Zwanger worden/zijn van een 3e kindje!! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Surffffff hoe gaan de voorbereidingen? Wanneer ging je nog maar trouwen???

Ben weer weg...

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zo hee, twee drukke dagen achter de rug met werken, maar nu vakantie!!
    vanochtend alles kunnen afronden, heerlijk!

zojuist kleding voor de jongens besteld voor de bruiloft, ik hoop dat het net zo leuk staat als op de foto's hihi
    ook voor fj 2 jurkjes besteld, kijken of dat iets is.

morgen ben ik jarig, alweer 31, pfoe!
    we vieren het niet echt uitgebreid. in de ochtend komen ouders en schoonouders op de koffie met gebak en mijn broer met schoonzus en kleintje komen BBQ-en morgenavond (hopelijk is het dan beter weer, anders verzinnen we iets anders).

afgelopen woensdag mijn jurk voor het eerst wezen afpassen. vond het wel spannend, was bang dat ik m niet meer mooi zou vinden ofzo, maar gelukkig, hij is nog steeds prachtig! het is alleen lastig lingerie te vinden eronder. een korset met baleinen kan er niet onder, want je ziet de baleinen erdoorheen... ik moet dus eigenlijk alleen een strapless bh, maar ik wilde ook graag een klein beetje mijn buik corrigeren... de enige mogelijkheid nu nog om dat te doen is zo'n grote correctieonderbroek... niet echt sexy natuurlijk. maar goed, in het ivoorkleurig is het nog best aardig en ik heb voor de nacht toch een ander setje ;)

van de week ook de uitnodigingen definitief gemaakt, het ontwerp is nu precies zoals we willen, dus nu gaan ze het drukken, spannend! het is letterpress, dus de letters worden in het (dikke) papier/karton gedrukt, hoop dat het mooi wordt.

ook van de week naar een decoratiepersoontje geweest, wachten nog op de offerte, zij kon ook bloemen regelen, dus ben benieuwd wat dat weer gaat kosten...

ehm, vriendlief heeft vorige week een pak gekocht, we hebben van het weekend taart geproefd en besteld

kortom we maken nu hele sprongen!

(de fotograaf, babs, dj +saxofonist, locatie + catering etc was allemaal geregeld al, dus denk dat we aardig opschieten nu!)

oja, nog iets leuks, onze weddingplanner belde woensdag geloof ik, dat een kennis van haar eerst vooral bruidsfotografie heeft gedaan, maar dat ze nu ook videografie wil doen en daarvoor zocht ze proefbruiloften waarop ze dat mocht doen. dan komen ze gratis de hele dag filmen, maken er een korte clip van en die wordt dan geshowd aan het begin van het feest, zodat de avondgasten ook een impressie krijgen van de dag! we wilden zelf het geld er niet aan uitgeven, maar vonden het wel erg cool. nu krijgen we dat dus gratis! joehoe!

nou ik ga lekker bij mijn kindjes erin duiken. de oudste ligt op papa's plek (want die heeft een bedrijfsuitje en blijft in A'dam slapen) en de middelste wilde er ook bij, dus hebben we zijn matras naast mijn bed gelegd hihi, gezellig met mijn mannen!
    FJ slaapt gewoon in haar eigen bedje, dat is wel net zo gemakkelijk hihi

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Heej Goofychick...leuk weer eens wat van je te horen!
    Ja, we weten wat het wordt. Je mag het weten in een pb....mits je ook een gedichtje eerlijk beoordeelt. Voor wat...hoort wat, hahah. Laat maar weten of je belangstelling hebt.
    En deze vakantie de knoop doorhakken....spannend!!!!! Heel benieuwd!!

Gaaf Surf, gratis video, en zo'n clip lijkt me super! Gelukje dus!!!!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Eerste nachtje zonder m'n kleine mannetjes... Ze zijn tot en met vrijdag met opa en oma mee...
    Vanmiddag heb ik ze uitgezwaaid en tuurlijk was het een keertje heerlijk rustig met het avondeten, maar mén ik mis ze nu al! FJ ligt gelukkig wel lekker hier in haar bedje, dus niet helemaal kinderloos, maar wat n rust zeg!
    Ik kijk nu al uit naar vrijdagmiddag!

Vanmiddag plastic bakken gekocht voor in de bedlade van KJ, dan kan ik weer speelgoed uitzoeken en opruimen. Heb ook twee kartonnen dozen opgehaald bij de supermarkt voor de spulletjes die weg kunnen... Morgen maar eens flink aan de bak. Ben ik niet echt goed in, want ik wil altijd alles bewaren, maar we hebben zoveel knuffels, babyspul, auto's, vliegtuigen en treinen waar niks mee gedaan wordt dat ik het nu echt moet uitzoeken. Dat is mijn doel deze week hihi

Hoe is het met jou?

