Zwanger worden voorjaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Momma2b, 1 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Wel fijn dat ik het hier kan uiten. En alleen al even van me afschrijven lucht al ietsjes op. :)
    Soms zou ik echt willen dat ik niet zo'n ingewikkeld vrouwen hoofd had hoor. :p
    Vanmiddag weer een middagje werken en kijk er naar uit. Gewoon om even met iets totaal anders bezig te zijn!
    Daarnaast ga ik dit weekend of maandag beginnen met mijn ovulatie testjes. Kijk ik ook wel weer naar uit. Weer een stapje dichterbij.

    Is gewoon soms zo gek dat het nu allemaal werkelijkheid word. Ik wil al ZO lang een kindje. En het gaat nu toch echt gebeuren. BIZAR!
     
    San0804 vindt dit leuk.
  2. San0804

    San0804 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Jawel dat probeer ik ook wel hoor, maar soms lukt het gewoon even niet. Vanavond weer lekker naar de sportschool, dus dan heb ik even geen tijd om ermee bezig te zijn!
    Heb voor volgende week een drukke agenda dus dan komt het allemaal wel goed.. het zijn meer die momentjes tussendoor dat ik net even niets te doen heb, en tja dan slaat mijn hoofd op hol haha.
     
    Sjaantje91 vindt dit leuk.
  3. San0804

    San0804 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw

    Ik snap heel goed dat je het liefst de hele dag gaat baby-shoppen haha. Het is ook heel verleidelijk om dit te doen, toch heb ik met mezelf afgesproken dat ik pas mag shoppen, zodra ik zwanger ben. En ik wil me hier ook echt aan houden. Soms denk ik ook wel van aaaah wat leuk, en dan 2 teller later denk ik nee, NEE niet doen. En dat vind ik eigenlijk ook prima om te doen, hoe leuk is het dan straks als ik helemaal los mag, lijkt me fantastisch.

    De angst dat het lang zal duren die ken ik ook, we zullen toch moeten proberen om dit los te laten, hoe moeilijk dat ook is. Uiteindelijk hebben we alleen onszelf ermee, maarja dat is ook weer makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.. Stomme gevoelens denk ik dan. Maar het is zoals het is, dus we moeten er maar mee dealen, zo ist leven haha.

    Heeft de huisarts nog iets gezegd over de pijn van je vriend? Wat het is, hoe lang het duurt en of het consequenties heeft voor het zwanger worden? Ik zou daar heel nieuwsgierig naar zijn. Wel heel lief dat hij jou nog even appt dat hij ondanks zijn situatie wel heel graag kindjes met je wil maken! Mannen vinden het uiten van gevoelend volgens mij inderdaad altijd lastig, daar herken ik ons wel in, in wat je beschrijft. Ik heb dan altijd het idee als mijn vriend begint grapjes te maken, of te lachen ofso, dat hij mij in de zeik neemt. Maar dat is natuurlijk niet zo, soms wel lastig hoor om dat dan weer tegen jezelf te moeten zeggen.
     
  4. MDvD96

    MDvD96 Fanatiek lid

    2 dec 2018
    1.006
    1.510
    113
    Vrouw
    Toch veel al eerder begonnen dan gepland zie ik? Heel leuk! Hoop zo dat jullie allemaal een positieve test in handen hebben binnenkort! Gun het jullie allemaal. XXX
     
  5. San0804

    San0804 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Lief dat je nog reageert op het forum hier! Hoe is het nu met jou? Hoe voel je je?
     
  6. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Ik heb ook met mezelf afgesproken dat ik pas los mag als ik echt zwanger ben. Maar het liefst zou ik wel nu alvast beginnen haha gewoon omdat ik zoveel leuke dingen zie en ik er blij van word! Maar nee, ik mag het niet van mezelf.

    Ja we zullen het ermee moeten doen he die gevoelens en gedachten. o_O

    Nee de ha heeft niks gezegd. Tenminste hij was er vorige week of 2 weken terug al geweest en toen had de ha ernaar gekeken, maar kon niks vinden. Hij zei dat het normaal was voor mannen om daar een zeurende pijn te hebben. Dit kan de ene keer licht zijn en snel voorbij zijn en de andere keer een vervelende irritante pijn die weken kan duren en dan nog alles ertussen in. Oftewel niks over te zeggen en er is ook geen aanleiding voor. Mannen hebben dat gewoon.
    Maar omdat het nu al een maand duurt en mijn vriend gewoon antwoorden wil heeft hij toch maar weer contact opgenomen. Nu heeft hij urine ingeleverd (uitslag wachten we nog op) en moet hij een afspraak maken voor een echo. Zodat het gewoon echt allemaal even uitgesloten word.
    Alsnog denkt de ha dat er niks is, maar beter zekere voor het onzekere.

