damyar: wat een heerlijk blij berichtje, haha, ik voelde de vibe door de laptop heen! leuk is dat als je lekker centjes kunt verdienen met 'oud' spul... geeft wel een kick! en inderdaad bewaar het geld maar goed, want die derde die komt ECHT! en ja ik geniet van dat soort dagen, zit de hele week al binnen, dus die momenten zijn echt dubbel genieten, even iets anders dan de huis- en slaapkamer... miran: ojeetje, gek idee joh, beide kindjes op school nu dus... verveel je je al? hier ging thijmentje ook weer naar school na een weekje vakantie, dus het was even wennen weer voor m. gelukkig hoefde hij niet te huilen, maar het scheelde niet veel. gelukkig mocht mn vriend ook even de tijd nemen met m van de juf en hoefde hij niet meteen de klas uit. hij heeft nog een paar minuutjes erbij gezeten en toen ging het gelukkig goed. mn schoonmoeder haalt m zo uit school en brengt m na de lunch ook weer terug. en mijn vader haalt m weer uit school (het is wat rommelig met al die opa's en oma's, maar goed het is even niet anders...) ik moet straks nog naar de vk, om half 3 geloof ik. verder geen plannen, lekker rustig aan doen denk ik. jullie nog plannen?
Miran: een heerlijk weekend gehad dus en ja die kinderen hebben zich lekker vermaakt, is toch ook heel fijn voor ze. Er zijn genoeg kindjes die echt huilen als papa en mama weg zijn. Maar nu heb je ze weer lekker bij je. Vandaag dus echt stil in huis, wel weer een mijlpijl of niet. Surf je hebt ook gelijk dat je er lekker van geniet, die dagen binnen zijn ook niets. Zijn je bekken straks na de bevalling normaal redelijk snel hersteld of hoe lang is dat proces. Smile: leuk cb, ook weer prikjes of niet? Laat je even weten hoe het is gegaan?
Gm dames, Eindelijk een beter nachtje gehad, 4 uur en 7.40. Ik teken ervoor.. Haha Mijn boef deze week alweer 12 weken, wat gaat het hard zeg. Verder vandaag niet veel plannen, ik kom nog steeds niet zo ver haha. Ik ga proberen als ik tijd heb de kledingkast uit te mesten, die puilt uit en de helft trekken we toch niet meer aan. Van het weekend heeft hubbie alles boven goed schoongemaakt, dus ik kan wat gaan ruimen. Volgend weekend kan ik dan weer met een gerust hart naar de camping. Mijn Skattie is dan ook jarig, wordt alweer 37 pfff. Klinkt al oud haha (hopelijk beledig ik nu niemand, want is niet zo bedoeld) Morgen weer fysio en de bedrijfsarts bellen, want woensdag is officieel mijn verlof afgelopen en moet hij me weer aanmelden als ziektewet. Ik moet deze week ook mijn krukken terugbrengen die heb ik alweer een half jaar te leen en dat is de max. @daymar, ik kan ook zo vrolijk worden van opruimen en er nog geld voor krijgen ook. Soms duurt het wel lang op mp of ze komen idd niet opdagen, maar soms gaat het ineens heel hard. Ik moet zeggen dat ik er ook regelmatig iets op koop. Laatst een bolderkar en een kast voor op de camping. Onze slaapkamer komt er ook vandaan de meubels dan. Die heeft hubbie helemaal opgeknapt en geverfd zoals ik het wilde. Nieuwe ma er voor een prikkie. En idd je bericht straalt zo eek positiviteit uit, ik word er zelf vrolijk van. En die derde die komt er gewoon. Dat weet ik zeker. Ik hoop dat hij/zij dan ook te lang op zich laat wachte . @surf, lekker hè even een andere omgeving. Nog steeds alles rustig? Geniet nog lekker van je laatste daagjes met je zwangere buik. Toen hij bij mij eenmaal weg was, dacht ik had ik er gisteren nog maar even extra van genoten. @mirsn, fijn dat het weekend zo geslaagd was, bij jullie en de kids. Beide kids naar school. Ik vond dat in het begin wel moeilijk. Ik miste me meisje zo erg. Later vond ik het wel lekker. Maar je bent wel zuiniger op je weekenden. Zeker omdat ik om het weekend normaal moet werken.
smile: ben benieuwd hoe groot je meisje is! damyar: bij thijmen kreeg ik pas last na de bevalling, duurde een maandje of 2-3 denk ik, wel fysio gehad in die tijd. bij kaspertje had ik vanaf een week of 17 last, werd minder toen hij was ingedaald maar ging niet weg. na de bevalling weer met fysio begonnen, maar met 4 weken kon ik al wel een beetje wandelen door de stad enzo, zelfs in de dierentuin geweest en fysio gehad tot ongeveer 6-7 maanden... ik hoop dus dat ik nu ook vrij snel weer meer kan en dan voor de laatste periode ter ondersteuning en verder herstel fysio. ik houd weer rekening met een maand of 7-8 voordat ik weer helemaal pijnvrij ben, hopelijk valt het mee... tmv2: lekker alles weer schoon! en dan een beetje puin ruimen is altijd wel heerlijk, geeft ook altijd wel ruimte in mn hoofd zeg maar. en kan je al wel zonder krukken dan of moet je er dan voor betalen ofzo? ik moet ze na 13 weken terug brengen, heb ze gehaald met 34 weken dacht ik ofzo, dus heb nog even... maar ik gebruik ze amper, want ik kom het huis niet uit.. hier nog alles rustig hoor, ja harde buiken, maar dat hoort erbij de laatste weekjes... bij alles wat ik doe knalt de spanning erop, en echte harde buiken opbouwend zeg maar heb ik 2 per uur ofzo denk ik, maar dat had ik bij de jongens ook de laatste weekjes...
