Hallo Allemaal, Ik ben nieuw hier. Voorheen las ik wel het forum van zp en onlangs besloten me te registreren. Ik plaats dit bericht om het een en ander even van me af te kunnen schrijven... Zoals je in mijn banner kan zien is vandaag mijn NOD. Ik heb een redelijk regelmatige cyclus van 28 dagen met een lt van 13 dagen. Ik voel mijn ei altijd heel goed. Deze maand dacht ik mijn ei te voelen op de 18de, alleen was het gevoel lang zo heftig niet als normaal. En de 21ste weer hetzelfde maar dan wel heviger. Ik heb echter al sinds vrijdag menstruatie achtige krampen. Steken in mijn buik en rug. Als ik opsta lig ik soms dubbel van de pijn. Dan schiet er een pijn richting mijn lies. Vanavond liep ik terug van de bus naar huis en had ik last van een trekkend gevoel in mijn lies en mijn stuitje. Ik denk steeds ongesteld te worden.. maar vind alleen sneeuwwitte, geurloze afscheiding. Vannacht droomde ik dat ik een test deed die positief was. Hiervoor dacht ik er niet (bewust) over om te testen, maar kan me nu eigenlijk niet meer houden. Wat vinden jullie.. nog ff wachten met testen? Of naar de winkel rennen (morgen dan) om toch te testen. Liefs Julia
Hey meis, Ik zou testen hoor! Waarom wachten? Die onzekerheid word je ook niet vrolijk van toch? Laat je het even weten hoe het verder is gegaan? Succes!
Bedankt voor de snelle reacties Ik had me zo voorgenomen er niet mee bezig te zijn en dat lukte ook aardig. Toch snap ik zoveel meiden op het forum nu zoo goed.. Ik stond vanmiddag met één been in de DA om een test te halen. Maar toen besloot ik heel dapper "gewoon" te wachten. Helemaal niet zo makkelijk besef ik nu
Als je een heel regelmatige cyclus hebt, zou ik ook wel testen. Dan ben je 2 dagen overtijd morgen. Als je wel eens een uitschieter hebt naar 30 dagen of meer, zou ik wachten. Ik ben van de nuchtere: als je zwanger bent word je toch niet ongesteld .
Ik had "vroeger" een cyclus van 30 dagen (3 jaar terug). Die ging ineens terug maar 28 dagen. Met heel af en toe een keer 25 dagen. Geen idee zou heel goed kunnen dat ik nu een langere cyclus heb En helemaal waar. Als het raak is word ik toch niet ongesteld. Ga, mocht ik nog niet ongesteld zijn, mogelijk vrijdag testen.
Knap hoor, ik kon me weer eens niet inhouden en had weer een zeer onduidelijke test van de apotheek. De controlestreep was notabene vaag. Dan kun je een ietsepietsie hcg toch sowieso niet vinden als het er zou zijn.
Wat irritant! Nu heb je nog meer onzekerheid. Ga je vandaag nog een andere test doen of hou je het even voor gezien?
Ik hou het even voor gezien voor vandaag sowieso. Ik denk gezien mijn tempkaartje dat ik dan maar langzaam hcg aanmaak ofzo. Baal hiervan, want ik merk aan mezelf dat ik denk dat zwanger ben. Zou nu zo tegenvallen als het niet zo was.
Babke, balen zeg. Je geduld wordt flink op de proef gesteld op deze manier! Ik heb nog geen testen in huis. Zolang dat niet het geval is gaat het goed. Echter ik woon pal tegenover de Apotheek en de DA, dus een test halen is zo gepiept
@ Loving De derde, denk ik, tot deze maand is het me gelukt er niet bewust mee bezig te zijn. Deze maand ging ik toch gericht klussen.. vandaar ook mijn onzekerheid denk ik.
Ik heb vanmiddag een test gehaald (van de apotheek). Mocht ik nog niet ongesteld zijn, doe ik de test morgenvroeg.
Ik wordt hier zoooooo chago van! Weer negatief, terwijl mijn temperatuur weer verder omhoog is. En nog steeds niet ongesteld.
Blij dat ik de test gedaan heb! Helaas negatief, maar nu kan ik het (voorlopig) weer loslaten! @ Babke: Verschrikkelijk balen zeg! Ik hoop dat je snel duidelijkheid mag krijgen!!