Zwanger worden/zijn van een 3e kindje!! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    En die boeken klinken leuk. Maar is het iets voor in het bedrijfsleven of ook voor je persoonlijke leven? Ik zal nog eens even neuzen op bol.com

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    die eerste is voor jezelf in principe, maar zal doorwerken in je zakelijke leven. de tweede is prive...

wow, vanmiddag weer een testje loslaten gehad... tv is wezen spelen bij een vriendinnetje uit zijn klas (een jaartje ouder). zij kwam aan de deur of hij meeging naar haar huis. ik kon zelf niet weg omdat de boodschappen bezorgd zouden gaan worden. dus ik heb hem alleen met haar mee laten gaan. voor het eerst dat hij uit ons doodlopende stukje gaat alleen en hij moest 2 straten oversteken... (geen drukke straten, woonwijk straten, maar toch...) vond het wel even spannend, dus heb toch maar even haar moeder gebeld of ze weer goed waren aangekomen ;)
    hij was wel trots hihi

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    en wauw die foto, erg gaaf! als het er bij jullie ook zo uit ziet, heb je wel een prachtige woonkamer!

4. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Stuur je nog ff pb

5. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    pb werkt niet...geen bijlage mogelijkheid.
    Dan maar ff kort hier.
    Deze afbeelding willen we graag op ixxi afdrukken.
    Maar wit op witte achtergrond wordt wel heel wit.
    Nu denken we na over een kleurtje...lastig hoor.
    We gaan of voor de plank boven de bank en de witte ixxi tegen een grijze muur en dus niet boven de bank.
    Of de ixxi boven de bank met een andere achtergrond kleur...

6. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Deze afbeelding...khaal hem snel weg hoor..dus snel kijken!

7. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    oh..nu ben je niet meer online....grom....haal ik hem gelijk maar weg...hihi

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hmm, ik heb m gemist... Jammer!

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hier lekker geslapen!
    fj ligt er al weer in, want we moeten zo naar tv's school, hij heeft een toneelvoorstelling ;)
    vorige keer ging het over heksen, nu iets over giraffen geloof ik, ben benieuwd.
    morgen hebben we vader- en moederdagochtend in zijn klas. ipv werkjes krijgen we een verwenochtend. op zich leuk idee natuurlijk, maar niet heel praktisch met werk enzo... er waren ook wat klachten gekomen, of het niet toch op de 'oude' manier met knutselwerkjes kan volgend jaar...
    wij hebben het geluk eigen baas te zijn en dus flexibel, maar als je gewoon in loondienst werkt, of met bepaalde diensten, is het een stuk lastiger om steeds maar op te draven op school, maar je wilt natuurlijk ook niet dat je kind de enige is waar er geen ouders bij zijn, dus ga je toch...
    daarom ga ik vanochtend ook maar alleen, want vriendlief kon niet en vandaag afspraken cancellen en morgen ook...

verder vanmiddag werken, niet zo'n zin in, maar goed, moet gebeuren.
    gisteren de definitieve bevestiging van onze vakantie gehad, dus lekker 2 weken ertussenuit. dat huis waar ik het over had, was al bezet bleek (niet goed bijgehouden op de website...), maar nu hebben we een gite op een landgoed met nog 6 andere gites en een gezamenlijk zwembad, ook heerlijk! heb er echt veel zin in. we gaan het laatste weekend van juli weg, dus nog even geduld, maar dan heerlijk 2 weken samen...
    we zitten niet zo zuidelijk (bij le mans), dus hopelijk wel mooi weer, maar dat zal toch wel?

hoe gaat het met je misselijkheid? lijkt het al iets minder te worden, of nog steeds niet? je bent vandaag al 15 weken! wow, gaat snel joh!
    en onze FJ al 11 maanden, aaaaargh!

10. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Jeb, 15 weken, heb twee goede dagen achter de rug!
    En oh, lastig als de school zoveel inpland en dan ook nog achter elkaar. Je wilt idd niet dat je kind de enige is van wie de ouders niet komen. Maar aldoor opdraven is ook moeilijk te organiseren. Kan me voorstellen dat er reacties van ouders komen!

