9 weken alweer jeetje dat gaat snel! Hopelijk zet het niet zo door als de vorige keer. Wel lekker dat je nog maar twee weken hoeft en dan paar maanden lekker thuis kan zijn. Als je dan terug komt mag je volgens mij alweer bijna met verlof hihi. @surf fijn dat manlief weer thuis is. Gefeliciteerd met je mannetje, je hebt er zondag in ieder geval erg lekker weer bij! Geniet ervan. @goofy, jammer dat het niet zo heeft mogen zijn. Ik ken genoeg mensen die nog een kindje hebben gekregen rondom hun 40ste. Ik denk dat je zelf moet kijken of je dat nog wil op die leeftijd en zeker niet aan moet denken wat een ander ervan zou zeggen. Er zitten misschien meer risico's aan maar de prenatale zorg is hier zo goed. Hier eindelijk weekend na drie weken. Ik moet op het moment fulltime werken en dan durven ze me ook nog te vragen of ik dit weekend ook nog kon komen. Vanmiddag ff naar een verjaardag van een dinnetje en morgen denk ik poetsen op de camping. Want we zijn er nog niet geweest door het slechte weer.
Vandaag vieren we kj's verjaardag! Hij is komende woensdag jarig, alweer 3 jaar, wat gaat dat hard!! Ik ben zo trots op hem!!
Heerlijk Surf: manlief weer thuis!!!! tm2: fulltime werken? Hoe doe je dat dan met de kids?? Goofy: is je leeftijd de enige belemmering voor eventueel een vierde?? Hier VK gebeld, maar nam tot drie keer toe niet op. Het is echt weer af zien vanwege de misselijkheid...bleh....
Hè gatver smile, die misselijkheid! Tot wanneer had je er last van bij de meiden? Hopelijk snel beter! Hier eerste lichting familie gehad, zitten net weer, over n half uurtje komt de tweede groep van 15 volwassenen en 13 kindjes! Gezellig!!
Veel plezier surf! Tmv2 en Smile, mijn leeftijd is onder anderen wel de twijfel, maar nu kan het nog, hoewel de twijfel ook wel te maken heeft met mijn leeftijd. Als ik onder de 35 was was het snel beslist, ff wachten en dan wat langer wachten....maar tja dat is nu eenmaal niet zo.
Behoorlijk van slag vandaag, door hormonen? Door mijn twijfel cq wens? Mede doordat ik toch weer zwanger ben geweest? Geen idee, maar het feit is wel dat ik ff minder happy in mijn vel zit vandaag
Hè bah meid, das niet fijn! Lekker janken als het oplucht en veel praten met je mannetje... Sterkte!!
Poeh, lastig!! Ik ken wel een aantal moeder die op hun 40ste nog een baby kregen hoor....maar ik kan me ook wel weer voorstellen dat het je aan het twijfelen brengt.....
Hoe is het nu Smile? Hier hoor ik net van iemand van een groepswhats app dat ze uit het niets weer zwanger is, in feb bevallen. Raakt me toch, raar he.........misschien omdat de deur toch dicht zit stiekem, dat ik rationeel weet dat het niet gaat gebeuren?? Fijn dat ik het hier ff kan uiten
Ik kan me voorstellen dat het wat met je doet goofy! Het heeft weer even tijd nodig om het n plekje te geven... Komt echt goed! Hier nog steeds hetzelfde, wens is er nog steeds... Net gegeten met de kindjes, zo FJ naar bedje doen en daarna de mannen.
