Smile, nee hoor, niks gedaan, vinden het ook onzinnig... Zaterdagavond hebben de kindjes hun knutsels gegeven en gisteren vierden we T.hijmens verjaardag, dus hele dag visite gehad. Geen ontbijtjes voor mij hihi We doen ook alleen nog maar de knutselwerkjes en niet meer nog extra kado's. Dan blijf je bezig... En die kinderknutsels zijn al geweldig! Hoe waren de reacties bij jou smile gisteren? Ben benieuwd!
Dankjewel! Hij heeft van ons een skelter gehad en een bordspel en crocs slippertjes met n Batman jibbit. Verder is hij verwend met rolschaatsen, beschermers, Lego Batman, Lego helicopter, Lego politieauto, strijkkralen van Cars en draken, Kapla, grote wereld grondpuzzel, toren van pisa, stickers van Batman, mini loco boekjes rekenen en lezen, grote zwemband, boekje over dierensporen, een sirene voor op zijn skelter en bellenblaas... Hij zei gisteravond nog dat hij zo ontzettend blij is met zijn kado's! Lief!
Zo, goed verwend jullie ventje. Leuk. Skelter is ook een gaaf cadeau. Men, wat weer een nare berichten in de lounge he. De kleine Vienne en die zus van 33....brrr.... Hier zooooooooooooo zat van beroerd zijn. Zooooo vreselijk zat. Bah bah bah!
Ja afschuwelijk! Moet je echt niet te lang bij nadenken, anders word je echt gek... Ik althans! Kan me voorstellen dat je het beroerd zijn helemaal zat bent!! Ik hoop echt dat je er snel vanaf bent!!
Oh, de reacties waren trouwens wisselend. Van ongeloofwaardig tot heel leuk Vandaag een hele stapel correctiewerk voor de uitgever op de bus gedaan, dat ook weer achter de rug. Er was iets mis gegaan waardoor er heel veel fouten in het lesmateriaal waren geslopen...maar tis weer opgelost! Morgen kids naar de oppas, hopelijk voel ik me fit genoeg om verder te gaan met een nieuw thema. Planning is om tijdens mijn ouderschapsverlof toch wel het een en ander af te krijgen!!
Mén, tis even heel druk op het werk. Moet thuis ook elke avond aan de slag... Dus ik kom van het weekend weer updaten...
nou gelukkig vanavond toch wat eerder klaar... voor de meivakantie heb ik bij een aantal kinderen wat onderzoeken gedaan voor de intakefase en daar had ik deze week allerlei afspraken voor om de gegevens met ouders te bespreken. en ik doe altijd alles op het laatste moment, dus ik moest nu ook alle verslagen er nog voor schrijven... maar goed, morgen nog een ochtendje en dan lekker weekend. in het weekend nog 2 verslagen maken voor volgende week, maar verder nog geen plannen. vriendjelief gaat maandag gewoon werken, das wel jammer, maar ja, hij heeft het ook megadruk... zaterdag komt een collega de box ophalen hier! das wel een gek idee, hij staat al 5 jaar in onze huiskamer... maar voor FJ heb ik hem echt nauwelijks gebruikt, alleen in de eerste 4 weken ofzo af en toe dat ze er in lag, daarna niet meer... dus prima dat hij gaat, geeft weer wat extra speelruimte voor de kids, want hij staat in hun speelhoek haha lekker hoor smile dat ouderschapsverlof! hopelijk kom je aan de dingen toe die je graag zou willen en word je niet al te veel beperkt door je misselijkheid... dan is vrij zijn natuurlijk ook wel lekker, maar je wilde juist ook genieten van je vrijheid en niet ziek op de bank hangen of je door de dag heen slepen...
weekend! nog drie dossiers mee naar huis om verslag van te maken, maar goed... en jee, wat is het koud! heb de kachel maar weer aan gezet... hopelijk snel beter, want dit is toch niks!
