ja ik weet het klinkt gek, maar ben zo blij dat ik vandaag ongesteld ben geworden. Heb staan dansen in de keuken. Ik was al 42 dagen overtijd. en kan weer vooruit kijken naar een cyclus dit hopelijk wat korter zal zijn. Wat een pak van mijn hart, je gaat ook echt gekke dingen denken als je niet ongie wordt. Ben in Mei getsopt en had gelijk 30 en 31 cyclussen. En nou dit gemuts. Maar het is zover ik mag ben banner weer op dag 1 zetten. Liefs Ingrid
gefeliciteerd met je ongi! ook al klinkt dit gek! maar ik weet hoe jij je voelde/voelt ...nu kan je lekker verder...en niet dat afgewacht! Op naar je ei! groet slaapzak
Logisch dat je blij bent! Ik had het ook toen ik na verwijdering van de mirena pas na 6,5 week ongi werd voor het eerst! Nog nooit zo blij geweest dat ik bloed zag! Had in ide tussentijd al 2 keer een test gedaan, negatief natuurlijk.... Dus snap je heel goed! Heb je weer iets om naar toe te werken! Succes deze ronde!
wat super leuk al dat medeleven van jullie allen. Ja ik ben er gewoon blij mee. kan weer aan de klus. alle doem senario's weer in de kast gezet. 8) liefs Ingrid
hartelijk gefeliciteerd, hoe raar dit voor sommige mag klinken...... kan me jouw gevoel helemaal voorstellen, heb zelf ook zo'n cyclus waar je geen touw aan kunt vastknopen! succes met een toekomstige beeb.
Ik snap precies wat je bedoelt.....Ik ben gisteren ongi geworden na een cyclus van 38 dagen. Ben er idd ook positief over. Nu weet ik waar ik aan toe ben en kunnen we weer gaan klussen. Jippie! Veel succes de volgende ronde!
Ook ik ben gister eindelijk ongi geworden. Dus begrijp heel goed dat je blij bent. Ik was ook helemaal opgelucht. Was al 13 dagen overtijd! Wilde al naar de dokter. Toch maar niet gedaan. Allemaal succces met de volgende ronde