Zwanger worden/zijn van een 3e kindje!! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    miran, je bedoelde vast damyar ;)

hier net kj weggebracht naar de opvang, maar het zou me niets verbazen als ze bellen straks dat het niet gaat. hij was wat warm, en erg hangerig... we zien wel.

zo de auto in naar de vk, heb om 10.10 uur een afspraak. vriendje en tv gaan mee (tv heeft vakantie)...

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Zo weer terug, alles was nog steeds ok. Ze is goed ingedaald, nog niet helemaal vast. Weer 300 gram erbij in n week pff.
    Ze stelde voor om de afspraak voor het strippen alvast te plannen zodat het zeker stond. Dus nu voor volgende week n afspraak en dan voor maandag de 18e en dan gaan ze kijken wat mogelijk is... Spannend!

3. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    He meiden, ik reageer nog maar weinig, want we hebben n drukke tijd met feestjes en verjaardagen! Oudste is deze week begonnen met school en ik heb veel gewerkt ivm een groot onderzoek! K heb wel meegelezen en zal na het weekend weer meer tijd hebben om te reageren!
    Vanmiddag naar cb met de oudste (laatste keer) en met B.ram. Benieuwd wat ie weegt!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    dannie, rustig aan hoor! je kan je toch niet opdelen...
    hoe gaat het met F.loortje op school? had ze er nog moeite mee of ging het meteen goed? en gaat ze al hele dagen of rustig aan beginnen?
    Ben ook benieuwd wat B.ram inmiddels weegt, zal al wel een hele knul zijn inmiddels, het gaat zo hard!

5. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ja Miran, lang verlof, maar ben idd al wel weer bezig voor de uitgever.

Damyar: wat sta jij voor een moeilijke keus zeg! Ik heb geen wijze woorden voor je...hoop dat je er in alle rust over kunt nadenken en uiteindelijk tot een beslissing kunt komen die goed voelt!

6. miran336

miran336 Fanatiek lid

Bedoelde inderdaad Damyar :), ik gooi het maar op de zwangerschap...

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Miran: goeie! Doe ik ook met alles hihi

8. miran336

miran336 Fanatiek lid

Nog even de beloofde foto van de babykamer. Op de foto zie je de 2 grijze wanden, de andere 2 zijn wit. Naast de commode zit de deur. De kamer lijkt erg klein op de foto, maar dat valt wel mee (ongeveer 3x3m).
    De gordijnen zijn nog te lang op de foto en worden morgen door mijn moeder ingekort, en de lamp moet ook nog vervangen worden ;)

Bijgevoegde bestanden:

9. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Leuk! En zo te zien woon je in een oranje versierde straat, haha

10. miran336

miran336 Fanatiek lid

Haha, Yep.. inderdaad. Oranjegekte toegeslagen hier ;)

11. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Leuk miran, dat grijze op de muur is erg mooi.
    Daar zal hij of zij straks prima in kunnen vertoeven haha.

had je mijn pbtje gekregen?

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Miran: ziet er mooi uit hoor! Leuk!

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Gm!
    Pff hier niet zo'n lekkere nacht gehad. Thijmentje is ziek, vannacht flink koorts. Begon gisteravond rond 22 u, steeds wakker, huilen, dus zijn matras maar bij ons op de kamer gelegd, maar dat hielp deze keer helaas niet, hij wilde in ons bed... Maar hij was snikheet en bleef maar bewegen, dus toen ben ik maar op zijn matras gaan liggen en vanaf dat moment heb ik redelijk geslapen, paar x wezen plassen, maar verder ok. Dus al met al een korte nacht...

Hoe is het hier?

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Oei, zwaar nachtje Surf. Ik was er ook even bang voor hier, C was om 12 uur even wakker maar gelukkig verder doorgeslapen.

Straks mag ik weer voor controle naar de gyn. We plannen dan ook een echo voor rond 30 weken.

Had ik al gezegd dat we aankomend weekend er even lekker op uit gaan? Kids gaan logeren bij mijn zusjes en wij gaan naar mijn schoonzus en zwager in Leiden. We vertrekken zaterdagochtend en gaan 's avonds naar de soldaat van oranje (musical). Dan blijven we in Leiden slapen en de volgende dag rond de middag weer terug naar huis. Heerlijk :D
    Binnenkort willen we op pad voor een andere auto.

Zo, en nu ga ik de oudste naar school brengen en mijn moeder ophalen om mee naar de gyn te gaan.

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    o lekker miran, samen even weg! mn ouders waren heel enthousiast over de musical, ben benieuwd wat jij er van vindt!

en weer naar de gyn, leuk, weer even naar je beebje luisteren (toch?), en die echo met 30 weken is dat een groeiecho?
    je gaat ook hard zeg! al ruim 25 weken!

16. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Gm meiden,

@miran, lekker een weekendje samen weg. Ik kan me de laatste keer hier niet meer herinneren..hihi. We zijn wel eens savonds even weg, maar slapen altijd in ons eigen bed. Maar ja, is mijn eigen schuld heb nogal moeite met kids weg brengen.

Heb veel goede verhalen gehoord over die musical. Veel plezier!
    En nieuwe auto, wat voor iets? Hier rijden we twee wat oudere auto's maar tot nu toe hebben ze me niet teleurgesteld. Zelf na tien weken stilstaan startte me autootje in een keer.

@surf, hopelijk kun je vandaag nog ergens een Powernap doen.

@dannie, nog steeds zo druk op je werk. Dat is geen goed teken, eigenlijk mag jij net helemaal niet druk hebben. Dus je verlof lijkt ws alweer heel lang geleden. Nog een paar weken en dan vakantie toch?

