@Surf ja idd goede beslissing, gelukkig ook normaal uit elkaar gegaan. ik hoop het ook, dank je wel lieverd. weet jij al wat je wilt? of laat je het gewoon op je afkomen?
Oh Baby boom...er echt weer voor gaan. Spannend! Hier heeft de wandeling niets opgeleverd. Behalve pijnlijke bekken..dat was nu net niet de bedoeling
o jammer smile! had goede hoop voor je! zo ga je de 40 weken gewoon halen... vervelend van je bekken, dat is het laatste wat je nu wilt... sterkte met afwachten!
Hier vanmiddag weer naar m'n lieve neefje geweest. Wat is ie toch n liefje, zo klein, zo geweldig! De jongens vonden hem ook heel lief, kj bleef maar kusjes geven en tv heeft m heel trots vast gehouden. Smile, ik duim voor vannacht En BB wanneer is jouw nod? Spannend hoor!
Hier alles rustig. Het rommelt niet eens...mmm.... Morgen verloskundige...even vragen wat dan de plannen zijn. Ik voel me prima, nog genoeg energie, maar nog twee weken hoeft van mij nou ook weer niet.
Jammer smile, nog geen beebje... Bij 40 wkn mag je vragen om te strippen als je wilt. Ze laten je bij de vierde echt geen 2 wkn nog doorlopen denk ik zo... Ik hoop dat de kleine zich snel laat zien!
Ik denk dat ik maar n test ga kopen, dan weet ik zeker dat ik niet zwanger ben en kan ik het uit m'n hoofd zetten. Ik maak mezelf maar wat wijs natuurlijk, maar zolang een test dat niet bevestigd blijf ik denk ik dat idee houden... Ik zou nu volgens mijn eigen 'kwaaltjes' op 12/13 dpo zitten denk ik. Ik had vrijdag nega getest, maar was toen nog veel te vroeg, dus die nega test bewijst niks... Oooow, wat ben ik stom bezig!! Nou goed, ik zal jullie er niet meer mee vermoeien hihi
@smile aaaw misschien is inleiden idd een optie ik kan me voorstellen dat je het nu zat bent. @surf ik vind het niet vermoeiend hoor ik vind het stiekem wel spannend Ik denk dat ik zwanger ben dames zo ff testje proberen te plaatsen hij is nog wel licht hoor kon het geduld niet opbrengen om te wachten
Zou het dan echt zo zijn? ik weet niet eens wanneer mijn ei precies is gesprongen ik weet wel dat ie voor cd20 is gesprongen en zaterdag steeds honger maar zo een vol gevoel. @surf dank je wel, ik ben blij dat ik niet gek blijk te zijn. wanneer ga jij voor de zekerheid nog 1 doen? hoe voel je je? nog een meisje zou het plaatje wel compleet maken vind je niet?
Haha BB, dat zou leuk zijn Ik denk gezien de test dat je een dag of 2-3 voor je nod zit... Spannend hoor, maar ziet er echt goed uit. Denk dat ik mssn morgen n testje ga kopen. Even kijken of het lukt...