@smile, blijft vreemd hoor! Hopelijk gewoon snel ongi. Ben je weer aan de pil begonnen of niet. Heerlijk dat verlof, 75% is wel fijn, zeker als je het kunt missen zou ik het zeker doen. Hier is verlof onbetaald, je bent er alleen zeker van dat je contract blijft bestaan. That's it. Dus hier zit het er helaas niet in. Ik heb wel eens drie maanden 4 uur per week opgenomen. Om te kijken hoe het zou bevallen als ik 24 uur per week zou werken. Ook qua salaris. Was goed bevallen dus ben toen 24 uur gaan werken. Zeker de zomermaanden heerlijk! Ik zeg lekker doen. Ze zijn zo snel groot.
lekker smile, een paar maanden helemaal vrij! groot gelijk! gewoon nog een soort verlof hihi en dat zonder vierde kindje gek joh dat bruiverlies... blijft wel apart vind ik hoor! hier van de week ouderavond van tv gehad, hij doet het super op school! zo leuk om te horen! ik heb het met werken inmiddels weer druk en eerlijk gezegd vind ik het wel lekker! ik houd 's avonds duidelijk meer energie over om geduldig te blijven met de kindjes, zo fijn! het is nu wel even druk druk druk, omdat veel klantjes net beginnen, dus dan heb je onderzoeken, vragenlijsten, intakes, verslagbesprekingen etc etc, maar straks lopen de behandelingen gewoon en komt er weer wat meer rust en regelmaat... eten staat in de oven, zo snel hapje eten en dan naar fysio. fj drinkt inmiddels alleen nog de ochtendvoeding bij mij. scheelt al een boel vrijheid, heerlijk weer! slapen zonder bh omdat mijn borsten eraan gewend zijn, dus helemaal goed. vanochtend dacht ik even de ochtendvoeding niet meer te geven, maar toen ik met het ontbijt (was nog niet aangekleed) voelde dat ik een beetje begon te lekken vond ik het zonde om die melk niet aan mn meisje te geven haha, dus heb ik haar toch weer aangelegd voor een paar slokjes, want meer is het niet meer (ze ontbijt ook gewoon al pap en een halve fles...)
Meiden, Gisteren voor de zoveelste keer getest...en...zwanger... Een vierde opkomst..terwijl ik me net een beetje had neergelegd bij het feit dat het bij drie zou blijven. Nu weer omschakelen. Als alles goed mag blijven gaan, zal de oudste net vijf zijn als spruit nr 4 geboren wordt. Ik moet echt even wennen... En hoe lang ik nu zwanger ben? Geen idee! Ik ga maar uit van 4 weken...
Smile: waaaaaaaa, dus toch! Gefeliciteerd meid, wat geweldig. Ben je een beetje bekomen van het nieuws of hielt je er toch wel rekening mee? Hoe reageerde je mannetje? Ik denk dat dat beetje bruin wat je verloor de innesteling is geweest.
Ja, dat denk ik idd ook... Man vindt het wel prima...ik zie vooral apen en beren. Moet het nog even laten bezinken
wow smile!!!! geweldig zeg! er is gewoon voor je besloten zeg! bijzonder zeg, maar inderdaad kan me voorstellen dat je even moet schakelen... maar dat komt vast goed! gelukkig vindt je mannetje het ook prima! wauw, gewoon nog een vierde!
enne ouderschapsverlof wordt gewoon zwangerschapsverlof, want je zal wel rond eind oktober uitgerekend zijn ofzo, of niet? of eerst ouderschapsverlof en aansluitend zwangerschapsverlof, dan ben je er lang uit!
Wow.. Smile!! Super gefeliciteerd!! Leuk joh een vierde! Snap dat het even omschakelen is, maar lekker genieten van dit winder wat zo graag bij jullie wil zijn. Het zal wel druk worden en flink aanpoten, maar ik weet zeker dat dat ook goed komt. Geniet lekker van je zwangerschap! En wel alles hier komen vertellen hè.. Kunnen we hier ook een beetje meezwangeren. Hihi
@surf! Ik weet er alles van!! Ik ben er nog helemaal niet aan toe!! Ik probeer het nog te verdringen haha... Voor het laatst in mijn leven heb ik een baby! AAAAH
tmv2: jaaaa, weer een stukje afscheid nemen, pff, vind het ook zo lastig! gelukkig is ons meiske 'pas' 8 maanden, dus heb nog even, maar het gaat me echt veel te snel. elke ochtend zeg ik haar voor het laatst te voeden, maar de ochtend erna, voed ik toch weer haha hebben jullie trouwens de box nog staan? wij hebben de box nu natuurlijk al 5 jaar achter elkaar staan, en ik ben er wel klaar mee, dat ding in huis... nu zit FJ er helemaal niet meer in omdat ze nu juist dat kruipen aan het ontdekken is en ik haar de ruimte wil geven. een collegaatje van mij is zwanger en wil graag onze box van de zomer over nemen, denken jullie dat ik dan de box weer ga gebruiken? TV heeft als enige er lang alleen in gespeeld, als ik dan de was ging doen of naar het toilet zette ik hem er netjes in, maar bij KJ heb ik dat al helemaal niet meer gedaan en ik denk zomaar dat ik dat nu bij FJ ook niet zal doen, maar ben benieuwd naar ervaringen... zal ik m al wegdoen als ze 1 jaar is, of ga ik m dan nog missen op een later moment??
