebeurt haast nooit. Hij vind eigenlijk alles wel prima, zolang hij het zelf maar niet spuuglelijk vind, en als ik er blij van wordt is het voor hem al gauw goed.

    Als jij dinsdag ongesteld wordt gaan we heel gelijk op, ik verwacht woensdag of donderdag mijn menstruatie. En inderdaad, doe beide dan maar gelijk de eerste ronde raak, dan hebben we ook niet zo lang die spanning. Ik vind 1 ronde al lang duren hahaha, maar moet zeggen dat ik sowieso wel vrij ongeduldig ben, dus dat werkt ook niet echt mee.
    Gelukkig werk ik wel veel, en gaan de dagen dan snel voorbij. Ik zit nu ook alweer op dag 6 werken deze week. Gelukkig ben ik morgen vrij, omdat ik vandaag dienst heb, en woensdag mijn rooster vrije dag, DE dag, dat mijn spiraal eruit gaat. Ik kan ook echt geen dag langer meer wachten haha. Ik denk dat ik vanavond na mijn dienst maar direct ga slapen, is er weer een dag voorbij haha.
     
    Sjaantje91 vindt dit leuk.
  7. ElinevK

    ElinevK Bekend lid

    29 jun 2016
    771
    751
    93
    Vrouw
    Vraagje: delen jullie je actieve kinderwens met je omgeving?

    Ik ben een enorme flapuit en het kost me moeite om niet alles te vertellen. Hier weet mijn moeder het en vriendinnen hebben vast een vermoeden maar ik praat er niet bewust over
     
  8. San0804

    San0804 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Mijn ouders weten het, en verder niemand. Ik vind het soms wel héél erg moeilijk om mijn mond te houden. Het was eigenlijk ook niet de bedoeling dat mijn ouders het wisten, maar ik verklapte het per ongeluk tegen mijn moeder, en toen moest ik het mijn vader ook wel vertellen, want ze wilde het niet geheim houden voor hem, wat ik op zich ook wel begrijp.
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  9. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Herkenbaar, ik moet helaas nog paar maandjes wachten.. Vind het nu soms ook best al spannend, omdat ik weet dat het wel echt gaat gebeuren dit jaar. Positieve spanning inderdaad! Ben zo benieuwd wie wanneer zwanger is dadelijk, hoop echt dat we straks allemaal zwanger zijn!

    Ben nog niet begonnen met testen, maar ik heb een klein maatbekertje voor mijn urine. Deze had ik al nodig voor fysio. Reinig wel altijd goed, maar hij staat bij ons op de wc in een kastje en mijn vriend weet ook dat hij daar niet aan moet komen om te koken :roflmao:
     
    Momma2b vindt dit leuk.
  10. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ergens lijkt me het me super leuk die vroege testen, maar inderdaad is al zo vroeg. Denk dat ik het beter niet kan doen, lijkt me best spannend. 4 weken voelt lang, maar is toch ook wel snel als je daarna nog op die eerste echo aan het wachten bent, laat staan dat je het nog eerder weet.. Zou jij nu weer de early test gebruiken?
     
    Momma2b vindt dit leuk.
  11. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Denk ik ook wel ja dat de schaamte verdwijnt, denk dat ik het in het begin ook beetje ongemakkelijk ga vinden. Terwijl ik het ook weer zoiets moois vind!
     
  12. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Haha vind wel grappig dat je eerst tot mei moest wachten en nu 1 week al lang vind haha! :roflmao: Snap ik wel, komt nu echt dichterbij! Pinterest is leuk he!
     
    Momma2b vindt dit leuk.
  13. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Leuk dat jullie samen oplopen! ben echt zo benieuwd, hoop echt voor jullie allebei dat het snel raak is!
     
