Zwanger worden/zijn van een 3e kindje!! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Oh, enne...een banner :)

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Smile: mooie banner meis!
    Je hoeft het toch geen ongelukje te noemen, je kan ook een verrassing of kadootje zeggen, toch? Dan zijn de praatjes mssn minder, of juist niet... Ik weet t ook niet eigenlijk haha
    Het gaat er om dat jullie er blij mee zijn en dat het kindje welkom is en of het nou wel/niet gepland was doet er niet zoveel toe, toch?

Ik zit met m'n mdr in Milaan! Kadootje van m'n ouders voor m'n trouwen... Zo van, nu kan het nog, want je bent nog niet getrouwd (maar woon al wel 10 jaar samen en heb 3 kids hihi).
    Dus samen een paar daagjes genieten.
    Ik heb wifi in het hotel, dus kan toch elke dag even spieken hier ;)
    Vanmiddag zijn we als eerst naar de grootste winkelstraat van Milaan gewandeld, en n heerlijk Italiaans ijsje gegeten.
    Nu liggen we even duf te zijn op bed...
    Straks nog lekker een hapje eten en dan bijtijds naar bed.

Touran is ook n mooie auto, hebben we ook naar gekeken, maar toen uiteindelijk gekozen voor de s-max, waarom weet ik eigenlijk niet hihi
    Ben benieuwd of die auto vanavond iets is!

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Auto was mooi van buiten, zat lekker, maar tijdens de testrit gingen er lampjes branden en hupste de auto. Twas ook meer een handelaar dan een autobedrijf...dus tja, dan zijn wij snel uitgekeken. Maar wel het type auto wat we zoeken!

Nou Surf, genieten daar. Heerlijk!!

4. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Oh en medicijnen besteld, vanmiddag af te halen...

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Jammer dat de auto niets was, maar wel op zoek naar zo'n zelfde soort dus! Is altijd fijn als je weet wat je zoekt.

Meds tegen de misselijkheid? Ik hoop dat het snel helpt!!

Hier vandaag de dom bekeken, echt enorm zeg! En we konden op het dak, echt heel gaaf!
    Verder lekker door het centrum gestruind. Zijn net terug in het hotel, zo n hapje eten zoeken in de buurt.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik ben weer thuis!!

Kindjes lagen al te slapen, heb ze zachtjes een kusje gegeven, maar morgen weer lekker uitgebreid knuffelen!!!!

7. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Weer veilig thuis!
    De kids nu ook nog een week vakantie?
    Hier wel!
    Vorige week hebben ze voornamelijk ruzie gemaakt, dus hoop op een betere week.
    Vandaag eens kijken of ik iets in huis kan doen. Men, wat wordt het snel een rotzooi als je het niet bij houdt. Heb er soms echt geen energie voor. De bergen was zijn verschrikkelijk. De eerste draait nu, maar als ik zie wat ik nog moet opvouwen, bleh.

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ja, ze hebben hier ook nog n week! Ik helaas niet...
    Morgen weer aan de bak. Gelukkig maar een paar uurtjes, heb er niet echt zin in...
    Tijd voor zomervakantie hihi

Helpen de meds een beetje?

En: waarom is de wens voor n vierde zo enorm opgelaaid zeg! Moet er echt continu aan denken... Pff! Uit m'n hoofd zetten die gedachten, maar hoe???

9. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Uit je hoofd zetten...tja...toen ik in die 'fase' zat, dacht ik alleen nog maar rooskleurig en totaal niet realistisch. Ik denk dat je ook die kant onder ogen moet gaan zien...

Meds..ik neem ze niet aldoor, kan er slecht tegen. Dus soms liever misselijk dan half stoned....

Succes met werken morgen. Vandaag nog in elk geval een mooi dagje mee gepakt!!

10. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    FF op de namen tour.....
    Vinden jullie Indy een vernoeming van Diny...of te ver gezocht??

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nee niet te ver gezocht, vind ik leuk!
    niet iedereen zal meteen door hebben dat het een vernoeming is denk ik, maar dat dat er achter zit, vind ik een mooie gedachten. en ik vind Indy een mooie naam!

12. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Dat zou dan de doopnaam worden.
    Zitten een beetje te dubben over:
    S.ara(h) I.ndy

of

C.hrista A.nnelin...waarbij A.nnelin de naam wordt...

Maar goed...zo ver is het nog niet...gewoon de eerste gedachtenspinsels...wie weet is het wel een jochie ;)

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik vind S.ara(h) I.ndy erg leuk, maar S.ara hoor je veel vind ik, daarom zou ik er zelf niet voor kiezen, maar voor A.nnelin gaan, wat ik ook erg leuk vind!!
    En I.ndy S.ara(h) is geen optie? I.ndy hoor je niet zo vaak volgens mij... I.ndy A.nnalin vind ik ook een leuke combi trouwens! ;)

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    gisteren met mannetje nog een beetje gehad over een vierde kindje (niet heel uitgebreid, want er luisterden ook 4 heel nieuwsgierige kinderoortjes mee ;))
    hij is er volgens mij een beetje dubbel in, en dat verbaast me op zich wel, want ik ben echt degene geweest die heel graag een 3e kindje wilde, en van hem hoefde het niet zo, hij is nu echt superblij met onze fj hoor, dat zeker wel! aan de ene kant zegt hij dat het goed is zo, 3 is mooi te behappen zeg maar, past in een normale auto, praktischer gewoon dan 4 kids. Ook maakt hij zich zorgen of mijn lijf nog een zwangerschap aan zou kunnen (ivm bi), hij was afgelopen keer al bang dat ik in een rolstoel zou komen, maar ik ben nu toch al best weer een groot deel hersteld.. (wel een jaar uit de roulatie geweest met werken...) Maar ja, hij zegt ook dat hij laatst vond dat we eigenlijk nog maar een klein gezinnetje zijn en dat hij nog een kindje wel leuk zou vinden... Ik kan er dus nog niet echt hoogte van krijgen, wat hij nou echt wil... Ik denk dat ik dat maar eens ga vragen binnenkort, maar ik wil er absoluut geen druk op zetten oid, want dan werkt het iig niet hihi
    en als hij het niet wil, respecteer ik dat ook volledig, en blijft het gewoon bij drie prachtige kindjes!

kortom, het lijkt toch alsof de deuren nog niet helemaal gesloten zijn, wel voor 80% denk ik, misschien wel meer, maar ach, we zijn nog jong (30 en 32), dus wie weet wat de toekomst ons brengt...

15. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Surf...de deur op een kier wat betreft de vierde...:)
    Maar heb je nooit het gevoel gehad dat toen de jongste twee was...'oh, tis toch ook wel lekker als ze weer wat ouder zijn?' Ik heb dat wel gehad, vooral vlak voor de geboorte van nummer drie...

En hoe realistisch ben je zelf. Het zijn natuurlijk wel de 'standaard kriebels'. Ik bedoel...je bent twee keer opnieuw zwanger geraakt op het moment dat de jongste rond een jaar was. In die fase zit je nu weer. In principe ben je bezig om iets af te sluiten... en dat kan ook een gevoel van gemis / heimwee met zich mee brengen.

Als ik terugkijk, had ik dat gevoel heel erg. Een mooie periode afsluiten...geen zwangerschap meer....nooit meer een echo....het was echt een soort afscheidsgevoel waardoor de kriebels weer kwamen. Hiermee kleurde ik alles veel te roze in! En nee, ik heb na F gezegd: geen vierde meer. Ik wilde nooit meer zo ziek zijn. En ik begrijp nu ook weer dondersgoed waarom. Het is echt niet allemaal rozengeur en maneschijn... Echt niet. Ik was niet overtuigd van een vierde zoals ik dat bij nr 1, 2, 3 wel was. En achteraf gezien...heeft dat wel iets willen aangeven.

Maar goed....dit niet om te tegen te houden hoor ;)

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    smile: ja dat had ik ook, toen kj lekker liep, geen wagen continu overal mee naar toe, meer vrijheid, geen slaapjes etc.
    en ik probeer me dat dus ook heel goed te realiseren, want tot een maand of 2-3 terug, zat ik goed in het afscheidsproces zeg maar, ik had er echt vrede mee, heb altijd geroepen dat ik graag 3 kindjes zou willen als dat lukte en die heb ik nu! en wat voor kindjes, de mooiste,liefste en knapste van de wereld! ik keek al uit naar als ze wat groter zijn, meer vrijheid, lekker op vakantie, blij dat de bv voorbij is, dat mijn bi beter gaat, dat we kunnen doorslapen elke nacht...
    en ja je hebt gelijk, bij de andere kindjes begon het ook rond deze tijd te kriebelen en gingen we er weer voor....
    maar toch! haha
    maar goed, het is ook niet iets wat ik deze maand moet beslissen gelukkig, we zien wel.

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Jullie nog plannen dit weekend?

Wij vandaag boodschappen, huis opruimen, slingers ophangen, want morgen vieren we tv's 5e (!) verjaardag alweer! Hij is maandag jarig... Wat worden ze toch snel groot!

Morgen hele dag het huis vol, druk, maar wel gezellig!

Hopelijk blijft het morgen wel droog.. Kunnen de kindjes lekker buiten spelen! Scheelt weer binnen haha

18. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Hey dames,

Vakantie hier weer bijna voorbij. Heb zo geen zin om te werken. Heerlijk rustig zo alle kids thuis.

@smile, ik vind Indy een goede vernoeming hoor. Je hebt alleen een bedje gehusseld met letters. Ik vind Sara ook het leukste van die namen, maar gelukkig vind niet iedereen dezelfde naam leuk! Mij zou een veelvoorkomende naam ook een reden zijn het niet te doen.

Maareeuh, geen jongensnamen of die had je nog?

Over vierde kindje, ik kan ook echt denken als ik een zwangere vrouw zie aaah dat wil ik ook.. En alles nog een keer, maar ik denk idd dat het ook afsluiten is van.
    Als ik van te voren had geweten hoe het mij lichamelijk zou aftakelen waren we niet eens aan een derde begonnen. Al vind ik het heerlijk dat hij er nu is. Het is echt een cadeau! Maar ik zeg ook regelmatig pfff wel makkelijk toen de oudste naa met zijn tweeën waren. Ook heb ik hier nog steeds geen nacht doorgeslapen, dus daarom alleen al.
    Mijn gevoel zou het ook nog wel een keer willen, mijn verstand zegt no way.. Buiten dat is werkt het natuurlijk ook mee a et me ten strengste afgeraden is.

Maar zoals je zelf al zegt, je hebt nog tijd zat.

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Fijne Moederdag allemaal!!

20. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Zo, het nieuws de wereld in geholpen vanochtend ;)

En...mijn ouderschapsverlof is in gegaan. Nu elke donderdag bezig voor de uitgever...een voor de rest...rustig aan. Meer kan ik op het moment ook niet ;)

Leuke moederdag gehad gisteren? Ik heb er maar weinig mee...vind het zo commercieel...net als valentijn. Maar goed, in liefde het cadeautje van mn dochter in ontvangst genomen...en voor de rest er geen aandacht aan besteed...

Surf..jij wel zo te lezen? Onbijtje op bed? Cadeaus?

Deel Deze Pagina