Op 2 sept. heb ik een mk gehad. Niet lang gevloeid en ben op de (vermoedelijk) 13e dag begonnen met ovutesten. Vond ik pas op de 22e dag m'n ei!! Heb gisteren er toch een zw.test tegenaan gegooid: omowit. Ja, het was natuurlijk sowieso te vroeg. maar eigenlijk heb ik geen idee wanneer ik dan wel 'legitiem' kan testen. Ben de laatste dagen gewoon beroerd van de spanningen. Loop met een verkrampte buik, wat weer een heel ander soort complicatie geeft , slaap slecht, droom raar. Pffffffffff... Als deze ronde een ongi wordt doe ik volgende maand wel zonder ovutesten. Ben teveel een controlfreak geloof ik. Maar wanneer kan ik nu het beste testen??
Ten eertste wat erg van je miskraam.Je kan testen vanaf morgen,hoop op een positieve test en dat het een plakkertje is! Veel succes Sara
22ste dag positieve ovutest is 15 dagen later testen. Op dag 37 is je NOD gemiddeld genomen. (uitgaande van ei welke 48 uur na positieve ovutest springt)
heb 23 augustus miskraam gehad, nog geen ongi, maar ook nog niet eens een ei kunnen spotten. hoop voor jou snel duidelijkheid.