Hoi Ik heb al sinds jaar en dag dat mijn luteale fase precies 14 dagen is . Zou dit eigenlijk kunnen veranderen ? Ik dacht eerlijk gezegd van niet , maar nu ga ik toch twijfelen Mijn NOD is eigenlijk vandaag (banner loopt een dagje achter hihi ) en word altijd tussen 12 en 13.00 uur ongi ... Nu is het alweer kwart voor 10 bijna en nog steeds niets Hoe stom het ook is , ik zit er eigenlijk gewoon op te wachten dat die duivels weer komen Maar 2 cyclussen terug had ik ook al dat 10 dagen overtijd was en had mn eisprong op dag 12 van mijn cyclus .... Daarna weer een cyclus van 26 (afgelopen cyclus dus ) met een luteale fase van 14 dagen ... En nu is het dus weer afwachten . Heb niet het gevoel dat ze vandaag nog gaan komen Bedankt alvast voor jullie reacties .... Groetjes Joyce
Dank je wel Natas Dan weet ik in elk geval dat ik me geen zorgen hoef te maken Vond het vreemd omdat ik eigenlijk altijd precies na 14 dagen ongi word en nu dus niet ( 2e x al ) . Had de zoekfunctie hier gebruikt , maar kon er niet veel over vinden Groetjes Joyce
Ik weet zeker dat ik mijn eitje op dag 13 van mijn cyclus had omdat ik de persona gebruik (al enige tijd en vind het een top apparaat ). Vandaar dus ook mijn vraag ... Groetjes Joyce
natas, weet je toevallig dan ook of de luteale fase met clomid kan fluctueren...vorige maand op de 13e dag ongi, en nu op de 14e tot nu toe nog niks te zien...maak me zorgen dat de clomid niet meer werkt...(1e ronde zonder gyn bezoeken) gr bengel
Ik hoef geen test te doen Indigo . Zoals je ziet zijn de gearriveerd .... Had ze wel verwacht hoor , maar ik dacht altijd dat de tijd tussen ei en ongi gewoon vastlag zeg maar . Dus toen ik gister nie ongi werd vond ik dat erg vreemd (omdat ik gewoon aanvoelde dat ze toch wel kwamen ) . Nu blijkt dus dat je luteale fase per maand kan wisselen ipv dat het vast staat Heb ik al die jaren met een heel verkeerd beeld rond gelopen hihihihi . Groetjes Joyce
bij mij wisselt het ook wel, meestal 14, maar heb ook wel eens 12 of 16 gehad... lastig balen trouwens dat je ongesteld geworden bent :S
Hoi Roses ... Ik heb het nog nooit anders gehad dan 14 dagen ... Vandaar dus dat ik het vreemd vond . En die had ik al verwacht en baal dus ook niet Na 14 rondes (dit word de 15e alweer ) ben je er wat makkelijker in denk ik .... Heb zo iets van ik zie het wel Groetjes Joyce