Zwanger worden/zijn van een 3e kindje!! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @goofy: hahah ja, ik voel vanalles... maar ja... aan de ene kant denk ik 'Ik weet hoe zwanger zijn voelt, heb tenslotte 6x de eerste weken kunnen meemaken', maar aan de andere kant weet ik ook dat mn lichaam me flink voor de gek kan houden...
    wat voel ik...
    -af en toe hoofdpijn
    -temp hoger (maar kan ook door de pil komen)
    -een duwend/continu aanwezige onderbuik
    -sinds vandaag weinig eetlust
    -misselijk (kan ook van de zenuwen zijn)
    -moe (mn vader vroeg het zelfs vanochtend uit het niets...)
    -terugkerende bekkenpijn (ging net 2 weken beter na het afbouwen van de bv...)
    -ZP verslaafd haha

als het zo is dat ik een eisprong heb gehad, zit ik nu 9 dpo denk ik... slik vanavond de laatste pil van deze strip. 6 jaar terug stopte ik ook altijd op donderdag en werd dan maandagochtend ongie, dus we gaan het zien...

ik ga nog even 3 uurtjes aan het werk!

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Hier nog wel misselijk. Het is te doen, maar soms vliegt het me ineens aan. Dan begin ik helemaal te zweten. Vooral s ochtends en ik moet er om denken dat ik regelmatig licht eet. Zoals een crackertje... Tot nog toe niet zo erg als bij F, toen zat ik flink aan de medicijnen en lag ik ziek thuis (of hing ik boven de pot).

Morgen F alweer 1. Ik moet eerst s ochtends werken...daarna moet F slapen...dus er blijft niet veel van de dag over.

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Oooh, ook alweer 1 jaar! Wat gaat t hard!!

Vieren jullie het in het weekend?

Fijn dat de misselijkheid nog niet zo rampzalig is, ik hoop dat het zo blijft!!

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeeee smile, wat gaat dat hard! Gaan jullie het vieren?

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmmm zp verslaafd...........ik ben er opeens ook weer.
    Maar wordt gewoon ongi hoor.......morgen dag 28, mijn langste cyclus.....moet zeggen dat ik vorige week wel met stekende pijn opeens wakker werd.....duurde ook maar kort.....dat herken ik maar van een ding,.....maar zal wel niet.
    Geloof er gewoon niet in, zou betekenen dat het zaad van manlief erg sterk is en 5 dgn na die tijd nog leeft....

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Goofy: het kan hoor... Ben benieuwd, vandaag of morgen...

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    en goofy??
    (ben niet nieuwsgierig hoor!)

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nope nog niks wel vage krampen die komen en gaan en als ik hoest last van banden en bij jou?

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Oe goofy, dat klinkt toch echt als....

Hier nog hetzelfde... Heb vanmiddag testen besteld, komen morgen binnen. Net aan vriendlief opgebiecht haha, maar hij vindt het wel leuk als het zo is. We zouden er niet bewust voor kiezen, maar als we het krijgen dat zijn we er reuzeblij mee!!

10. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Nog steeds spannend dames!

Gisteren na 3 uur verjaardag van F gevierd. Wij vieren het altijd klein. Dus alleen met familie. Bij de oudste kwamen ook alle vriendinnen, maar die hebben inmiddels zelf kids en dat vind ik zelf een beetje te veel van het goede. Ben je zelf meer aan het rennen en vliegen dan aan het genieten. Dus dat heb ik 'afgeschaft' en ik vind het prima zo!

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier hetzelfde met manlief......
    Zegt hij nog, oh zat her er zo dichtbij dan toen we het deden....ja duh geen idee.....maar je weet dat de kans er is hè als je geen voorzorgsmaatregelen neemt......

Ach aan de ene kant denk ik dat ik het vanmiddag of morgen wordt. Temp was 36,8 maar verder natuurlijk niet getempt. Normaal tempte ik bij jongens met 37,1..... Dus dacht ohhhh....maar kijk ik naar mijn oude grafiek van L dan is die temp beduidend lager......

Wel al twee nachten bizar gedroomd....en mijn buik was warm gisteren.....

Geldt voor kleine kids hetzelfde als voor dieren? T is nl wel erg aanhankelijk, kwam zowaar een tijd op mijn schoot zitten....en wilde er eigenlijk niet van af....

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat is ook zo, is altijd best druk zo'n verjaardag. Hoe voel je je.

