ik kan ook geen andere vinden dan dit topic.. raar, ook deel 1 kan ik niet meer vinden... hadden we het eerst anders genoemd?
gevonden! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/291013-graag-zwanger-worden-2011-derde-kindje-2-a.html
of deel 3; http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/307151-graag-zwanger-worden-2011-derde-kindje-deel-3-a.html
Bedankt voor het zoeken Surf!!! Hier dacht ik vanochtend: wat moet die wekker toch? Het is zaterdag. Slik, nee dus, nog echt een ochtendje werken voor de boeg....
En hier trouwens nog een test. Heb dr net nog eentje gedaan. Mijn hcg stijgt in elk geval. Men, wat een donkere test! Teststreep donkerder dan controlestreep.... Ik ga er vanuit dat ik zondag 6 weken ben....
smile: mooie test!!! echt een knaller! dat had ik ook steeds rond de 5-6 weken, de teststreep vetter dan de controlestreep, heerlijk! hoe voel je je? al beroerd? hopelijk niet!! hier druk druk druk! vriendlief is nu aan het werk, en als hij thuis is ga ik ook nog een paar uurtjes werken. er zijn opeens heel veel nieuwe klanten, en daarvoor moeten intakes, diagnostiek en verslagen gedaan worden... mn dagen zitten vol met afspraken, dus het scoren en uitwerken van alle vragenlijsten en onderzoeken blijven liggen.. daarom vanmiddag maar een paar uurtjes knallen, kan ik weer wat doorstrepen op mijn 3 a4tjes grote to-do-list... voor maandag nog een onderzoek voorbereiden, beetje oefenen op vriendlief, is een intelligentieonderzoek voor volwassenen, kinderen heb ik al heel vaak gedaan, maar nog niet eerder een volwassene, gelukkig lijkt hij wel best op die voor kids. kindjes zijn hier heerlijk tenten aan het bouwen samen, fijn dat ze weer lekker samen spelen, het is ook veel ruzie de laatste tijd helaas... maar goed, zal wel een periode zijn, mssn tijd voor lente, dan kunnen ze weer fijner buiten spelen! jullie nog plannen voor het weekend?
Lekker druk dus. Maar wel goed voor de centjes zoveel nieuwe klanten. Hier vieren we morgen boefje zijn eerste verjaardag en morgen wordt hij gedoopt. Nu dus stress haha.. Hapjes maken, opruimen, klaarzetten. Wat een weer hè. Niet normaal ben het ook zo beu. Vorig jaar was het heerlijk weer toen ik in mijn kraambed lag. Dan maar hopen dat we nu een betere zomer krijgen.
tmv2: ja het is echt KOUD! geen zak aan zo... ben alleen buiten geweest om naar de auto te lopen haha, verder binnen met een dikke trui... op mn werk was het ook koud, groot gebouw en verwarming op weekendstand, dus brrrr veel plezier morgen! en gefeliciteerd alvast met de doop van jullie ventje! bijzondere gebeurtenis!
ons eten van de toko zit in de magnetron, dus zo lekker aanvallen. de kindjes liggen al in bed, zij hadden patatjes bij de buurkindjes gegeten (die hadden bij ons geluncht vanmiddag, dus we wisselen het mooi af zo hihi). en dan een avondje niks, morgen nog een paar uurtjes wat werken, was nog lang niet klaar vanmiddag...
Zo, ff weer hier koekeloeren! Lekkere week voor de boeg!! Alleen donderdag werken ivm Pasen, goed vooruitzicht!! Inmiddels met vlagen wat misselijk...vooral op momenten dat het tijd wordt om te eten. Heb in de vorige topics teruggezocht dat ik toen vanaf week 7 kots beroerd werd. Dat zou dus a.s. zondag zijn. Afwachten dus! Verder vanmiddag nog even naar school voor een leerling bespreking. Vanavond alleen eten met de kids...manlief later thuis. Dus zo meteen alvast de aardappels maar klaar zetten, scheelt weer als ik thuis kom. En wat een weer he. Het blijft zo koud en guur!!