Ha, die van ons stond nog aan...pfff....echt fris! Fijn dat de drukte weer een beetje over is! En dat andere topic...dat gaat niet lopen,hihi, iedereen stopt inderdaad bij drie kids. Ach, maakt ook niet uit. Gisteren van half negen tot half vijf op bed gelegen, zo beroerd. Bleh, had mijn ouderschapsverlof iets anders voor gesteld. Vooruit maar. Verder het nieuws aan de grote FB klok gehangen
Hè bah, wat naar dat je je nog steeds zo beroerd voelt zeg! Echt balen hoor!! De meds doen dus ook niet veel helaas... FJ ligt er net in, ga nu de jongens maar klaar maken voor hun bedje. Daarna de box leeghalen en schoonmaken, dan kan die uit elkaar voor m'n collegaatje morgen... Fijne avond nog!
Surf, weet jij hoe het met Enna..... is (heeft destijds andere naam aangenomen, maar weet niet meer welke). Was na lange tijd eindelijk zwanger. Heeft ze al een beeb?? Weet jij dat? En met Damyar??
Van E. weet ik het niet, ze is toen ook gestopt op FB. Damyar heeft weer een vmk gehad, mssn wel twee... Het gaat aan de lopende band mis, echt vreselijk voor ze. Ze zijn nu een traject gestart in Gent, die hebben ontdekt dat ze een bepaald gen heeft en heel veel waarden klopten niet, schildklier, vitamine B etc. Nu is ze aan de slag met allerlei spuiten om die waarden goed te krijgen, dan weer nieuwe IVF... Het is een heel traject, maar we hopen dat nu ze weten wat het is, het eindelijk eens goed zal gaan... Het blijft nog steeds afwachten dus...
Volgens mij had ze haar naam veranderd in prachtig wonder. Ik heb even gekeken dan zou ze op m.inck zijn verjaardag 21 maart bevallen zijn van een zoon.
lekker lui dagje hier. vanaf gisteren al hoofdpijn en pcm helpt niet... dus niet veel puf in iets. hang al de hele dag op de bank, zijn een beetje op zoek naar een vakantie in de zomer, we zouden eigenlijk niet gaan omdat we voor het huwelijk veel geld uitgeven, maar we willen zo graag... nadeel: veel is al vol... lastig zoeken dus... en we zijn nogal kritisch... kindjes spelen zo nu en dan buiten, en hangen wat bij ons... het weer valt wel tegen, heb nog geen zon gezien vandaag... kijken wat morgen brengt, hopelijk in ieder geval wat meer energie! hoe is het bij jullie?
hallo meiden, Hier weer eens een teken van leven. Chieltje is inmiddels alweer 15 maanden en een heerlijk heerlijk ventje. Het gaat heel goed ook met zijn levertje. Hier zitten we momenteel weer midden in de wel of geen vierde kindje fase. Wat kan het me toch vreselijk bezig houden. Smile: jij dus voor de vierde keer zwanger...prachtig hoor. Wel naar dat je je zo ziek voelt. Ik kom af en aan weer langs hier meiden, als jullie het goed vinden? Liefs
Haha, Saskia, nog een wik-en-weeg persoon. We zouden het toch allemaal bij drie laten? Haha. Maar gezellig als je weer wat vaker komt Wat houdt je tegen...een vierde...of wat juist niet? Wat super dat E een zoon heeft en wat naar voor Damyar...ppffff...zoveel miskramen!! Surf, hoe is het met je hoofdpijn?
saskia: natuurlijk is het gezellig als je weer vaker mee komt kletsen! wat fijn dat het met C.hiel ook allemaal goed gaat! hebben jullie nog extra controles met hem? en tja een vierde haha.... welkom bij de twijfel-club! smile: ja die hoofdpijn blijft... denk ook dat het mssn door mijn allergie komt. heb erg veel last van hooikoorts, maar normaal gesproken is het met dit weer niet zo erg, omdat het niet warm is, en de regen zorgt dat het niet zo gaat zweven allemaal... maar goed, mijn ogen zijn ook erg moe en gevoelig, dus zou ook kunnen dat het daardoor komt. dacht ook nog dat het mssn pms klachten zijn, ben namelijk ook erg moe en heb rommelige darmen, emo, maar ja, ik slik de pil, dus dan leek me dat ook weer niet echt waarschijnlijk... nou ja, ik leef gewoon op pcm...