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Smile: groot gelijk hoor! Wij vieren het ook niet enorm... Sowieso niet de hele dag en ik denk zo rond de 20 man en dat vind ik mooi zat!

Goofy: ik moet zeggen dat je aardig zwanger klinkt hoor... Spannend!

Hier waren m'n testen niet binnen gekomen dus nog snel naar de appie gereden toen ik thuis kwam na een dagje shoppen met m'n moeder... Maar daar hadden ze alleen predictor en daar lees je niet echt goede verhalen over... Ook had ik natuurlijk net geplast, dus met n beetje persen n paar druppels eruit gekregen haha, maar hij is nega...
    Als ik m drai en in het licht houd zie je wel n grijzig lijntje, maar dat is denk ik de plek waar het streepje had moeten komen te staan... Dus hier vals alarm! Ik snap het nog niet helemaal, want ik voel nog vanalles, maar dat zal wel weer het stomme vrouwenlichaam zijn die me erg goed voor de gek houdt op het moment!
    Ergens zijn we allebei ook wel teleurgesteld... We hadden alle beren al weggeredeneerd en hadden er nu wel zin in... Maar goed, het blijft hierbij voor ons... (Als maandag die andere testen nog komen, doe ik m nog n keertje hihi, had er toch 3 besteld en dan weet ik het ook zeker, want die vertrouw ik veel meer dan deze voor mij onbekende test...)

Goofy: wanneer ga je testen?

14. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Nou, voor beiden nog geen 100% duidelijkheid....want geen bloed...... ;)

Ik voel me wel aardig. Gelukkig niet zo extreem misselijk als bij F. Maar kiplekker ben ik ook zeker niet. Echt wel misselijk. Leef met name op crackers, een bruin broodje krijg ik er echt niet in....

Nou, afwachten meiden, ik blijf regelmatig checken ;)

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hè meiden,

Smilel even voor jou, gisteren een test gedaan in de namiddag, licht positief, zag je als je hem in het negatief zette best duidelijk, gewoon zag je ook wel iets....
    Suus wist het al via fb.

Nu vanmorgen test gedaan nadat temp nog niet gedaald was....negatief....
    Denk dat er dus wat is geweest maar niet heeft doorgezet. Kwaliteit van het langzaamste zaad zal ook wel afnemen na 5-6 dgn.
    Ik haal straks nog een test.....nog geen bloed, maar mijn buik is niet meer zo warm als eergisteren en dat zegt mij genoeg.

En yen, zelfde gevoel als bij Suus, dubbel gevoel, ook hier alle beren op de weg een knuffel gegeven en we hadden zoiets oké, dan had het zo moeten zijn.

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hè meiden,

Smilel even voor jou, gisteren een test gedaan in de namiddag, licht positief, zag je als je hem in het negatief zette best duidelijk, gewoon zag je ook wel iets....
    Suus wist het al via fb.

Nu vanmorgen test gedaan nadat temp nog niet gedaald was....negatief....
    Denk dat er dus wat is geweest maar niet heeft doorgezet. Kwaliteit van het langzaamste zaad zal ook wel afnemen na 5-6 dgn.
    Ik haal straks nog een test.....nog geen bloed, maar mijn buik is niet meer zo warm als eergisteren en dat zegt mij genoeg.

En yen, zelfde gevoel als bij Suus, dubbel gevoel, ook hier alle beren op de weg een knuffel gegeven en we hadden zoiets oké, dan had het zo moeten zijn.

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hier zijn we lekker n dagje Artis doen met z'n vijfjes. Lekker tijd voor elkaar, fijn!!
    Heb nu ook wel ongiepijntjes, dus we gaan t zien vanaaf als ik m'n (voor de zekerheid ingebrachte) tampon er uit haal vanmiddag.

En bij jou nu dus wrs ook niets goofy... Dan toch wel weer jammer.
    M'n vriend zei gister nog: en als we dan toch n kadootje krijgen, wat is dan mooier dan n kindje als kado? En zo is het natuurlijk ook! Waar 3 kindjes wonen, kunnen er best ook 4 zijn!

18. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    En??? Nog meer nieuws??

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hier is het definitief vals alarm geweest... vanmiddag is mijn ongie doorgekomen...
    (toch ook wel jammer eerlijk gezegd...)

20. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Oh, jammer Surf.

Deel Deze Pagina