Lekker dat de vakantie vast ligt. Goed vooruit zicht!!! Maar en gite...mmm....nog nooit van gehoord. Straks maar ff googlen!! hihi

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Een gite is gewoon een huisje (Franse woord ervoor ;))

Fijn, 2 goede dgn! Hopelijk het begin van n betere periode!!

12. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    stik, misselijk, grrrr

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    he bah! had hoop voor betere tijden...

sterkte!!

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    en? ben je de dag een beetje doorgekomen?

hier vanochtend vader- en moederdag op school gehad. was erg leuk, in elke klas was iets speciaals, een yoga-opdracht, massage, beautysalon, muziek, restaurant, sport, quiz, knutselen, lezen, spelletjes, etc. vriendlief was uiteindelijk toch naar zijn werk gegaan, want hij had niet begrepen dat het 2 uur lang was en had dan dus eerder weg gemoeten, dus was hij maar helemaal niet gegaan, en dat was ook prima. er waren vooral moeders, wel wat vaders hoor, maar niet veel. en het was nu al stampvol, dus maar goed ook.
    daarna lekker gewerkt, kindjes opgehaald, gekookt, gegeten en nu is mn vriend de twee mannetjes naar bed aan het brengen, fj ligt er ook net in.
    hier ongie deze week, dus erg moe en hoofdpijn, ben blij als het weer weg is van het weekend...

we gaan van het weekend kijken voor drukwerk voor onze uitnodigingen van de bruiloft, leuk! hopelijk is het wat, want we waren eerder bij iemand geweest en dat viel zo tegen... maar goed, op de website ziet het er goed uit, dus ga er maar vanuit dat het goed komt ;)

mijn ouders zijn vandaag 40 jaar samen! 40 jaar verkering, en om 20 uur gaven ze elkaar de eerste kus haha, ze zijn een paar dagen weg en we hadden champagne klaar laten zetten in hun kamer, dus dan kunnen ze het goed vieren saampjes. volgend jaar zijn ze 40 jaar getrouwd, dus dan hebben we een feest (of een vakantie samen, dat wisten ze nog niet wat ze zouden doen, ik ben voor vakantie ;))

15. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ja, gisteren toch doorgekomen...het zakte in de loop van de dag wat af.

Leuk dat je ouders zelfs het tijdstip van de eerste kus hebben onthouden ;)

En drukwerk kan zo verschillen!! Hier ook een drukker in de buurt waar we alleen maar negatieve verhalen over horen. Goed dat je naar een ander bent gegaan. Wat voor type kaart hebben jullie?

Vandaag een goede dag en voor de uitgever bezig geweest. Zoals ook de planning was. Eigenlijk wilde ik al vijf donderdagen aan de slag maar toen gewoon te beroerd om wat te doen. Blij dat ik weer een stukje opgeschoten ben!

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    gelukkig wat afgezakt... en vandaag dus eindelijk wat kunnen doen wat je wilde doen, fijn!

we hebben nog geen kaart. we willen dat ze iets moois ontwerpen dat bij onze locatie en stijl past. ik heb de techniek 'letterpress' gezien en dat vind ik erg mooi. we gaan zaterdag naar letterpresswinkel, op de website (Letterpress Winkel) staat een mooi paars kaartje, zoiets lijkt me mooi voor ons ook... het is voor ons een uur rijden daarheen, dus ik hoop dat we meteen kunnen bestellen haha

we hebben ook een afspraak staan inmiddels om taarten te proeven, jammie! begin juli is de planning.

