Ik heb pas van een kennis een flinke zak positiekleding gekregen in maat 40/42 maar helaas is het iets te groot en net iets te casual voor wat ik normaal draag Het pakket bestaat uit: - Een aantal zwarte broeken, spijkerbroeken en een bruine broek. - Basic topjes zonder mouw, korte mouw en lange mouw in verschillende kleuren maar voornamelijk zwart en wit. - Een aantal blousjes - Wat truitjes en vestjes. Merken: Miss Etam positie, Mamma., InVorm, H&M Maternity etc. Welke dame kan ik blij maken met dit pakket? Het liefst geef ik het aan iemand die het echt kan gebruiken, hoef er niets voor te hebben (heb het zelf ook gehad) maar zou het wel leuk vinden als ik het niet volgende week op marktplaats terug vind ofzo Ophalen in Rotterdam (in buurt van Kralingseplas) Interesse, stuur me gerust een PB'tje
Laatste foto nog erbij.. Niet de meest ideale omstandigheden in het donker, I know.. maar het kwam er maar niet van dus beter iets dan niets
Mmmmm oke, dacht dat er ook een stukje gratis of ruilen was. Maar heel eerlijk vind ik t nog een lounge topic, maar goed