zo dames wat gaan jullie ineens haaaaard!! en net nu ik niet zoveel energie heb.. hihi. gelukkig voel ik me vandaag iets beter, heb deze week echt een waar ben ik aan begonnen week. m.inck gaat steeds meer huilen ipv minder. de oudste is echt... grrrr:x en mijn meisje, daar zitten de tranen ook hoog en kan weinig hebben. alles hoest hier, en snuift de hele tijd zijn neus.. ook al irri en minck komt weer vrolijk minimaal 2 keer per nacht. ga vanavond voor het eerst proberen om fv te geven, kijken of hij het pakt. die pepti is namelijk zooo smerig in vergelijking met bv en anders heb ik nog genoeg voorraad om het te mengen. (was tip van cb) ik vind het trouwens wel moeilijk dat afbouwen, maar ik merk dat de fles ons allemaal rust brengt (al is het nu nog bv) 3 maanden is mooi, ik ga nu aan mijn eigen gezondheid denken. hij krijgt omdat hij onrustig is nu bijna alles uit fles, omdat hij zo onrustig ook drinkt en heel mijn tepels kapot maakt zo. kolf ik eerst en geef het hem dan. dan lukt het me ook beter om af te bouwen. ik geef nog 3 keer live en meestal moet ik hem dan inbakeren omdat ik anders gek wordt van die armen en benen. ik snap er niks van want het ging zo goed. maar ik denk een beetje een vicieuze cirkel, want ja, ik word er moe en geprikkeld van dat pikt hij weer op en zo wordt het natuurlijk steeds erger gisteren even naar een collega geweest nieuw huisje kijken, andere collegas hadden me opgehaald. ik moet zeggen dat laad op! ben alleen vandaag wel giga door mijn rug gegaan, als het morgen nog zo is, moet ik nog even voor het weekend naar de fysio,kan nu bijna niet op of neer. lukt me ook niet om met mijn boefje de trap op en af te lopen. beetje lastig. dat was nu net hetgeen wat ik wel zelf deed, voor mijn kereltje zorgen haha zo genoeg ego, ik ga even kijken of ik het allemaal nog weet. @surf, morgen alweer 39 weken, ben zo benieuwd naar jullie meisje hihi @miran, lekker nieuwe televisie. wij hadden ook nog zo'n bakbeest, maar die ging binnen 4 jaar kapot in de garantie. 100 euro erbij en ik kon een luxe uitkiezen. aan de muur hangen houd er dan rekening mee dat je bij de meeste elk jaar je muur kan verven. vrienden van ons hebben dat ook gedaan. en achter die muur heb je zo'n zwarte waas zitten van stof ofzo wat er tegenaan geblazen wordt. @elvinia, welkom hier in ons gezellig clubje (vind ik dan hihi) en een tweeling wauw.. dat wordt aanpoten..hihi. maar het is ook heel leuk. ik heb drie kennissen/vrienden met een 2-ling en ik vind het wel heel bijzonder hoor. eentje ervan heeft beide 8 weken bv gegeven. die voedde ze tegelijkertijd elk aan een borst. toen was ze ook echt helemaal leeg en er klaar mee. verder weet ik het echt niet meer.. sorry als ik je ben vergeten.
tm2 aan de pepti dus de pepti is een tijdje terug verbeterd... beide kids hebben het gehad. bij de ouste stonk het zo nu bij jolene stonk het niet eens meer gelukkig maar koemelkallergie? @ surf ja ik hoop het ook.. maar reken nergens op
oh godsdank, want pff mijn dochter had ook koemelkallergie en ik heb nog nooit zoiets smerigs geproefd. zij wist niet beter, maar m.inck krijgt die zoete plakkerige melk van mij. aan de hand van wat ik heb moet laten staan voordat de klachten overwaren is het een koemelk-soja en eier allergie. duimen nog een weekje!
Elvinia; Wat betreft onze tv, ik had liever nog even gewacht want we willen ook graag een andere auto. Maar onze oude tv ging stuk, en zonder tv vind ik toch ook maar nix. Surf; quiche was lekker dus? Zijn jullie kids ook niet van het proberen van nieuwe dingen? Ik hoef zoiets hier echt niet te maken, nu moet ik zeggen dat mijn man ook erg kieskeurig is met eten. MamavanJordy; Beterschap voor je kids. Hebben ze het weer gehad voor een tijdje hopelijk. Wendy; bijn nod, spannend! Ik ben hard voor je aan het duimen. Tmv2; hoe ging de flesvoeding gisteravond? Meid, 12 weken voeden is echt super! Ik heb respect voor je, ook gezien het best een aanslag op jezelf is geweest. Nu is het mama-tijd meis! En je kleine man zal het ook prima doen op flesvoeding. Hoe is het met je rug? Hopelijk iets beter. Hier een goede nacht gehad. Onze beide kids gaan vanmorgen naar school, dus ik ben van plan dan lekker rustig aan te doen. Vanmiddag komt er een vriendje mee uit school, maar waarschijnlijk zie ik m'n oudste met dat jochie de hele middag niet (als het weer goed is) dan spelen ze buiten. Verder vind ik het heerlijk dat het weer vrijdag is, manlief vanavond lekker weekend.
