Ik heb altijd een heel regelmatige cyclus gehad voor mijn bevalling van ons zoontje, nu zijn we sinds juni bezig voor de 2e en was mijn cyclus enorm onregelmatig. ook enorm lange cyclussen 40/43 dagen zeg maar. Nu ben ik sinds deze maand begonnen met de etos zwanger worden capsules en ik heb nu bijna 14 dagen na start menstruatie het gevoel dat ik mijn eisprong krijg heb veel vruchtbaar slijm sinds vandaag maar sinds vanmiddag ook enorme pijn in mijn onderrug menstruatie achtige pijn. ook in mijn onderbuik een heel raar gevoel beetje pijnlijk, maar ook misselijk bah. tevens straalt de pijn vanuit mijn rug en buik een beetje uit nar mijn benen. een enorm spierpijn gevoel zeg maar. Is dit herkenbaar voor iemand met de ovulatiepijn samen? de ovulatietest slaat nog niet positief uit.
Ik voel ook elke maand mijn eisprong en ik heb hier ook altijd 1 dag behoorlijk veel last van! Meestal zit de pijn aan 1 kant en straalt ook uit naar mijn been en rug. Ovulatietesten heb ik geen verstand van? Maar klinkt voor mij wel als een (naderende) eisprong! Succes
nu zit ik te lezen op internet mar de adviezen zijn zo wisselend wanneer moet je nu vrijen nu morgen ? wachten tot mijn ovutest wel positief is. Pijn neemt nu weer af ! kan het zijn dat ik wel eisprong heb test niet positief is ?
Als ik ovulatiepijn heb, dan heb ik pijn in mijn buik (naast navel) links of rechts. Het straalt vaak uit naar mijn lies. Ik herken ik het heel goed, maar voel het dan ook al 1,5 jaar maandelijks. Welk merk ovutest heb je? Als de test positief is zou ik klussen. Je kan vanavond klussen, maar durf natuurlijk niet te zeggen of hij morgen positief is en je weer 'moet' klussen. Al springt je ei gemiddeld 24-48 uur na posi test, dus dan heb je nog tijd...
ik hbe ze via internet! weet even niet welk merk. we gaan gewoon klussen en anders morgen weer is ook geen straf!!!