Wat zijn we lekker aan de klets zeg Smile: je kleine meid flink gegroei? En weer goedgekeurd? Tmv2; Wauw, lekker nachtje zeg! Houden zo... Ik werk ook om het weekend en ben inderdaad ook zuinig op onze weekenden samen, dat zijn er naar mijn idee veel te weinig. Dus wat dat betreft geniet ik wel van het thuis zijn nu. Succes met kasten ruimen. Ik vind het maar raar dat mijn "kleine" mannetje nu naar school is. Ben al even op mijn werk geweest een koppie thee drinken en nu wachten tot ik ze mag halen Zoonlief heeft er overigens helemaal geen probleem mee. Ik mocht even bij hem blijven in de klas, hij had wel wat moeite met stilzitten in de kring Toen ze aan hun tafeltjes gingen werken heb ik hem een kus en een knuffel gegeven, gezegd dat ik hem straks kom halen en ben weg gegaan... wat zegt dat kleine druifje tegen mij... "veel plezier mama" Ben benieuwd hoe het gegaan is, denk wel goed.
hey meiden, Ik kom zo ook weer ff meekletsen hoor. even teruglezen en dan in me pauze even reageren. xx
Miran...je kleine man naar school....went vanzelf Surf...nog steeds niet bevallen???? Geintje. Damyar: hoppakee. Je klinkt positief!! Hier is ons meiske weer goed gekeurd. 59 cm en 5680 gram. Rond en gezond.
Zo meiden even tijd om wat te reageren: Delfino: zeker niet leuk dat je broers niet zijn geweest. Dat zou ik ook echt niet waarderen hoor. Kan me voorstellen dat je er verdrietig van word. Wat een prachtige kids heb je zeg. Schatjes!! Tmv2: gelukkig een betere nacht gehad dus. 12 weken alweer jeetje wat gaat het toch snel he? eind van de week is C.hiel alweer 4 maanden. Lekker hoor volgende week camping en gezellig hubbie jarig. Ach 37 is nog niet zo oud toch? hou oud ben jij? Succes bij de fysio en bedrijfsarts. Damyar: je klinkt zeker positief in je bericht. Fijn om te lezen. En heel dapper dat jullie er toch nog voor gaan. Ik hoop echt met heel mijn hart dat het jullie een prachtig gezond 3e kindje mag opleveren, na alle ellende hebben jullie het echt verdiend inderdaad. FIjn dat je hubbie zo meedenkt en meeleeft. Miran: gek he de kleine man naar school. Ik moest in april ook zo wennen toen F.emke naar de basisschool ging. Toch went het ook weer snel merk ik. En wat lief....mama veel plezier. SUrf: spannend nu hoor, ik ga proberen nu weer met regelmaat te komen om te kijken of er al wat is bij jullie. Ben zo benieuwd naar jullie kleine meissie. Smile: mooi dat ze weer is goedgekeurd. Hoeveel weken is F.emke nu ook alweer? HIer alles goed, ben weer aan het werk vandaag en vanavond begint de avond vierdaagse. Alletwee onze dochters lopen de 5 km en ik mag gezellig mee hihi. Kleine man is bij zijn vader of oma. Even afhankelijk van hoe laat hubbie thuis is vandaag.
Wilde jullie ook nog even ons binkie showen. Alweer bijna 4 maanden en alweer zo wijs. Zo'n lekker lief vrolijk ventje is het. Hele dag lachen en verliefd kijken naar zijn moeder. Hier is hij helemaal klaar voor de EK wedstrijd afgelopen zaterdag. Is hij nou niet om op te vreten??
@sakia wat een knapperd zeg!! Ik zal binnenkort mijn bink ook weer eens showen al zien de meeste hem dagelijks voorbij komen op fb Ik ben 30
saskia; oooo wat een lekker mannetje!! mooie foto ook zo met dat wit er omheen (toeval?) tmv2: ja, jij hebt ook zo'n lekker ventje hoor! foto's kijken blijft leuk!
Thanks meiden, Surf: nou ja toeval? ik probeer altijd wel een mooie compositie te maken voor een foto. Ik heb de fotovakschool gedaan en dat speelt wel mee dat ik daar misschien meer oog voor heb. Maar deze was wel een beetje snel snel genomen evengoed. Ik heb jullie niet op facebook. Willen jullie mij toevoegen? PB mij anders even voor mijn achternaam? Groeten Sas
Sas: leuk fotovakschool! Je ziet het dus wel meteen dat je er oog voor hebt! Maakt de foto erg mooi! Heb je n pb gestuurd