miran: het wisselt heel erg, de ene dag eten ze gewoon wat er op het bord ligt, maar gisteren zaten ze alles er uit te prutten. tv begon al dat ie de 'saus' niet luste (het was gebonden zeg maar met opgeklopt ei, griekse yoghurt en geraspte kaas, dus dat lust ie allemaal heus wel). uiteindelijk heeft hij nog redelijk ervan gegeten. maar kj houdt niet van brocolli, is nog nooit gelukt m dat te geven, maar ik dacht, nu in een andere variant, wie weet, maar dat lukte dus niet haha vanochtend dus lekker rustig ochtendje, hebben jullie nog mooi weer? hier giet het echt enorm... ik heb ook een rustig ochtendje, ben net terug van kj wegbrengen naar de opvang. tv heeft een ochtendje school, dus die haal ik om half 1 weer op en hij is de middag thuis. ik ga zo maar wel wat poetsen, gisteren al wat dingetjes gedaan, vandaag maar weer wat kleine dingen, kan vriendlief morgen even stofzuigen en dweilen... wat ben ik toch verwend dat normaal de schoonmaakster dat allemaal doet... maar goed, nu dus een keertje zelf aan de slag tmv2: ging het flesje er goed in bij jullie manneke? en hoe was je nacht?
Hey dames, @surf, jeej 39 weken! Wat is het toch snel gegaan hè. Geniet lekker van je rustig ochtendje, niet teveel doen hè. @miran, jij ook lekker rustig en een goede nacht Nou zoals het er hier uit ziet wordt er vandaag weinig buiten gespeeld. Het regent al heel de ochtend. @hier, nou ik kan jullie vertellen dat de drie uur van normaal met de fv 5,5 uur is geworden. Of het toeval is of niet weet ik niet, want m.inck was gisteren ook erg onrustig en heeft weinig geslapen en vanaf 17 uur helemaal niet meer. Ja misschien een kwartier. Dus of het vermoeidheid was of de fv.. Ik weet net niet, maar ik ga het vanavond nog eens proberen. Verder mijn rug is niet veel beter, mijn moeder is nu hier. Maar die heeft vanmiddag heel veel afspraken dus hopelijk kan ik vanmorgen nog langs de fysio. Heb antwoordapparaat ingesproken. Vanavond met mama een sieraden maak workshop, had vorig jaar zon gift voor 2 bon gehad. Ik dacht laat ik die nog even snel opmaken. En dat was hier in de buurt. Zin in weer eventjes eruit.
Hij vond de fles trouwens wel smerig het duurde even voordat hij echt begon te drinken en trok in het begin alleen zure gezichten hahahaha
Wauw, 39 weken Surf! Het kan zomaar elk moment beginnen nu hé? Het is overigens nog droog hier, maar volgens mij duurt dat niet lang. Tmv2; wat een heerlijke nacht joh! Fijn dat je mannetje er wat meer tijd tussen heeft laten zitten. Als dat van de fv komt hoef je je ook niet meer schuldig te voelen Heerlijk genieten van je avondje uit vanavond! Ik heb de oudste thuis gelaten vandaag, hij ligt nu met een "bedje op de bank". Hij was al wat verkouden, maar nu loopt het water hem uit de ogen en heeft ie een beetje koorst. Hij wou eerst wel naar school omdat hij anders niet met z'n vriendje kon spelen vandaag, maar uiteindelijk was ie er toch te ziek voor. Volgende week een nieuwe speeldate gemaakt en maar even uitzieken.