en ja de eerste kus, ik weet m ook nog hoor! hihi

zonet een vuilniszak gevuld met meisjeskleding voor mijn collegaatje (een andere dan die van de box), er zijn er 4 zwanger op het moment ;) ze had wel interesse in kleertjes (de andere collega krijgt een ventje en die kleertjes had ik allemaal al weg gedaan...)
    ergens ben ik dus gwn spulletjes aan het opruimen en weg doen, maar ook ergens in het achterhoofd, ach, als... dan koop ik toch gewoon weer nieuw... ik hoop dat het opruimen voor mij therapeutisch werkt en ik dan niet meer zo'n drang naar nog een kindje heb...
    het is raar (sorry dat ik er nu weer een heel verhaal over ga typen, maar het houdt me nogal bezig...), ik vind het heel bijzonder om zwanger te zijn, maar het is nou absoluut niet zo dat ik uitkijk naar nog een zwangerschap en eerste 4 maanden met een babytje... ik bedoel, we hebben superlieve kindjes, ook als baby ideaal geweest, (op wat veel drinken na), maar ik vind die eerste maanden nogal heftig. bv vraagt veel van je vind ik, en de zwangerschap is de laatste keer nou ook niet zo geweldig geweest met mn bekken. maar waarom dan nog een kindje? ik denk, ik heb er nogal veel over gedacht de laatste tijd, dat ik het gewoon geweldig vind, hoe zo'n wurmpje, gegroeid uit mn vriend en mij in een jaar tijd (zo'n eerste jaar bijv) zich ontwikkelt van een hulpeloos hoopje baby naar een prachtig eigen persoontje en ik vind dat echt geweldig om te mogen meemaken en te zien. maar ook de oudste en de middelste, ze blijven zich ontwikkelen, ieder met zijn eigen talenten, persoonlijkheden. ik vind dat echt prachtig!
    dus ergens denk ik dan, blijft dat gevoel dan niet? het is dus niet zo dat ik hunker naar het zwanger zijn ofzo... tuurlijk is dat prachtig, en bijzonder, absoluut, maar ik vind dus vooral de tijd na het eerste half jaar geweldig...
    kortom, het maalt en maalt en maalt en maalt...

morgen nog een ochtendje werken, in de avond eten we met collegaatjes samen wat, we maken allemaal iets, gezellig! ik maak chocoladetaart met slagroom (en een bak ijs erbij) voor het toetje.
    daarna lekker weekend! heb ik zin in!

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Vandaag lekker dagje gehad.
    Vanochtend trouwkaarten besproken, hopelijk snel n mail met het ontwerp...
    In de middag nog even een uurtje geslapen, daarna boodschapjes gehaald en rond half 7 kwam m'n broer met vriendin en kleine, hebben gezellig samen gegeten, en gekletst, ze zijn net weg.
    Nu zo naar bedje, kan wel slapen hihi

18. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Het maalt dus nog steeds Surf.
    Niet gek toch...OF je gaat er weer voor OF je sluit een periode in je leven af die niet weer terug komt. Het is dus geen eenvoudig besluit. Maar ik gok dat je tijdens je trouwen niet zwanger wilt zijn??

Leuk..ontwerp van de kaarten afwachten dus!

Ik voel me trouwens wel aardig, erg blij mee!!

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    fijn dat je je beter voelt! houden zo!!

ja het is een enorm besluit, maar vriendlief vind het echt mooi zo, volgens mij, dus ik moet afscheid gaan nemen inderdaad. en ergens vind ik dat ook prima, want dat heeft natuurlijk ook voordelen ;)

en nee sowieso niet zwanger tijdens huwelijk, dus ik stel voor mezelf de keus ook nog uit haha, zou er ongeveer in november/december dan weer voor willen gaan...
    maar denk niet dat het zo ver komt.

hier een ziek mannetje, gisteren koorts, veel hoesten, benauwd...

vriendinnetje is hier nu, ben er straks wel weer...

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zo vanochtend vriendinnetje met dochter op de thee gehad, daarna boodschapjes, tv halen van school en lunchen, tv weer terug brengen, hier opruimen, fj in bed en nu even met kj rust in huis hihi
    straks tv weer ophalen, er komt een vriendje mee, dus lekker druk vanmiddag...
    mn moeder komt denk ik nog wel even op de thee vanmiddag en verder geen plannen

hier geen avondvierdaagse voor tv, hij zakte afgelopen vrijdag plots door zijn knie en hij klaagde over pijn in zijn knie. we hebben het even aangekeken en hij is nu gisterochtend voor het laatst erdoorheen gezakt, en 's middags heeft hij gevoetbald en geskelterd, maar ik durf dan geen 5 km te lopen met hem...

beetje jammer van het weer trouwens... ik dacht dat het een mooie dag zou worden, maar het is koud, het waait en het is bewolkt... jammer!

Deel Deze Pagina