Zwanger worden voorjaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Momma2b, 1 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Het vertellen...
    Hmmm ik weet alleen dat mijn vriend heel graag wil verrassen. En daar denk ik nu al over na. Ik heb sowieso die sokjes besteld van de week en die wil ik als cadeautje geven. Verder zou ik ook heel graag een pakket voor hem maken. Maar ik weet nog niet helemaal zeker hoe of wat. Ene kant denk ik net zoals @Orchid24 al wat leuke baby spulletjes. Zoals een rompertje en dan die sokjes, en dan dus de zwangerschapstest erbij. Aan de andere kant zat ik te denken aan iets speciaal voor papa. Ze hebben bv boeken, maar ook gebeurtenis kaarten speciaal voor papa. Lijkt me ook wel grappig. En dan heeft hij echt iets voor zichzelf.
    Wat de laatste tijd wel erg in mijn hoofd zit is een kaart of kledingstuk met een tekst erop. "Hello daddy" of "Will you be my daddy". Ik vind dat altijd zo schattig! Net alsof de baby dan al tegen hem praat hihi.

    Verder denk ik nog na over op wat voor manier ik het ga vertellen. Ik wil een cadeautje geven ja, maar lijkt me ook wel grappig om de manier erop als verrassing te doen. Bv pakket ergens verstoppen en dat hij hem ineens tegenkomt. Wij zijn nogal gek op gamen en spelletjes... misschien kan ik daar ook wat mee doen. Wil gewoon dat hij heel erg verrast is.

    Hij weet wel wanneer ik ongeveer weer ongesteld moet worden, dus ook daar denk ik al over na... ik ga denk ik zeggen dat ik ongesteld ben geworden (helaas) en dan komt hij thuis van zijn werk en ineens TADAAAA. :)

    Dit alles veranderd natuurlijk wanneer hij naast me zit naar die test te kijken hahahaa
     
    duitshollandsmeisje en Orchid24 vinden dit leuk.
  2. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    O en naar de rest echt nog geen idee. Als wij aan ons voornemen vasthouden dat we het 3 maanden voor onszelf gaan houden heb ik nog best wel even om daarover na te denken. Zal zijn dat we bv koppie thee gaan drinken bij ouders of schoonouders en dan gaan vertellen met bv een kleinigheidje.
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  3. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Wat ook heel gaaf is, is zo'n grote helium ballon van Greetz thuis laten bezorgen! =D
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  4. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Als ik kijk in andere forums, dan ook met de early testen kan het zo maar zijn dat je pas positief test op je nod zelf of daarna.. Zolang je niet ongesteld word, is er kans!! Het is pas ronde 1 inderdaad, dus nog niks om je zorgen over te maken. Snap wel dat het kut is, je hoopt er toch op. Ik hoop dat je toch nog positief test over paar dagen! en anders vol goede moed de volgende ronde in inderdaad.
     
    Sjaantje91 vindt dit leuk.
  5. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Haha lekker enthousiast heerlijk! Je zal nog niks zien als het goed is, maar snap dat je niet kan wachten. Is ook gewoon leuk om te doen, zo blijf je er lekker mee bezig. Je hebt zo nieuwe besteld inderdaad!
     
  6. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Is ook heel leuk inderdaad en die ballon ook!! Vind zelf die teksten ook altijd zo schattig, alleen ik weet dat mijn vriend daar dan weer niet van houd dus dat doe ik dan maar niet haha :roflmao: Leuk idee ook van die spelletjes als dat jullie ding is! Maakt het dan echt voor jullie 2!

    Ik wil wel iets met papa erop, denk inderdaad een boek van nijntje of zo. . Ik zag dat je die ook in varianten hebt van opa, oma en tante etc. Denk dat ik die boekjes niet kan weerstaan haha! Zit nu ineens te bedenken dat ik misschien ook wel slingers en ballonnen in huis ga halen. Mijn vriend werkt in de horeca en ik overdag, dus komt best vaak voor dat ik tot ergens in de avond alleen thuis ben en dat hij dan tegen 10/11 thuis komt. Misschien ga ik gewoon all crazy :roflmao:
     
  7. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.947
    12.420
    113
    Vrouw
    Testen jullie dan alleen de zwangerschap zonder jullie vriend?
     
  8. MDvD96

    MDvD96 Fanatiek lid

    2 dec 2018
    1.006
    1.510
    113
    Vrouw
    We hebben een prachtige dag achter de rug! En een mooie test vanmorgen..
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Sjaantje91, Orchid24 en duitshollandsmeisje vinden dit leuk.
  9. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.450
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    @Orchid24 Ja ik zal even posten hoe het was bij Bodyworlds! Is hier nog tot eind mei geloof ik dus we hebben nog even tijd.

    Ja aan jezelf denken is zo belangrijk… vaak vergeet ik dat helaas omdat ik dus veel te druk ben met anderen een goed gevoel geven en mezelf dan weer achteraan stel.

    Overigens nog steeds geen teken van ongesteldheid hier.. dag 33.. blegh…



    @Momma2b Eind februari ronde 1 is wel een doel ja! Laten we het hopen! Ben zo blij als het eindelijk zika testdag is! Kan dat pessarium ook weg. Zon gedoe joh, heb helemaal geen zin meer in seks omdat ik WEET dat ik dan tussendoor de badkamer in moet om dat ding in te brengen.

