Zwanger worden/zijn van een 3e kindje!! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga lekker douchen en mn bedje in...

ik zal me vanaf nu elke morgen even melden ok? haha

2. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @surf, vanaf nu mag je toch? Spannend hoor!

3. miran336

miran336 Fanatiek lid

Dat is oké.. waar ben je nu dan ;)? (grapje)

4. miran336

miran336 Fanatiek lid

De jongens konden niet wachten hun knutsel-cadeaus aan papa te geven, dat dat hebben we al gedaan. Papa mag nu even uitslapen en ik zit met de kids beneden, met een beker drinken voor de tv. Straks (als het niet meer zo heel vroeg is) gaan we met het ontbijt beginnen. We hebben sinds dit jaar het ontbijt op bed met vader- en moederdag afgeschaft en gaan lekker uitgebreid ontbijten aan tafel. Heb gister al aardbeien, afbakbroodjes verse jus 'd orange etc gehaald. Krijg spontaan trek, jammie.

5. miran336

miran336 Fanatiek lid

Tmv2; jij was er vroeg bij. Was dat weer de enige keer dat je wakker bent geweest voor een voeding? Ging goed de afgelopen nachten toch?

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Gm meiden!

Niets aan t handje hier!
    Heerlijk geslapen!

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Miran: jij was snel beneden zeg! En je ontbijtje klinkt heerlijk! Hier zit mannetje aan n dieet, dus voor hem geen lekker ontbijtje op bed...
    Wel knutsels en kado's natuurlijk!

Tmv2: nog maar 1 voeding in de nacht of was t je tweede? Kraamhulp is vanaf vanavond weer beschikbaar, dus na het eten vanaaf mag het beginnen ;)

Vanochtend hier rustig aan, na kj's dutje naar schoonouders en daarna eten bij mijn ouders samen met m'n broers + aanhang, gezellig!!

8. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @miran, dat was de enige voeding het was iets korter dan voorgaande nachten maar hij had gisteren ook weinig gegeten voor het slapen.

Jouw man al goed verwend!!
    Hier heeft Hubbie dubbel feest jarig en vaderdag. Maar heb niks gekocht voor hem schaam schaam
    Gelukkig doen we nooit echt iets voor verjaardagen, maar meestal heb ik wel iets. Maar ff erop uit ging niet en het internetshoppen ben ik net aan het ontdekken. Na ik had gezworen er nooit aan te beginnen.

De postbode is deze week al vier dagen aan mijn deur geweest, ik was zo blij dat de vierde keer een ander was hihi

@ surf alles nog rustig, fijn dat je goed heb geslapen.

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Tmv2: ik had ook maar 1 kadootje, t is niet anders... Kindjes hadden prachtige kunstwerken!
    En internetshoppen, ideaal! Heb al weken lang bijna elke dag een pakketje, postbode is mijn beste vriend! We lachen er wel om net z'n tweetjes als ie weer voor de deur staat!

10. miran336

miran336 Fanatiek lid

Tmv2; heerlijk zeg, 1 nachtvoeding. Van harte met je hubbie's verjaardag!

Ik heb ook niets gekocht voor mijn man hoor, de knutsels van de kids is genoeg. Daar hebben ze zo hun best op gedaan.

Ontbijt is hier op, keuken redelijk netjes en nu even relaxen op de bank.

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hier ook lekker ontbeten (wij dan, hihi)
    mannetje is nu even aan het werk, hij heeft een opdracht gekregen afgelopen donderdag en het moet binnen twee weken af... hij wil dus zo veel mogelijk doen zolang de baby er nog niet is... dan kan hij meer thuis/vrij zijn als ze er is.

tmv2: gefeliciteerd ook inderdaad met je hubbie!

12. miran336

miran336 Fanatiek lid

Jammer dat hij moet werken Surf, maar voor een goed doel inderdaad.

13. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    spannend nu surf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hier ben k dan weer even!

Iedereen n fijne vaderdag gehad?
    Tmv2 feli met je hubbie! En wat fijn dat je maar 1 nachtvoeding had! Hopelijk vannacht weer!
    Surf, t is nu elke dag spannend of r wat komt! Ik gok dat je precies op de uitgerekende datum gaat bevallen!
    Zwaai naar de rest

Hier, deze week al twee keer sportief geweest. Ben begonnen met hardlopen:$ ik houd eigenlijk niet van hardlopen maar dat is een van de weinige dingen nu waar niet heel veel tijd in gaat zitten en wat ik dus ff tussendoor kan doen! Vandaag 3 km gerend, met maar 1 stukje tussendoor gewandeld! Best trots op mn eigen! :D
    Verder heb ik vandaag B.ram haar geknipt! :D hij had van die lange sliertjes er tussendoor. Vind ik echt altijd slordig uitzien, dus maar geknipt!
    Morgen gaat F.loortje voor de eerste keer op schoolreisje! Best een klein beetje spannend! (vind t best n beetje eng om dr "alleen" in zo'n bus mee te laten gaan. Je hoort wel eens van die horrorverhalen over bussen met schoolkinderen!) maar daar moet k maar niet te veel over nadenken, want hoe groot s die kans nu eenmaal! :(

Zometeen kijken hoe oranje zn laatste wedstrijd speelt ;)

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    dannie: dat had ik ook hoor! thijmentje ging natuurlijk 2 weken terug voor het eerst op schoolreis na 4 dagen school... met 3 grote bussen op weg met allemaal kleuters. was wel even slikken hoor! voor het eerst was ie ver weg met 'allemaal vreemden'...

hier een lekker dagje gehad. vanochtend rustig aan, en na kaspers slapen naar schoonouders en daarna eten bij mn ouders, erg gezellig! net thuis en nu even voetbal kijken natuurlijk (althans als er gescoord wordt, want wat er tussendoor gebeurt interesseert me niet haha)

16. miran336

miran336 Fanatiek lid

Dannie; vreselijk vond ik het toen onze oudste voor het eerst mee op schoolreis ging. Moest echt even vechten tegen m'n tranen toen. In middels gaat hij straks voor de 3e keer, is wel makkelijker. Maar onze jongste zou op z'n eerste schooldag mee op schoolreis mogen, maar denk niet dat hij mee gaat. Heel veel plezier voor je grote meid, en succes voor mama ;)
    Wauw, hardgelopen.... respect! Ik heb een hekel aan bewegen/sporten, maar nu verlang ik soms naar even hardlopen. Komt denk ik omdat ik nu zo beperkt ben, en ik zie mezelf dikker worden (voor een goed doel).

Vandaag gaat onze jongste ook weer proefdraaien op school. Dus weer een kindloos dagje. Vanmorgen telefonische intake van de kraamzorg. Maakt het weer een beetje echter. :D

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Gm meiden,

Was ik weer!
    Lekker geslapen allemaal? Hier wel.

Hopelijk jullie ook!

18. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Gm allemaal,
    Hier een spooknXht van de kids.. Zo naar t werk, laatste lesdag!

19. miran336

miran336 Fanatiek lid

Heerlijk laatste dagje werken Mayke, daarna kun je misschien wat meer rust nemen. Die gebroken nachten werken ook niet echt mee hé?

Hey Surf; weer present ;)

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Mayke: lekker laatste dagje! Vervelend van je nacht!!

Miran: jep!

Deel Deze Pagina