Dat gezellig eten is wel herkenbaar haha! Leuk ben benieuwd naar je creaties! Conditie krijg je vanzelf weer!
@Momma2b het lijkt me zo lastig om het niet een obsessie te laten worden.. merk dat het nou al best obsessie vormen aanneemt.. maar vind het ook leuke obsessie.. Ben benieuwd wat je uiteindelijk fijner/leuker vind met de testen of zonder.. Leuk idee om zo je vriend te verrassen! Ik ben bang dat mijn vriend het al ziet aankomen als we via zelf inseminatie gaan doen.. Dan weet hij natuurlijk ongeveer wel wanneer ik ga testen etc.. Ben wel al aan het denken over namen.. Tot nu toe komen we niet op dezelfde namen.. Ik ben iemand die een naam al snel koppelt aan iemand en ik werk in de kinderopvang. Veel namen zijn dus al afgevallen @MDvD96 wat leuk dat jullie al namen hebben!
@Orchid24 Ik ben ook echt een zeikerd wat namen betreft, vind bijna niets mooi genoeg. Maar heb zelf een Spaanse naam en voor mijn kinderen zou ik dat ook graag willen. Dus heb voor een meisje een Spaanse eerste en tweede naam. En een jongetje krijgt een Spaanse eerste naam en Engelse tweede naam. Gelukkig vind m’n vriend ze ook prachtig.. Hij appt ze regelmatig naar me, of schrijft ze voluit met achternaam erbij op om te zien hoe het staat. En is dan vervolgens heel trots haha.
Wat ik ervan heb begrepen is dat je minimaal 2 van de volgende punten "moet" hebben : Onregelmatige of geen menstruaties (minder dan 8 menstruaties per jaar) Polycysteuze eierstokken: met de echo worden meer dan 12 blaasjes per eierstok gezien Verhoogd mannelijk hormoon en/of de symptomen die daarbij kunnen horen, zoals acné en overbeharing volgens een mannelijk patroon Ikzelf weet door een echo dat ik +- 12 cystes op me rechtereierstok heb. Daarbij had ik helemaal geen menstruatie , maar dat is nu dus gelukkig veranderd . Er word ook vaak gezegd dat overgewicht en pcos veel voorkomend is , ook dat was bij mij niet aan de orde , ik ben slank en sport 3x in de week. Ik val dus nu ook eigenlijk niet meer onder het Pco syndroom. Welke symptomen had jij ?? Ik geloof dat er na jaren best wat dingen veranderd kunnen zijn en ook met pcos is het zeker niet onmogelijk om snel zwanger te worden. En zeker als je normale cyclussen nu hebt is dat een heel goed teken.
@thephantom als ik een tip mag geven , ga alvast lekker stoppen met de anticonceptie. Het kan echt wel even duren voordat je lichaam "ontpilt" is en zo kun je alvast je cyclussen gaan ontdekken. Ik ben erg blij dat ik 1,5 jaar geleden gestopt ben en er zo dus ook vroeg achter ben gekomen dat ik niet menstruerende en dus geen eisprong had. Wanneer je echt graag aan kindjes wil beginnen is het veel verloren tijd , ik ben daardoor nu al bijna 2 jaar verder. Voor mij is het prima zo en ben blij dat ik mijn lichaam nu ken. Het is gewoon een tip en mijn ervaring lekker doen wat je zelf wilt verder
Zijn jullie van plan familie in te lichten over het gaan proberen? Wij hebben dat wel gedaan maar daar heb ik nu zo’n ongelooflijke spijt van dat als ik het over kon doen ik helemaal niets had verteld. Dus aangezien jullie nog voor die keuze staan haha
Ik ga dat deze eerste ronde zeker even doen . Omdat mijn cyclus onregelmatig is en ik niet het idee heb mijn eisprong te voelen ben ik eigenlijk ook gewoon benieuwd wanneer die zal komen. Ik heb ovulatietesten van sensitest in huis en ga denk vanaf zaterdag testen . Ik vind het wel fijn om wat houvast te hebben en wat gerichter ter werk te gaan hihi
@Wonderd Ja is ook fijn! Ik was zo blij met mn eerste positieve ovulatietest. Alleen al de bevestiging dat je lichaam doet wat het moet doen.. en de eerste 2 streepjes op een test haha. Wel de verkeerde test, maar het was een begin!
Nee wij hebben er voor gekozen dit niet te doen. Ik heb het 1 vriendin verteld omdat zei in het zelfde schuitje zit . Het lijkt ons heel leuk om onze ouders onverwachts te melden dat ze voor het eerst opa en oma worden
Bij mij weten mijn ouders en vriendinnen wel dat we volgend jaar willen beginnen. en 1 vriendin weet dat we waarschijnlijk vanaf april een keer willen beginnen. Zijn ouders en rest van de familie weten van niks, gaan we ook niet vertellen waarschijnlijk.
Leuk dat we tot nu toe allemaal voor een eerste kindje gaan . Nog geen ervaringen dus alles helemaal nieuw . Super spannend , zou leuk zijn als er nog meiden bijkomen die al een kindje hebben dan kunnen ze ons nog wat leren / tips geven / ervaring delen
@MDvD96 Hoe kan je je cyclus etc bij je profiel doen? Ik zie bij jou zo'n banner elke keer en bij sommige andere ook
@Orchid24 Via deze link kan je er eentje maken: https://www.zwangerschapspagina.nl/extra/banner/ Als je dat gedaan hebt krijg je 2 vensters met 2 verschillende linkjes erin. Vervolgens kopieer je de topic link, dus in het bovenste kolommetje. En plak je die link onder het kopje ‘handtekening’ bij je profielopties!