  14. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar dit over je vriend! Mijn vriend is ook zo haha! Fijn dat je afleiding hebt in je werk, voor je het weet is het zover! nog even geduld, hoe moeilijk dat ook is
     
  15. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja ik wel, ben ook een enorme flapuit. Daarnaast weten al mijn vriendinnen ook hoe groot mijn kinderwens is, dus aan hun merk ik al dat die zoiets hebben oh ze gaat trouwen dan gaat een baby vast ook niet meer lang duren (als het mee zit). Ik was zo'n meisje dat op mijn 4e huismoeder wilde worden en als tiener altijd al zei zou best al moeder willen zijn (gelukkig ben ik toen wel verstandig geweest :roflmao:). Dus mijn vriendinnen weten ook dat ik echt al jaren op dit moment wacht.. Ene vriendin weet er meer vanaf dan de ander. Precieze maand dat we willen proberen etc. weten ze niet. Alleen dat we wel graag willen en dat kans aanwezig is dat dit binnen nu en volgend jaar wel gaat gebeuren (als het mee zit), maar dat mijn vriend nog wel even wil wachten.

    Mijn ouders weten het wel, omdat ik het fijn vind om het met mijn moeder erover te hebben. Ook met eventuele miskramen of als het niet meteen lukt, wil ik dat met haar kunnen delen. Daardoor weet ook mijn vader het eigenlijk automatisch. Ouders van mijn vriend weten van niks.
     
    Momma2b en ElinevK vinden dit leuk.
  16. San0804

    San0804 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    haha, tsja mannending gok ik. Ja dat is wel heel fijn. Hoewel ik ook genoeg momenten heb op mijn werk (zoals nu) dat het heel rustig is en ik alle tijd heb om te google-en of op pinterest te gaan zitten zoeken. Ik heb nu mijn Ipad maar thuis gelaten, is de verleiding tot Pinterest iets minder groot haha.

    Ik vind het inderdaad ook leuk om gelijk op te gaan met @Momma2b , maak je echt een beetje tegelijk hetzelfde mee. En hier heb ik de mogelijkheid alles met jullie te delen, dat doe ik met mijn vriendinnen etc. niet.
     
    Momma2b en ElinevK vinden dit leuk.
  17. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Haha heel verstandig om die ipad thuis te laten! Of heb je juist idee dat je verlangen naar pinterest dan groter word? Dat heb ik soms haha :oops:
     
    ElinevK vindt dit leuk.
  18. San0804

    San0804 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Gaan jullie in april/mei beginnen? Dat duurt nog even, maar ik denk ook dat met genoeg afleiding dat uiteindelijk best snel gaat. Toen wij besloten voor mijn verjaardag te gaan beginnen, gingen we uit van 1 april spiraal eruit ( ik ben 8 april jarig). Maar toen we dat eenmaal hadden afgesproken, en mijn vriend daadwerkelijk helemaal aan het baby idee gewend was, werd het al gauw februari, en uiteindelijk zelfs januari. Dit had ik nooit verwacht dat hij zo snel om zou zijn, en het zal vervroegen.
    Wie weet veranderen jullie ook nog van gedachten, en gaat het toch sneller. Of is er een speciale reden om dan te beginnen? Dat kan natuurlijk ook nog...
     
    Momma2b vindt dit leuk.
  19. San0804

    San0804 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    haha nee juist niet. Dan denk ik, ach thuis nog genoeg tijd. Minimaal 9 maanden straks. En dan ga ik even op het forum, of lekker bij babyzaken online rond kijken.
    Soms even op marktplaats rondkijken wat daar zoal aangeboden wordt, en voor welke prijs gemiddeld.
     
    Momma2b en Orchid24 vinden dit leuk.
  20. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Heb sinds kort nieuwe fysiotherapeut en binnenkort naar nieuwe psycholoog. Heb er alleen nooit zo veel geduld voor merk ik.. Begin altijd super actief dagelijks met alle oefeningen, die doe ik nog steeds trouw elke dag.. Maar op geven moment wil ik het graag zelf weer overnemen, dan gaat het allemaal niet snel genoeg. Vooral met het oog op dat ik in april eigenlijk gewoon op natuurlijke manier zwanger wil worden. Zelf inseminatie kan wel, maar denk dat het beter is als het daarvoor al lukt. Dat we gewoon samen kunnen genieten ervan. Als ik zwanger ben en daarna heb ik misschien ook weer minder zin..

    Op het moment ook weer wat meer stress en daardoor ben ik helemaal bang dat het lang gaat duren als het dan eindelijk april is..
     

Deel Deze Pagina