maar wel een heerlijk zonnetje en daar word ik wel altijd heel vrolijk van hoor! hopelijk blijft de misselijkheid in vlagen en word je niet weer zo ziek... hier een drukke week deze week... vorige week ook al wel, zaterdagochtend en zondagochtend gewerkt, maandag paar uur gewerkt (normaal mijn vrije dag), de avond voor het werk bezig geweest, gisteren de hele dag gewerkt (normaal alleen de middag), vandaag van 8.30-18.30 gewerkt (ipv 9.00-17.30), morgen vanaf 11.00 werken ipv 14 u, en dan vrijdag alleen in de ochtend 2 uurtjes, dus dat is dan een rustige dag... maar pff, drukte! merk het ook aan de kindjes, ze willen wel in me kruipen zodra ik thuis kom. volgende week is het ook nog wel druk, maar niet zo druk gelukkig. ik had een gekke droom vannacht... ik droomde dat een vriendinnetje vertelde ongepland zwanger te zijn van een derde kindje. toen zei mijn vriend, 'moet jij niet ook een echo doen'. dus ik 'nee, ben toch niet zwanger?' maar hij weer: 'ja, doe toch maar voor de zekerheid.'. en toen bleek ik bij de echo 8.2 weken zwanger... gekke droom joh! ik weet niet waarom ik dat nou weer droom, maar ik moet bekennen dat vriendlief van de week iets zei wat ik erg leuk vond en mssn onbewust heeft dat het getriggerd... hij zei namelijk dat hij zichzelf erop betrapt had dat hij van boven naar beneden liep en zo op de eettafel keek (open trap) waar ik met de kindjes zat, dat hij dacht dat we eigenlijk nog helemaal neit zo'n groot gezin zijn, dat het best leuk zou zijn nog een groter gezin te hebben :O terwijl hij altijd 2 genoeg vond, en nu echt 3 helemaal genoeg vindt! hij zou ook niet bewust voor een vierde kindje gaan, maar dit is blijkbaar voor mij al voldoende om weer te gaan malen... stom stom stom, moet ik niet doen, want ik had er echt vrede mee dat we met drie kindjes compleet zijn! en nu hoop ik stiekem dat de pil niet goed gaat werken ergens het komende jaar... moet toch niet gekker worden! nou goed heel verhaal, maar moest het even kwijt... onze kj heeft waterpokken, en hij vindt zichzelf erg zielig... hopelijk gaat het snel beter!
Surf....hoofdstuk dan toch nog niet helemaal afgesloten...tja...tis echt lastig he...wanneer ben je compleet.... En men, wat heb je het druk!!!!! Hier net gehoord dat kennis zwanger is.. Op de een of andere manier stik jaloers. Denk omdat zij al in de veilige zone zitten of zo....Ben zo bang dat het mis gaat....maar goed, dat heb ik alle zwangerschappen gehad. Tis gewoon een kwestie van afwachten
ja het is nu even druk, maar goed, gaat wel weer over. en na vandaag drie dagen weekend! hoe ver ben je nu? bijna 7 weken toch? spannend blijft het inderdaad toch weer! kan me voorstellen dat je blij bent als je die eerste weken doorbent. wordt de misselijkheid erger of blijft het in vlagen komen? en nee dat hoofdstuk pff... ik ben wel alle beebspullen aan het wegdoen, want ik ga ervanuit dat het hierbij blijft en mocht het ooit anders worden, dan kopen we het wel weer opnieuw.... maar het is wel irritant, met de andere kids had ik ook rond deze periode dat het weer zo begon te kriebelen, denk omdat de bv gestopt is, fj zo ontzettend makkelijk is (de jongens gingen ook rond deze periode doorslapen), dus alles wordt weer makkelijker/vrijer/soepeler zeg maar en dan komen de kriebels weer... maar goed, ik ga gewoon genieten van mijn schoonzusje die zwanger is en in nov hun tweede kindje krijgen...
we hebben net onze trouwringen besteld, joepie! we kregen 20% korting, de fabrikant heeft een actie in april toevallig, wisten we helemaal niet, maar is een leuke meevaller! en pff ik maak mezelf even helemaal gek... ik heb het gevoel namelijk dat ik van de week een eisprong heb gehad... ik ben de 15e begonnen voor het eerst weer met de pil, op de bijsluiter stond eerste 7 dagen extra bescherming, dus op dag 11 hebben wij niets extra's meer gebruikt, dat was afgelopen maandag... maar woensdag trekkerig gevoel rechtsonder, slijmpies etc etc... mssn de wens van de gedachten (of hoe zeg je dat ook alweer), maar pff ik wou dat ik het gewoon naast me neer kon leggen!!
Heej Surf....volgens mij speelt een gedachte aan een vierde echt bij je! Ik moet zeggen: ik had dat ook. Heel erg. Dacht er wel 100x per dag aan. Maar toch zakte het gevoel weg...(en dan nu toch een vierde onder weg, maar goed, dat is een ander verhaal Gaaf, 20% korting. Volgens mij zijn die trouwringacties wel vaker in april....
Het lijkt mssn n beetje alsof ik obsessed ben, maar dat valt mee hoor. Denk er wel n paar x per dag aan, maar dat is het... Het zou nu ook niet echt handig zijn trouwens met onze bruiloft in het vooruitzicht... Maar goed... Het zal wel los lopen!