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Stil in huis!
    Wel druk bezig om speelgoed uit te zoeken! Heb 2 kisten die naar tweedehandswinkeltje kunnen, 1 vuilniszak die weggaat, 2 kisten die van beneden naar de kamers van de jongens gaan en dan moet ik ongeveer 1/3 nog uitzoeken... Ook nog wat babyspul (zo'n kleedje met boog, bumbo seat, wipstoeltje, buikdrager) wat ik op MP ga zetten... Dacht ook nog speelgoed op MP te doen, maar ja dan krijg je 2 euro voor iets en dan moet je het opsturen, zo'n gedoe haha. Dus breng het nu meteen weg en dan ben ik het kwijt ook! Dat opruimen kan ook alleen maar als de kindjes er niet zijn, anders mag niks weg haha

6. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Oh...dat heb ik nu echt niet. Kan zo genieten van de rust en stilte als de kids even weg zijn. Maar dat komt misschien ook omdat ik dan veel dingen weet om te doen en de tijd vliegt.

Weggooien...heerlijk...mijn hobby!! Echt waar. Alles wat maar een beetje stuk is, weg dr mee!

Loop hier een beetje tegen mn ongeduld aan. Terras is herlegt en er ligt dus flink wat zand om in de voegen te vegen. Dit heeft tijd nodig. Kids vinden het heerlijk al die zand...maar ik heb dr zo'n grondige hekel aan. Nu willen ze met dit warme weer ook nog een badje. Prima. Maar de combinatie water en zand...bleh. Elke avond de kids onder de douche...niet erg...deed ik anders ook...maar nu dus ook elke avond de haren wassen. Oudste heeft haar tot aan haar onderrug, nummer twee krijgt ook al flinke lange haren. Afgezien daarvan moeten ze, terwijl ze kletsnat zijn en onder het zand zitten, ook nog naar binnen om te plassen. Ik moet dan echt mezelf dwingen om geduldig te blijven. Aaaargh...herkenbaar? Voel dan altijd zo'n slechte moeder!!

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Haha, heel herkenbaar! Hier zand van de zandbak door de hele tuin en dan de jongens met hun waterpistool... Vervolgens FJ met haar hele lijfje door de modder...
    Ik laat ze wel altijd in n emmer plassen als ze zo nat zijn... Elke x die bende binnen... Volgend jaar is ook de laatste zomer met de zandbak, dan vind ik het wel mooi geweest haha

Ik heb t t liefst dat ze aan de voorkant spelen, lekker fietsen, skelteren, rolschaatsen whatever, scheelt n hoop troep hihi

Dus, geen slechte mams hoor (of ik ben t ook ;))

Tussendoor vind ik de rust wel ok, maar ik vind die lege bedjes helemaal niks! En morgenochtend geen knuffeltjes van ze... En hun geklets en gezelligheid... Ach, morgen ook weer genoeg te doen, verjaardag van FJ op de opvang vieren, dan nog even naar m'n werk, naar de stad en dan thuis het laatste opruimen, en dan n begin maken aan mijn fotoboekenachterstand...

8. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Zo...weer een zomerdag. Voorlopig blijft het mooie weer aanhouden las ik! - Dus voorlopig elke avond lange haren wasssen...pfffff....vooruit maar weer-

Man nog 2 dagen werken en dan vakantie. Heerlijk. Laatste midweek gaan we naar het huis van mn zus in maastricht. Lekker alles bij de hand en mooie omgeving!

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja het blijft voorlopig prachtig weer!
    nadeeltje van de haren helaas...

vanochtend nog wat met de fotolijstjes aan de slag geweest, fj was naar de opvang, moest nog naar de mondhygienist, daarna bij mn ouders even de plantjes water geven en een bloemetje op tafel gezet voor hun thuiskomst morgen.

daarna fj weer lekker opgehaald en nu ligt ze lekker in bedje (vanochtend wilde ze bij de opvang niet slapen...)
    net even gegoogled naar adresjes waar ik speelgoed heen kan brengen voor bv tienermoeders oid en iemand een mail gestuurd. hopelijk reageert ze snel dan kan het hier weg en heeft zij wat dingetjes. heb ook nog erbij gezet dat ik de dingen die op MP staan ook wel weg wil geven als ze het kan gebruiken, want daar heb ik nog geen reacties op gehad... dan kan ik er mssn 10 euro voor krijgen, maar als zij het kan gebruiken, doe ik dat liever...

vanmiddag rustig aan denk ik, beetje in de tuin en dan vanavond bij mn schoonouders eten, lekker makkelijk!

lekker je mannetje bijna vrij! die van mij moet volgende week nog en dan hebben we lekker samen 2 weken.
    maastricht en omgeving is prachtig, ben er wel een paar keer geweest een weekendje, heerlijk als je daar het huis van je zus kunt gebruiken!