Ik gebruikte de box tot ruim 1,5 jaar. En dan ook best vaak. Vond het altijd wel even een rustmomentje voor beide partijen Ik zou hem dus al wel gaan missen! Tm2: jaaaaa! bijna 1. Bijna weer een jaar geleden dat je hier kwam melden dat de kleine er was. Stik jaloers was ik Was er zelf zo flauw van!! En meiden: wat gaat het hard he! Komt ook omdat zo'n kleintje het eerste jaar zoveel ontwikkelingen door maakt! Wat betreft het delen van mijn zwangerschap. Nou, je zit er gelijk weer helemaal in. De onzekerheid...zal het wel goed gaan. Bij elk pijntje ff naar het toilet om te checken Maar ik voel ook een 'angst' om weer ziek te worden. Ik was bij F totaal uitgeschakeld. Hoop niet dat me dat weer gebeurt. Maar uit voorzorg ga ik zaterdag maar ff shoppen met de meiden. Hebben ze alvast kleding voor als het warmer wordt. Oh, en ik zie natuurlijk weer zo wit als een dooie....gggrrrrr
Ik ben de bos pas gaan gebruiken toen Minck begon te tijgeren. Om bijv naar de wc te gaan, even naar boven iets pakken. Ook voor hem even rust van de andere kids. Verder gebruikte ik hem alleen in het hele begin. Maar dat is maar net wat voor kind je heb. Als ik M even uit het ook verlies trekt hij de kasten leeg om maar een voorbeeld te noemen
Zo. Tien over zes ging de wekker weer Vandaag werken. Gisteren het lesmateriaal voor het nieuwste thema moeten inleveren. Pffff, aanpoten. Was om negen uur klaar. Nu weer een beetje rust in de tent. Vandaag dus aan het werk. Deze week maar anderhalve dag. Heerlijk!!
vroeg dag dus bij jullie smile! gelukkig maar anderhalf dagje, dat is te overzien! kan me je onzekerheid helemaal voorstellen, dat gaat dus blijkbaar helemaal automatisch... hopelijk word je niet zo beroerd als bij F, dat zou wel heel naar zijn! inderdaad nog even lekker shoppen nu het nog kan, een voorraadje aanleggen tja, dus de box kan ik mssn nog nodig hebben... bij kj heb ik m amper gebruikt en fj is wel onderzoekend, maar goed, ik wacht het nog even af... ze nog geen 1 gelukkig! gisteren naar een showcase geweest van een dj en saxofonist, echt super gaaf! vandaag onze weddingplanner gemaild dat ze mag boeken hihi. de save-the-date-kaarten zijn gisteren bezorgd (we hadden ze eerst bij greetz besteld, maar toen kregen we hele gekke, verkeerd afgesneden kaarten, niet zo leuk dus). nu zijn ze gelukkig wel goed, dus dan kunnen ze op de bus! vandaag ben ik alweer 16 jaar samen met vriendjelief! en over precies een half jaar is onze bruiloft! spannend!! gisteren echt megaongie geworden! pff, voor het eerst sinds september 2011! Grote leegloop dus... gisteren ook laatste x bv gegeven, ze heeft precies 37 weken (8,5 mnd) gehad, dus vanochtend meteen de ha gebeld of ik weer de pil kan krijgen, meteen die ongie even de mond snoeren haha, om de maand ongie vind ik vaak genoeg!
Grom...vandaag naar de stad geweest, maar lang niet zoveel gekocht als op het lijstje stond. Ben echt uitgekeken op de H&M. Ik vind de kwaliteit echt belachelijk slecht! Of het ligt aan de postuurtjes van onze kinderen, maar niks zit goed.... Nu alleen schoenen gekocht. En dan deze week maar weer lekker naar de V&D. Bleh....beetje chaggie er van....
dat valt tegen dus! niet leuk nee! was je net van plan flink in te slaan, lukt het niet... ik vind ook van de h&m dat het soms heel raar zit hoor, bij de jongens, maar ook bij mij... ik had laatst een broek gekocht die wel goed zat, dus die heb ik meteen in 3 kleuren gehaald hihi gisteren mijn broer en schoonzusje op visite gehad. hun kleintje is nu bijna 7 maanden en.... nummer 2 is op komst! joehoe! ik had het al wel gedacht, want ze vroegen of ze langs zouden komen en ik wist dat de wens er was, dus ik had al een kadootje gekocht hihi, dus dat kwam mooi van pas! vandaag komt delfino langs met gezinnetje, dus dat is altijd volle boel met 6 kindjes haha, maar wel gezellig hoor!
Surf, kan jij nog ons topic vinden dat hier voor was? En dan het tweede deel? Die jij volgens mij opende met een positieve zwangerschapstest? Ik wil wel eens even wat dingen terug lezen. Wanneer ik toen ziek werd en zo....