    En qua vertellen wil ik ook sowieso de naaste mensen het wel vertellen maar collega’s bijv. en bekenden pas als het ‚veilig‘ is. Mn beste vriendin is sowieso de eerste. Maar zij appte mij destijds ook METEEN een foto van een positieve zwangerschapstest. Gelukkig is zij ook nog steeds zwanger. Vandaag alweer 27 weken als ik het goed heb.



    @ElinevK Mijn vriend wil ik wel echt verrassen, met een pakketje ook ofzo. Met de test en een rompertje met HI DAD ofzo. Of als hij thuis komt van zijn werk zeggen ‚hey papa, hoe was je werkdag?‘ dat hij denkt wtf papa wat? haha. Misschien heeft ie het niet eens door xD Of een speentje in zon ringen doosje doen en doen alsof ik hem ten huwelijk vraag maar dan vragen ‚wil jij de vader van mijn kindje zijn?‘ hihi. mijn beste vriendin bel ik op zodra ik een positieve test heb dus wss weet zij het nog sneller als mijn vriend whaha! Mijn moeder en vader bel ik sowieso ook even. En de rest als het ‚safe‘ is na een week of 12.



    @MDvD96 Wat fijn dat jullie een mooie dag hadden!! Was het ook een beetje mooi weer? En mooie test!! Heb je al een afspraak voor een echo?



    @Loveischocola als ik denk dat ik zwanger ben wil ik wel alleen testen ja, lijkt me op de een of andere manier een beetje raar als mijn vriend dan ernaast zit terwijl ik met een stick in een bekertje urine zit hahaha
     
  10. MDvD96

    MDvD96 Fanatiek lid

    2 dec 2018
    1.006
    1.510
    113
    Vrouw
    @duitshollandsmeisje Ja het was prachtig weer, heel de dag een zonnetje. Wel heel koud haha. Maar dat kan je verwachten als je in januari trouwt.

    Nee door het trouwen nog niet gedaan, morgen ben ik vrij dus wil ik meteen gaan bellen en een afspraak maken voor een eerste echo!
     
    Orchid24 en duitshollandsmeisje vinden dit leuk.
  11. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.450
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Zolang de zon geschenen heeft is het goed he! Dat is het belangrijkste, ook mooie foto's dan met een blauwe hemel! :) Heb je het groots gevierd of met een klein gezelschap? Sorry als je dat al eens verteld heb, dan heb ik er overheen gelezen waarschijnlijk ;) En wat voor jurk had je aan?? Vind ik altijd heel leuk, trouwjurken <3

    Oke super spannend!!!
     
  12. MDvD96

    MDvD96 Fanatiek lid

    2 dec 2018
    1.006
    1.510
    113
    Vrouw
    @duitshollandsmeisje We hebben het groot gevierd maar met een kleine gezelschap. Overdag zijn er 40 gasten aanwezig geweest en ‘s avonds op het feest rond de 70.

    Ik had een prinsessenjurk die helemaal uitliep met een lange sleep, mouwtjes en veel glitters haha. Zie foto :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Orchid24, Sjaantje91 en duitshollandsmeisje vinden dit leuk.
  13. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.450
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Oh kijk eens! Prachtig! Gaaf :D

    Klinkt goed, fijn dat het zon mooie dag was!
     
  14. ElinevK

    ElinevK Bekend lid

    29 jun 2016
    771
    751
    93
    Vrouw
    Mee eens! Nog even afwachten, heel spannend!
     
  15. ElinevK

    ElinevK Bekend lid

    29 jun 2016
    771
    751
    93
    Vrouw
    Mooi!!!
     
  16. Sjaantje91

    Sjaantje91 Bekend lid

    3 jun 2018
    981
    1.022
    93
    Vrouw
    Yes super!!
    Gaan jullie nog op huwelijksreis?
     
  17. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Is ook heel lastig.. ben er zelf ook nog lang niet haha! het is al goed dat je doorhebt dat je andere aan het pleasen bent, dat is al een eerste stap. Hopelijk leer je steeds beter aan jezelf te denken!! balen dat je menstruatie nog niet is begonnen..
     
  18. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ik wil wel zonder mijn vriend testen, vind het gewoon erg leuk om hem te verrassen. maar als mijn vriend tegen die tijd zegt ik wil er graag meteen horen dan is dat ook prima
     
  19. Sjaantje91

    Sjaantje91 Bekend lid

    3 jun 2018
    981
    1.022
    93
    Vrouw
    Ja lief van je wat je zegt! , en in mijn NOD groepje had ook iemand negatief op 11 dpo en paar dagen later gewoon positief.

    @Momma2b het doet toch wel meer met je dan ik had verwacht dat het dan niet positief is... Je denkt alles goed te doen hé maar goed het is allemaal maar een wonder als het goed gaat.
    Geef de moed niet op. Geen bloed is goed is het motto idd!!

    Wel leuk dat er nu nog wat meer dames hier gaan beginnen!
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  20. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Zo fijn dat je leuke dag hebt gehad! Hele mooie jurk! En een mooie test! Geniet nog lekker na!
     

Deel Deze Pagina