Verder ben ik het even kwijt.

@hier, m.inck is echt al paar dagen verkouden, zijn neus zit steeds dicht niet echt fijn met bv want hij moet elke keer opnieuw aanhappen. Gebruik wel Neusspray maar zit dan zo weer dicht.
    Hierdoor is hij soms Snachts ook vaker wakker en is hij overdag wat onrustiger. Maar ja het mannetje weet ook niet wat er gebeurd als zijn neus dicht zit.

Gisteren al heel veel 56 uit de kast gehaald, want sommige krijg ik niet eens meer over zijn hoofd heen of zijn armen er niet in.
    Sommige dingen heb ik nog wel aten liggen, daar ben ik nog niet aan toe.. Haha.

Zo verder vandaag is kijken of we wat nuttigs kunnen doen, mannetje heeft me de afgelopen dagen niet echt kans gegeven. Maar eigenlijk wel goed, want heb nog steeds veel last van mijn bekken.
    Straks in ieder geval nog wat dingen doen voor afscheid van de kleuters groep 2. Want dat is ook al bijna en dan heb ik gewoon twee schoolkinderen en even geen kleuter meer.. :(

17. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Goedemorgen allemaal!
    Surf; balen van de nacht, hopelijk knapt je kleine ventje snel op!! Wat fijn dat er voor volgende week een stripafspraak staat. Ik ben heel benieuwd of het dan snel doorzet. Ik hoop het enorm voor je!

Miran; heerlijk dat jullie er even samen tussen uit gaan! Nog even lekker genieten! Ik ben benieuwd naar de soldaat van oranje, heb er goede dingen over gelezen.

Ik ben langzaam begonnen met het kijken naar de baby spullen. We hebben eigenlijk het meeste al weggedaan omdat we echt dachten dat het er niet meer van zou komen... ik moet dus weer opnieuw opzoek naar een kinderwagen, wieg dekentjes enz enz.. Eerst maar eens inventariseren wat we allemaal nodig hebben.
    Wij gaan ook het weekeind weg, lekker naar Schiermonnikoog. Met mijn schoonfam. Ik heb er echt zin in.

Gisteren een extra controle gehad bij de gyn, mijn bloeddruk loopt weer verder op. Dus nu gaan ze de meds weer verhogen.. En ik moet meer rust gaan nemen. ga de komende dagen daarom ook geen lessen geven. Hopelijk gaat het na het weekeind dan weer wat beter. Ik vind het lastig om mijn rust te pakken, eigenlijk vind ik dat alles gewoon maar door moet gaan... ik weet dat het heel erg tussen mijn oren zit maar ik kan het niet zo goed van me afzetten...

18. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Mooi Miran!!

19. miran336

miran336 Fanatiek lid

We zijn weer goedgekeurd!
    Inderdaad even wegen, bloeddruk en beebje luisteren. Ik had een paar weekjes terug erge last van mijn maag, soort krampen. Daarvoor moet ik over een week of 2 een echo van mijn maag/galblaas laten maken. Denk zelf dat er niets aan de hand is maar goed. Ik heb een afspraak voor een echo met 30 weken, deze is voor controle van de niertjes en ze kijken meteen naar groei, ligging en vruchtwater. Beeb deed het goed, lag nu dwars maar heeft nog alle ruimte om te draaien. Daarbij is ligging nu niet belangrijk omdat ik met een keizersnede ga bevallen. Op de terugweg heb ik nog even bloed af laten nemen om hb te controleren. Ow ja, en de gyn zei dat het wel erg belangrijk was om een vast rustmoment per dag in te plannen. Nu ben ik dus alleen thuis, ga ik zo maar even rusten dan haha..

Mayke; wel belangrijk om te rusten meis. Laat eerst die bloeddruk maar wat gaan zakken. Ik snap wel hoe je je voelt hoor, verschrikkelijk dat alles om je heen doorgaat en je er zelf minder deel van uit kunt/mag maken.

Tmv2; aah, mannetje verkouden. Ik vind dat altijd zo zielig voor die kleintjes. Hopelijk snel wat beter. Ik heb net al die kleine maatjes tevoorschijn gehaald van zolder, even uitzoeken wat allemaal nog kan. Zowiezo heel veel neutrale kleertjes en die leg ik eerst in de kast. Kan me voorstellen dat je moeite hebt met het wegdoen van die kleine maatjes. Gisteren zat ik een beetje op de bank te klagen en toen zei mijn man.. dan heb je geluk dat dit de laatste keer is.. zo voelt het soms wel maar soms ook niet ;)

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou hier is kj om half 10 opgehaald door mijn vader (dinsdag mocht tv mee, en nu de ander hihi)
    thijmentje is nog steeds niet heel lekker, maar hij speelt wel gelukkig redelijk.
    ik kreeg het nog even te pakken, dus heb boven het kastje in de badkamer opgeruimd en schoongemaakt (kwam een vuilniszak aan troep uit hihi)
    en de box weer omhoog gezet, kleedje erin, knuffeltjes en mobiel erbij, weer helemaal klaar! (de afgelopen anderhalf jaar fungeerde hij meer als opslagruimte voor fietsjes en loopkarretjes haha)

net de boodschapjes besteld voor volgende week alvast, je weet tenslotte nooit wanneer er wat gaat gebeuren, dus dan heb ik in ieder geval eten en voorraad in huis tot en met dinsdag de 19e...

nu even rustig op de bank, zo lunchen met tv en rond 13 uur komt kj terug om te slapen hihi en dan komt mn moeder om de mannen weer lekker mee naar buiten te nemen *ik heb het goed voor elkaar geloof ik*

Deel Deze Pagina