Hier gaat het. Flink beroerd...maar ja...je moet door he... Gelukkig niet zo ziek als bij F. Dat scheelt, maar fijn is anders. VK gebeld. 29e intake. Eventueel eerder een echo...ach...ik heb nog niet zo'n haast geloof ik. Maar dames, lastig voor jullie. Ik herken het wel. Voor deze onverwachte zwangerschap heb ik het ook sterk gehad. Maar als ik er op terug kijk...was het eigenlijk hopen tegen beter weten in. Diep in mijn hart was ik blij met mn drie meiden...zag ik een zwangerschap niet nog een keer zitten. Maar dat gevoel nooit meer zwanger te zijn, dat vond ik zo moeilijk dat ik alle bezwaren ook net zo hard weer weg wuifde...
en toen werd het je opeens gegeven smile! en ik moet wel lachen om je 'geen haast'... ook al geen haast gehad om de vk te bellen, geen haast gehad om te testen... druk met je meiden, en deze zwangerschap er gewoon tussendoor doen? of nog een beetje in ontkenning? waardoor zou dat komen vraag ik me dan af hihi hier de kindjes er net in, de oudste heeft de laatste tijd veel moeite met slapen. hij wil het liefst pas om 22 uur ofzo naar bed, blijft ook lang spelen in zijn kamertje en valt dan vervolgens met een bed vol speelgoed in slaap. herkenbaar voor jullie? is het een fase? hij slaapt vervolgens in de ochtend wel langer, en das niet altijd handig, want dan moeten we hem wakker maken om naar school te gaan...
en oja sinds gisteren fietst hij (eindelijk?) helemaal zelf zonder zijwieltjes. hij wordt volgende maand 5. hij kon al steeds wel fietsen zonder wieltjes, maar opstappen en remmen was erg lastig. nu hebben we de hele winter amper geoefend, maar gisteren wilde hij opeens oefenen en heeft zijn papa mee naar buiten gesleurd en in het half uurtje tussen de visites door, heeft hij geleerd op en af te stappen!
Stoere knul! En och...wat is eindelijk...hij kan het nu Tja, ik zit nog een beetje in de ontkenning. Ik denk dat 'het gevoel' komt na de echo en na het 'halen' van de twaalf weken
Ja ik schreef 'eindelijk' omdat ik geen idee heb wat normaal is, maar het maakt me ook niets uit hoor, ben supertrots op hem!! Ja, die eerste 12 wkn maar eens voorbij idd! Dan komt het gevoel vast meer...
@surf, wat goed van je grote kerel. Volgens mij is het wel een beetje de gemiddelde leeftijd, ligt eraan denk ik aan hoeveel een kindje fietst. Ik zie kinderen die elke dag met de fiets naar school gaan winter en zomer. Die zijn vaak iets eerder. Ik weet hier niet eens meer hoe oud ze waren. Volgens mij was de oudste net 5 en de middelste in juni toen ze in sept 5 werd. Bij de oudste hadden ze het niet verwacht die heeft wat evenwichts problemen en te hoge spierspanning, dus de fysio zij dat kan nog wel even duren, maar ineens fietst hij zo weg. @smile, vervelend zeg dat je zo beroerd bent. Nog even en je bent alweer het eerste trimester voorbij. Gaat snel vind ik. @goofy, knuff meid. Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen. ( heb het zelf ook altijd wel als ik hoor dat iemand zwanger is) Maar ja, hier is het niet anders. Moet ook wel zeggen dat het financieel ook echt lastig gaat worden. Nu nog niet maar straks als ze allemaal naar school gaan enzo.
