Zwanger worden/zijn van een 3e kindje!! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damyar: wat is dat nou weer!! wat een gedoe! inderdaad, controleren ze dan niet of het schoon is???
    heel vreemd hoor en erg slecht! moet je dubbel door die pijn, echt heel erg!
    sterkte!

2. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Die stomme iPad, die er elke keer van die stomme woorden van maakt..;)
    Soms krijg je ook echt de meest bizarre woorden. :$

3. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @damyar, jeetje meid, wat verschrikkelijk. Hoeveel moet je nog doorstaan. Dikke knuff meid!!

4. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Damyar; jeetje meid het houdt maar niet op.. Wanneer mag je naar de gyn? Ik denk aan je!!

Tmv2; 12 weken, super knap! Ondanks alles heb je door gezet ik heb daar echt zo veel bewondering voor!

Mijn meisje is bij oma aan t logeren, ze heeft morgen vrij, en ik moet in de ochtend werken. De examen uitslagen komen binnen... Spannend! Wout gaat naar school hij heeft sportdag op de peutersp zaal. Erg leuk!
    In de middag ben ik lekker thuis! Ik neem nu echt gas terug op t werk. Ik ga proberen iets meer voor mezelf te kiezen..

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Heel goed Mayke!!

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    gm meiden!

hier kant en klaar gedoucht haha, de boodschappen kunnen komen tussen 8 en 14 en als ik dan niet van tevoren douche, dan durf ik niet te douchen in de tussentijd, en tot 14 uur in mn pyjama had ik ook geen zin in.
    kindjes zijn net de deur uit, naar school en opvang, dus wordt een rustig dagje hier!
    het jammere alleen is, is dat de schoonmaakster heeft afgebeld omdat ze ziek is... en de komende twee weken zou ze ook niet komen ivm vakantie, dus nu heb ik 3 weken geen schoonmaakster.. beetje balen. dus ga straks zelf in ieder geval de toiletten maar schoonmaken, en dan moet mannetje maar stofzuigen vanavond...

7. miran336

miran336 Fanatiek lid

Surf; da's zeker balen zeg! Denk wel een beetje om jezelf hoor.

Mayke; helemaal gelijk dat je even voor jezelf (en de kleine) kiest.

Damyar; jeetje meis, het zit je niet mee... knuf.

Ik zit hier te wachten tot het half 10 is en ik budgethouse kan bereiken. Ik hoop namelijk dat ik vandaag de tv nog mag halen, anders moeten we voetbal kijken op zo'n oude kleine tv die nu in de keuken hangt bij ons.

Ik ga straks even op de thee bij een vriendin, gezellie even bijkletsen.

8. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @surf, lekker vroeg erbij dus vandaag. Balen van de schoonmaakster meid.

@mayke lijkt me zeker spannend als die uitslagen binnen komen.

@ damyar jeetje meis wat is dit dan?? Wat een ongelovelijke fout van het zh. Schandalig. Heel heel heel veel sterkte meissie.

@miran hoop dat je je tv mag ophalen.

9. Damyar

Damyar Niet meer actief

Vanmiddag om 13:30 uur moet ik naar het ziekenhuis, de assistent zei dat ik er rekening mee moest houden dat ik opnieuw gecurreteerd moet worden. Vanmiddag hoor ik het verder, heb gelukkig wel goed geslapen, ik baal zo ervan want ik voel me verder goed. Ben blij dat de vk nog een echo heeft gemaakt, anders had ik er misschien nog langer mee gelopen.

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    sterkte vanmiddag damyar!!

11. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Sterkte Damyar!

Surf...wanneer gingen ze nog maar kijken of ze je kunnen strippen?? 38,5 weken....meid...je bent er bijna!! Wouwie!!

12. miran336

miran336 Fanatiek lid

Damyar; ik denk aan je!

13. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Damyar; ik hoop dat je geholpen bent vanmiddag! Goed bijkomen nu, neem de tijd!

Surf; balen van de hulp!!!!! Niet echt een handig moment dat ze er niet is.... helaas..

Miran; is t gelukt met de tv?? Wel romantisch anders weer ouderwets achter een klein schermpje!