Hier nog niets gepoetst haha! Heb er geen zin in... Ben wel met m'n fotoboekje bezig, doe ik in ieder geval iets nuttigs... Ben nu bij de 28 weken ongeveer, dus schiet al op. Heb net nog een buikfotootje gemaakt, zal m zo nog wel even showen... Tmv2: en kon je nog naar de fysio? Miran: sterkte voor je zieke mannetje!!
moest een beetje door de knieen, omdat ik mn fototoestel te laag had gezet hihi Bekijk bijlage 253065
Wauw surf wat een super mooie buik heb jij. En groot hihi. Je draagt echt alleen naar voor volgens mij. Geen fysio meer gehoord, baal als n stekker want mijn moeder moet om 14 uur voor mammografie en om 16 uur heeft ze een afspraak. Dus ik ben alleen en ik kan m.inck wel uit zijn bed tillen met pijn en moeite maar met hem lopen lukt echt bijna niet. Dat doet zon pijn. Doordat ik nu zo raar loop begin ik ook last te krijgen van mijn schaambeen. Heerlijk! Not
Tmv2: ja ik heb echt zo'n tuut zeg maar... Hè wat vervelend dat je niet naar de fysio kunt... Heb je nog andere hulptroepen mssn voor vanmiddag? Of anders je mannetje thuiswerken ofzo? Want op zo'n manier gaat je bekken natuurlijk ook alleen weer slechter en dat moet vooral ook niet!! Sterkte!!!
Tmv2; wat naar zeg. Dit zal je bekken inderdaad ook niet veel goed doen. Mooie buik Surf! Laatste foto???
Jeetje, ik vind nu op internet een filmpje van een keizersnede zoals ik het ook graag zou willen. Ik kan het altijd bespreekbaar maken met mijn gyn, eens kijken hoe hij hier over denkt... Catharina Ziekenhuis: voorlichtingsfilm keizersnede - YouTube
Mama van jordy: Ahhhhh dus een ware ziekenboeg, ze steken elkaar lekker aan. @Surf ik heb hetzelfde doel, eerst 6 mnd en dan verder, mijn oudste precies 9 mnd zichzelf afbouwend, en mijn jongste met 7 mnd zichzelf afbouwend..... En ja ik voel me ook zo'n melkfabriek in het begin, dan denk ik pffff ik ben net klaar.... Hhahahaha ja wij zijn ook heel benieuwd!!! @Smile, ja een vast contract en alles wat ze zegt is mondeling......maar hij wil is wet.... @Miran heerlijk een kindloos dagje......*nog steeds jaloers op moeders die dat wel doen op de kleinkinderen passen* En gaaf nieuwe TV! @Wendy spannend meid!!!! @Miran krijg je per definitie een keizersnede??? @Surf, mooie buik, had mijn buik kunnen zijn, ik draag ook alles bijna naar voren. Gisteravond mijn schoonmoeder door de bocht, "ik vind toch dat je anders zwanger bent dan anders" ik vind je niet zo aangekomen.....ehhhh duhhhh.....die toeter had ik met de jongens ook....(ze weet het niet wat het is nl.) maar ik kwam van mijn oudste van 62 kilo af en ging naar 83.......en nu zat ik altijd rond de 70 en ben nog maar 6 kilo aangekomen, tja..... Ze kan beter aan een viswedstrijd meedoen, vangt ze meer!!! Hihihihi.....
Goofy; mijn moeder is gastouder geworden, in eerste instantie voor haar eigen kleinkinderen maar nu ook voor andere kinderen. Mijn zusje is ermee aangestoken, die vond de druk op haar huidige werk te groot en wilde wel samen met haar gastouder worden. Maar dat mag dus niet. Dus mijn moeder gaat de garage en berging verbouwen tot speelkamer voor kids en dan beginnen ze samen kleinschalige opvang. Heerlijk! Ik zou niet anders willen. Het voordeel dat ze het nu samen gaan doen is dat het makkelijker is met de kids van school halen en als er eens 1 van hun ziek is of een afspraak elders heeft. m'n kids zijn dus lekker bij oma en toch in aanraking met andere kids Jep, deze keer 100% zeker een keizersnede. Ik ben de vorige keren ook bevallen met een keizersnede en dan moet de 3e keer zeker een keizersnede worden i.v.m. risico van scheuren van het litteken als ik weeën zou krijgen. Dus ook als de bevallin voor de geplande datum begint ga ik naar het ziekenhuis voor een keizersnede. Die (schoon)moeders zijn gewoon hartstikke nieuwsgierig. Mijn schoonmoeder zat ook al te vissen bij mijn man. Wij zeggen tegen iedereen dat we het geslacht nog niet weten om te voorkomen dat ze gaan raden of extra op gaan letten wat je zegt. Dan kunnen we het makkelijker voor ons houden. Maar schoonmoeder zei constant "goh, wil je het echt niet weten.. je kunt toch bij de echo zo vragen... ik zou het wel weten als ik de kans kreeg etc". Dus heb ik haar laatst gezegd dat we het wel weten maar juist zeggen dat we het niet weten om te voorkomen dat mensen gaan gissen. Tegen mij heeft ze er nu niets meer over gezegd. Tegen mijn man wel; volgens haar krijgen we een dochter.