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Duhhhh tuurlijk heb ik belangstelling........:D:D

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wauw gaaf Surf, ga met mijn gedachten terug naar mijn eigen mooie dag!

(verwacht niet teveel van de huwelijksnacht, wij waren KAPOT)

Oh nog een tip, neem kleine versnaperingen voor onderweg mee als je foto's gaat maken. Ik kreeg in de ochtend niks naar binnen en was blij dat ik wat bij me had.

Leuk leuk

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja ja nou ik kom nog niet uit de fase hoor....

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Gisteren twee dozen met speelgoed en knuffels, hydrofiele luiers, baby Bjorn draagzak, boxkleed, fisherprice speelkleedje, wipstoeltje, slaapzakjes en nog wat kleine dingetjes naar een dorp hier in de buurt gereden voor n meisje van 17 (onverwachts zwanger...)
    Komt wel weer goed terecht denk ik zo...

En hier ruimt t behoorlijk op! (Snik snik)
    Maar goed, bewaren helpt niet echt voor de berusting, dus hoe eerder weg hoe beter!
    Heb nu niet veel echt babyspul meer... Alleen de wiegenbak en maxi cosi, maar die horen bij de wandelwagen die we nog voor FJ gebruiken...

Vanmiddag komen m'n mannetjes weer thuis! Heerlijke week rust gehad, maar ben blij dat ik ze straks weer thuis heb!!

Goofy: jullie gaan in de vakantie beslissen toch? Spannend! Ben benieuwd wat jullie besluit gaat zijn...

En dankjewel voor je tip! Ik zal ook wel misselijk zijn die ochtend van de zenuwen haha

14. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Goofy: je hebt PB!
    Surf: wow, opruimen...de volgende stap...haha! Of snif snotter. Fijn als je iemand anders blij kunt maken!

Goofy: hoe is het met jullie beslissing...waar neig je naar....?? Wanneer ging je nog maar beslissen? Deze zomervakantie? Of staat me dat niet meer goed bij?

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Zo hee wat is t heet! Toch maar n zwembadje gehaald voor de kids (die van vorig jaar was stuk en die van opa en oma dit jaar helaas ook lek gegaan...)
    Nu liggen ze er al vanaf 12.30 uur in ;)

Laatst hebben we de loungeset van de vlonder afgehaald en boven in de tuin gezet, dus kon mooi het bad daarop staan, ideaal!

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Heerlijk bij n vriendinnetje geweest. Buiten naar n speeltuintje in de schaduw, kindjes en kindjes van vriendin hebben heerlijk gespeeld met z'n vijfjes! In de tuin n waterballonnengevecht gehouden.
    Net weer thuis, FJ in bedje. Denk nu maar even binnen blijven, want het is echt heel warm buiten...
    Straks n wandelingetje naat de supermarkt.

Heb jij veel last van de warmte? Tijdens mijn zwangerschappen kon ik er helemaal niet goed tegen... Hopelijk valt het bij jou mee!

17. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Goofy: vergeet je niet te reageren op mn pb?? :(

Hier ook een zwembad gekocht. Beetje groot uitgevallen. Drie meter, en 75 cm hoog. Heerlijk dobberen met zn allen. F geniet er ook van. Ring om haar buik en zwemmen maar. Dus genoeg verkoeling hier, hoewel ik het temperatuurtje van vandaag wel even aangenaam vind!

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Lekker zo'n zwembadje joh! Ik heb gisteren bij de kindjes er in gezeten. Hij is 3 bij 2 buitenmaats en denk n cm of 50 hoog. Helemaal prima!
    Gisteren was wel heel warm, maar vandaag soms zelfs wat fris (voor hoe ik gekleed was dan met de temp van gister in m'n hoofd...)
    4 wassen gedraaid, alles weer gedroogd, klaar gelegd voor de vakantie!!
    Joepie! Zaterdag vertrekken we! Lekker twee weekjes samen, kijk er erg naar uit.
    Verder vanmiddag n fotoboekje gemaakt voor m'n moeder van ons tripje naar Milaan, als verjaardagskadootje. Zo even bestellen...

Morgen wat onderwegkadootjes scoren bij de Action en wat toiletspulletjes kopen.

Jij nog plannen Smile?

19. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Geen plannen.
    Moet nog even wat afronden voor de uitgever...net anderhalf uur bezig geweest...vanavond denk ik nog even verder.
    Gisteren pakket gekocht voor schoonhouden zwembad...wordt wel een duur zwembadje zo, haha. Maar vooruit. Tis vakantie.
    T Schijnt weer warm te worden vandaag!

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou hier in ieder geval weer megaheet...

kindjes aan het piepen, moe en warm natuurlijk...

kijken wat ik nog ga doen met ze, want zo nog tot 19 uur vind ik niet zo gezellig hihi en vriendlief is er niet met eten vanavond, dus moet het even alleen doen helaas...

Deel Deze Pagina