De uitslagen zijn binnen, we hebben weer 100% gescoord met het VMBO. Mijn leerlingen hadden een gemiddelde van 7,6 (wiskunde) super trots dus!!
    Ik ben net even bij mijn vriendin op de koffie geweest, nu moet ik kiezen of de kinderen gaan halen of aan de berg nakijkwerk beginnen... denk dat ik het nakijk werk maar even laat liggen ;)

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ow ja, ik belde budgethouse vanmorgen. Op de site stond dat de tv op voorraad was, nou niet dus! Ze hopen dat hij vandaag nog binnen komt maar het is waarschijnlijker dat ie er niet is vandaag want dan hadden ze er een melding van moeten hebben. Ik heb manlief al even een bericht gestuud dat hij waarschijnlijk voetbal op 30 cm kijkt ipv 117 cm :D
    Ik zal helaas een stukje van voetbal missen, mijn moeder heeft een opleiding gedaan en heeft vanavond diplomering. Daar wil ik bij zijn natuurlijk.

15. miran336

miran336 Fanatiek lid

Mayke; goed zeg! Wat zul je trots zijn op "je" kids!

16. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Damyar sterkte meid.

Mayke das een super mooie score!!

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Smile: ik heb de afspraak voor maandag staan. Aanvankelijk zouden ze deze week proberen, maar 'onze' kraamhulp is op vakantie tot en met zondag... Ik hoop nu dus eigenlijk dat ze de komende dgn nog even binnen blijft en dan zondag nacht vanzelf komt of maandag goed reageert op het strippen... We wachten af.

Mayke: mooie score!
    En ik zou het werk ook laten liggen ;)

Miran: balen voor je mannetje! Maar de dag is nog niet om, mssn kan je de tv vanmiddag nog halen, of niet?
    Gefeliciteerd voor je mams!

Hier een echt ik kruip in mijn coconnetje gevoel... Heb nergens puf/ zin in, moet gelukkig ook niet veel meer, maar wilde nog babypostzegels kopen, maar moet er niet aan denken het huis uit te moeten. Dat herken ik wel van de laatste week bij de vorige keren, dus hopelijk is ze er gewoon volgende week woensdag...

18. Damyar

Damyar Niet meer actief

ben weer thuis, wat een gedoe weer daar zeg.
    Echo gehad en idd het vruchtzak met vrucht zit er gewoon nog. Ze controleren tijdens de nacose het niet omdat het altijd eigenlijk het lukt, er is een heeeeel klein percentage waar het bij over moet en Yes ik ben daar 1 van. Sorry hoor maar ik ben echt uit mijn plaat gegaan. Maandag moet ik me om 11:30 uur melden en om 13:30 uur staat de ingreep. Als ik onder narcose wilde dan moest ik tot volgende week vrijdag wachten, dus YES ik ben weer de gelukkige die al een miskraam heeft moet meemaken, ( wat ik nog nooit eerder meegemaakt heb he) en een curretage ben ondergaan en vervolgens twee weken later blijkt dat het mislukt is en dan moet ik nu ook nog meemaken hoe ze het gaan weghalen. JAJAJA ik ben echt super gelukkig dat ik dit allemaal mag meemaken en het verdriet niet ken. ECHT IK BEN ZO UIT MIJN PLAAT GEGAAN EN NOG MAAKT HET HEN NIET UIT DAT IK NU NOG 5 DAGEN MET EEN DOOD VRUCHTJE MOET LOPEN.

Moest ook bloedprikken en prikken ze ook nog 3 keer mis, ja ik houd vreselijk veel van die leuke naalden dus prik maar 4 keer hoor, geen probleem hoor.

Zo nu ga ik de badkamer schoonmaken dan kan ik even flink boenen en hopelijk ben ik vanavond weer gezellig.

19. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @damyar, dikke knuff meid! Leef zo met je mee.

20. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Damyar heel veel knuffels meis. Bah ik vind het ook ongelooflijk dat zoiets kan gebeuren. Jij hebt je portie nu wel is gehad.

Deel Deze Pagina