@Surf, nope, hier eentje die sinds jan naar school gaat en is echt bekaf! Denk dat hij eindelijk genoeg uitgedaagd wordt waardoor hij geestelijk ook meer gevoed wordt en dus wel makkelijk in slaap valt, maar mag het ons ook een keer gegeven zijn want pffff we hebben toch een partij moeilijke slapers! @Smile, tja zo had ik dat met de laatste zwangerschap ook hoor, het zou zo moeten zijn, maar tja blijkbaar stak moeder natuur er toch een stokje voor. @Tmv2 thanks voor je knuffel. Het zal wel weer zakken en zoniet dan zullen we miss toch wel de knoop doorhakken, hoewel doorhakken doen we sowieso. @Smile dikke knuff meis
Hallo meiden, Kom ook weer eens even aanwaaien: Surf: wat goed van je kereltje zeg. Mmmm, kweet niet echt wat een beetje gemiddeld is. Ligt er net aan wat Tmv2 oo al zegt hoeveel ze fietsen. Ik geloof dat onze oudste een jaar of 4 was en onze middelste 4 1/2. Onze jongste die fietst nu nog met zijwieltjes en zij is 3,5 jaar. Maar dat duurde ook wat langer voordat ze ging fietsen met zijwieltjes omdat ze er nooit aan kon, te korte pootjes haha. Onze oudste kan het momenteel niet laat genoeg zijn. Hij gaat rond 19.30 uur naar bed en ligt dan soms nog wel tot 21.00 uur wakker, dan ligt hij te lezen, spelen, bouwen of tekenen. Hij is nog niet eerder moe zegt ie, hij kan nog niet slapen. Hij is wel s'morgens vaak rond 7.00 /7.30 uur wakker dus ik vind dat hij het wel nodig heeft eigenlijk. Maar ja, je doet er niks aan. Tmv2: hoe gaat het met jullie kereltje? Houd hij jullie nog wakker s'nachts? (dat was hij toch of niet?) Smile: niet fijn dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk voel je je snel weer wat fitter. Kan het me helemaal voorstellen dat het voor je gevoel pas echter begint te worden als je de echo hebt gehad en de kritieke eerste maanden voorbij bent. Heb je een voorkeur voor het geslacht als je eerlijk naar jezelf kijkt? Belangrijkste is natuurlijk dat het gezond is, maar als je verder kijkt? Goofy: knuffie. Waarschijnlijk dus toch zwanger geweest. Komt zeker hard aan. Succes met knopen door hakken. Blijft erg moeilijk. Wat zegt je gevoel en je verstand, die kunnen soms mijlenver uit elkaar liggen. Hier: ik zit met een ziek meisje thuis. Vorige week al niet lekker, hoesten, koorts, slijm. Vandaag huisarts geweest en kuurtje gekregen want ze blijkt een bronchitis te hebben. virusinfectie van de onderste luchtwegen. Kon 2 kanten op daarbij, longontsteking of bronchitis, en ze heeft dus het laatste. Ze ligt soms echt als een ziek slap vogeltje op de bank. Valt steeds in slaap, steeds huilen om niks of ineens uit het niets huilen, slijm dat in de weg zit en hoesten en koorts. Hopelijk is ze snel weer beter. Mama voelt zich ook niet al te fit. Hoofdpijn, hoesten en last van mijn keel. Het wordt tijd voor de zomer! Onze middelste start maandag op het speciaal onderwijs voor taal en spraakachterstand. Het is er eindelijk door. Ben wel zenuwachtig hoor en mijn mama hart doet zeer als ik bedenk dat ik hem nu al moet los laten om met de taxi elke dag mee te laten gaan. Maar het is voor hem het beste. Morgen gaan we nog kijken op die school met hem en maakt hij kennis met zijn nieuwe juf en klas en de school. Donderdag nog de keuring of hij vervoer toegewezen krijgt en maandag breng ik hem zelf weg voor de eerste keer. Heb ik gelukkig vrij voor gekregen. Maar wat een gedoe zeg om alles te regelen. BSO moet worden opgezegt want ze moeten 1 ophaalplaats hebben, dus ik moet iedereen charteren om hier te komen want ik ben niet altijd thuis van mijn werk. Maar voor een goed doel hopen we. Nou een heel verhaal haha. Dat krijg je als je een tijdje niet geweest bent haha.
Mama van Jordy: speciaal onderwijs. Dat lijkt me een grote (wellicht wel de verstandigste) stap! En idd...elke keer met de taxi mee....veel regelen...poeh!! En ook nog een zieke thuis. Hopelijk slaan de medicijnen snel aan!! En wat betreft het geslacht, waar je naar vroeg... Tja, als ik heel eerlijk ben...heb ik nu eenmaal altijd een vrij grote voorkeur voor een meisje. Vind dat zelf best erg dat ik dat zo sterk heb. Maar na de geboorte van de oudste kon ik me gewoon niet voorstellen wat ik met een jongetje zou moeten Ach, we wachten het af 29 april VK, vandaag bellen voor afspraak echo...