He, jammer, de zp verslaving is ook gelijk weer voorbij Goofychick? Jij ook vals alarm?? Surf...hoe istie nu?
Nee hoor verslaving is er nog, maar minder te melden Hier megaongie en hoofdpijn, maar verder ok. De wens voor n vierde is wel enorm opgelaaid, maar ik moet het gewoon even wegstoppen weer... (Makkelijker gezegd dan gedaan!) Hoest bij jou??
Jij weet vast ook wel hoe het met Goofychick is? Hier wel aardig. Niet echt vooruit te branden Moet nog steeds contact opnemen met de vk....wordt ook wel eens tijd....
Smile: ja, de vk mag je nu toch echt gaan bellen hoor! Hihi En ach, alleen doen wat echt echt echt moet zou ik zeggen en de rest even lekker laten! Je hebt n prachtig excuus
Spannend voor Goofychick... Hier inmiddels redelijk afgebrand. Leef al een dikke week op crackers...dat houdt natuurlijk een keer op. Vandaag regen, ik vind het wel lekker, was wel hard nodig in de natuur. Alles oogt gelijk een stuk frisser!! Nou, ik zal me vooruit slepen om de oudste te fatsoeneren en naar school te brengen....go for it...pfffff
Wat jammer dames! De wens voor een vierde zit er nu goed in of niet? Ik zit ook alweer maanden meer op forums te kijken naar verhalen met vier kinders. Maar ik weet dat er hier nooit meer een komt. Ik vind het zo moeilijk om die fase af te sluiten. Mijn lichaam kan het gewoon niet meer en manlief voelt zich echt helemaal compleet. Ik vraag me af of dat gevoel ooit komt. Buiten dat.. Die nachten pffff ik kan hier nog steeds 2 keer per nacht eruit. Ik ben zoooo blij als hij doorslaapt. Aan zulke dingen houd ik me maar vast haha. @smile, begrijpelijk dat je moe bent. Je lichaam is weer topprestatie aan het leveren. Hopelijk blijft het hierbij en wordt je niet zieker. De vk al gebeld?
tmv2: wat naar dat je dat gevoel ook nog hebt... en wetende dat er nooit nog meer kindjes zullen komen... mijn moeder heeft dat ook gehad, zij had dolgraag 4 kindjes gewild, maar mijn vader vond 3 wel mooi geweest... nog steeds heeft ze dat gevoel van 'ik had zo graag...' , maar ze geniet nu gewoon dubbel-en-dwars van onze 3 kids en het dochtertje van mijn broer, heeft ze nu 4 kleinkids (en nog eentje onderweg van mn sz), dus bijna 5, vindt ze ook helemaal geweldig. en dan nog mn broertje, die willen ook graag kindjes op termijn (sz is pas 24), dus als het goed gaat allemaal kan ze voorlopig nog haar hart ophalen aan heel veel lieve kleine kindjes... kortom wat ik probeer te zeggen is dat het gevoel denk ik altijd zal blijven, en soms wat sterker is en soms mssn even weg... hier is het in ieder geval even onrustig, ik zou heel graag nog een kindje willen, toch... terwijl ik echt dacht dat 3 mooi is, en dat ik het gevoel van compleet had, maar goed, ook hier vindt vriendlief het mooi met 3... eerst maar eens trouwen (zonder dikke buik hihi)
zonet tv naar school gebracht, hij liep een beetje met zijn ziel onder zijn arm. vriendlief brengt hem normaal gesproken, maar die is met zijn vader een paar dagen samen weg... hij heeft vanochtend even gefacetimed, maar hij mist hem echt. zo sneu! morgenavond kunnen we hem weer van Schiphol halen, dat is fijn! vanmiddag nog een middagje werken en morgenochtend en dan weekend! ik merk dat ik sinds ik weer meer werk de kindjes wel mis. ik werkte voor fj kwam woe en vrij hele dag en donderdagmiddag. nu heb ik de vrijdagmiddag verplaatst naar de dinsdagmiddag, maar de dinsdag is inmiddels een hele dag geworden. ik heb nu dus op 4 dagen met werk te maken en de kindjes met de oppas... ik merk aan ze dat ze dat niet fijn vinden en ik vind het zelf denk ik ook teveel. ik mis ze echt (gek misschien, maar toch). ik denk dat ik na ons trouwen stop met de dinsdag en dan woensdsag de hele dag, donderdagmiddag (mssn dan de ochtend erbij) en vrijdagochtend ga werken, dan vind ik het wel mooi, en kan ik lekker met mn kindjes zijn!