    Ik denk ook dat er niks is. Mijn vriend denkt dat ook wel. Maar hij word gewoon helemaal gek van het idee dat hij niet weet wanneer dit ophoud en ook gewoon enorm last heeft van die allesoverheersende zeurende pijn constant. Hij weet soms gewoon niet meer hoe hij moet liggen, zitten, staan. Dat is ook gewoon niet leuk meer. :(

    Dus ik ga jullie zeker op de hoogte houden. Hopelijk is het idd gewoon iets wat mannen normaal hebben. (al vind ik dit niet helemaal normaal hoor, vind ik best sneu voor die mannen):$
     
  7. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    @MDvD96 ; heee hoe is het met jou? :)

    @Wonderd ; hoe was je echo vandaag???
     
  8. MDvD96

    MDvD96 Fanatiek lid

    2 dec 2018
    1.006
    1.510
    113
    Vrouw
    Ja tuurlijk, ik blijf meekijken met jullie hoor haha.. de eerste kwaaltjes beginnen nu. Eerste echo staat gepland, dus het wordt nu wel heel echt allemaal!
     
    duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  9. MDvD96

    MDvD96 Fanatiek lid

    2 dec 2018
    1.006
    1.510
    113
    Vrouw
    Goed! Kwaaltjes beginnen nu een beetje. Maar voel me nog goed! Eerste echo staat gepland, dus daar leven we naartoe!
     
    Momma2b vindt dit leuk.
  10. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Zo leuk!!!:D Zorg goed voor jezelf en de kleine.
     
  11. MDvD96

    MDvD96 Fanatiek lid

    2 dec 2018
    1.006
    1.510
    113
    Vrouw
    Je cyclus is wel netjes als ik de cijfertjes in je handtekening kan geloven! Gebruik je ovulatietesten of op de gok?
     
  12. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.947
    12.420
    113
    Vrouw
    Fijn dat goed gaat nu, vind je testen er mooi uit zien hoor en nu mag je ze niet meer kopen hoor! Probeer te genieten ervan! Welke kwaaltjes heb je nu?
     
  13. Stresskipje

    Stresskipje Bekend lid

    30 dec 2018
    776
    411
    63
    Vrouw
    Nou inderdaad. .. mijne was regelmatig alleen deze snap ik niet. .
     
  14. Stresskipje

    Stresskipje Bekend lid

    30 dec 2018
    776
    411
    63
    Vrouw
    Klopt. De donkere is de rest streep. Maar ik heb ook clear blue gedaan paars en roze en beide smiley.
     
  15. Stresskipje

    Stresskipje Bekend lid

    30 dec 2018
    776
    411
    63
    Vrouw
    Hoi hoi Ik denk dat ik uit kan gaan van 26 januari omdat ik een positieve ovulatietest had op 10 januari?
     
  16. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.947
    12.420
    113
    Vrouw
    @Stresskipje hopelijk heb je snel duidelijkheid hoe voel je je?
     
  17. San0804

    San0804 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Ooh wat spannend! Wanneer is de eerste echo?
     
  18. MDvD96

    MDvD96 Fanatiek lid

    2 dec 2018
    1.006
    1.510
    113
    Vrouw
    De testen lopen nu niet meer op, blijven stilstaan op even donker als de teststreep. Heb nu alleen nog een clearblue met weken indicator in huis. Die wil ik volgende week doen zodat er 3+ staat. En dan stop ik ermee haha.

    Ik heb sinds 2 dagen pijn in mn onderrug, wat de hele dag aanwezig blijft. En met vlagen wat misselijk. Maar verder voel ik me gewoon goed! Dus als het zo blijft teken ik ervoor.

    Heb jij al kwaaltjes?
     
  19. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Dan zet ik hem voorlopig daar op :)
     
    Stresskipje vindt dit leuk.
  20. Wonderd

    Wonderd Actief lid

    3 dec 2018
    365
    511
    93
    Vrouw
    Als je de 10de positieve lh test had is hik uiterlijk12 januari gesprongen als je daar een gemiddelde van 14 dagen bij optelt zou je dit weekend ongesteld kunnen worden , of hopelijk gewoon niet ;)
     
    Stresskipje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina