Her en der lees ik regelmatig over slecht slapen. Hoe komt dat nu? Komt het ook door de hormomen? Ik slaap zelf zo'n 2 van de 3 nachten echt slecht. Door misselijkheid, rommelende darmen en piekeren. Hebben jullie hier ook last van? Of misschien handige tips voor degenen die er wel last van hebben?
Weinig tips voor je, maar hier ook een slechte slaper. Voor heen nooit last van, maar sinds ik zwanger ben Ik slaap gewoon heel licht en moet uiteraard 's nachts plassen. Lastig dus. Volgens mijn verloskundige komt dat door je hormonen en kan je lichaam er vast aan wennen dat je straks ook bij elke kik van de kleine wakker moet worden? Ik weet niet of het waar is hoor, maar het klinkt wel leuk
Ik heb ook van die hopeloze nachten.. soms lig ik gewoon 2 uur ( nadat ik even een plasje heb gedaan) wakker in bed.. en dan ook echt klaar wakker... De laatste keer ben ik na 2 uur liggen er weer uit gegaan en heb een beker melk heet gestookt en dit lekker voor de kachel op zitten drinken.. Gelukkig ben ik na terug keren in bed toen vlot in slaap gevallen..
Ik sliep in mijn zwangerschap ook erg slecht. Idd voor een deel door de kwaaltjes, maar verder door fantaseren haha. lag uren te denken aan dat kleine mannetje wat in mijn buik groeide.
Ik heb dat bijna elke nacht lig ik 1 a 2 uur wakker nadat ik moet plassen. Vreselijk vind ik dat en ik ben mega moe natuurlijk overdag. Slaap dan gerust weer samen met mijn dochter. En ik heb wel echt een zwakkere weerstand hierdoor. Voel me echt belabberd omdat ik zo slecht slaap. Ook doordat ik amper door mijn neus kan ademhalen.