ojee smile, een week op crackers is niet denderend zeg! denk goed aan jezelf hoor! en vraag hulp waar nodig, je hebt al 3 kk rondlopen, dus het zal best zwaar worden (vond ik al toen ik zwanger was van fj...) sterkte!!
He meiden, en vooral smile...... Hier geen vals alarm, heb een vmk gehad, zaterdag een vage positieve test, maar een streep is een streep. Mijn man vond mijn buik vrijdag ook mega warm (dat is mijn betrouwbaarste test ever) maar ook nu zoals bij de andere vmk's voelde hij deze ook aankomen, zaterdagavond werd mijn buik al minder warm, zondag was de streep er nog maar een stuk lichter, maandag begon het met mega krampen en helderrood bloed....en daarna liep ik leeg. Net zoals bij Surf is ook hier de wens voor een vierde weer opgelaaid, maar ga het toch weer proberen te parkeren. Vervelend dat je je zo voelt Smile, medicijnen werken niet?
tmv2, lastig he!!!! Weet wat je voelt. Ook hier vraag ik me af gezien mijn leeftijd en mega maagproblemen gehad tijdens zwangerschap of het slim is...... Manlief zei toen ik zei wees niet bevreest het zet niet door: ehhhh nou dat is niet het goede woord maar ik vraag me wel af of dit het goede moment is om voor een vierde te gaan. En tja wordt volgende maand wel 39....
hier de kindjes weer in bed, nog even tv hangen en dan lekker op tijd slapen. ben echt moe, tis dat ik ongesteld ben anders zou ik denken dat ik zwanger ben hihi... morgen nog een ochtendje werken en dan lekker weekend!
Surf hier net zo, niet zo zeer moe maar wel andere dingen, mega honger en mijn zwangerschapsmasker is terug. Fijn! Hier ook iedereen in bed alleen Lizan weer onrustig, gisteren na het bad niet. Wellicht mist ze toch het huid op huid contact met de BV, dus zo maar eens even lekker huid op huid met haar kijken of dat helpt.
Goofy: ben je onlangs gestopt met de bv? Dat het voor L.izan wennen is? Hopelijk gaat ze lekker de nacht in! Hmm zwangerschapsmasker is niet fijn! Hier ook puistjes (ja, echt!), vollere boobs, zin in zoet... Zal wel bij m'n ongie horen... Was ik ook al sinds mei 2011 niet meer geweest (mk's, zwanger en bv tussendoor), dus weet ook niet zo goed meer hoe dat is
Meiden...wat een verhalen hier opeens Goofy...en vmk...toch wel een soort van 'gemis' denk ik. Surf: druk, druk, druk. Zoveel dagen is ook best veel! Ik merk het ook bij mezelf. Het werk voor de uitgever...mijn gewone baan in het onderwijs.... Had ik al gezegd dat ik mijn ouderschapsverlof opneem? Van mei vakantie tot zomervakantie. Nog twee weekjes werken dus Nu toch stevig misselijk. Niet overgeven...dus dan wil ik ook geen medicijnen. Dat zie ik een beetje als laatste redmiddel. Nou ja, rustig door gaan. En oh...de vk bellen...nog niet gedaan. Kzal nu wel een week of 9 zijn....mmmm...
ojee, smile, toch meer misselijk nu... en alweer 9 weken, gaat snel joh! dan moet je wel snel de vk bellen hoor, hier willen ze altijd met 10 weken de intake doen... net thuis van schiphol, vriendjelief weer van het vliegtuig gehaald met de kindjes. en nu zo lekker even de op de bank bijkletsen en dan lekker tegen elkaar aan kruipen! morgenochtend boodschappen doen, laatste kadootjes kopen voor kj, 's middags een verjaardag en dan zondag kj's verjaardag! 3 jaar alweer, grote bink!