Zwanger worden/zijn van een 3e kindje!! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Surf...vandaag word je gestript??? toch??? als het lukt natuurlijk....

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Smile: ja inderdaad, ben benieuwd! Hopelijk kunnen ze er bij... Ik moet over n uurtje...

3. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    een hele goede morgen dames!!:D

@surf spannend hoor!! ben zo benieuwd wanneer jullie meisje van plan is om te komen. de kraam is in ieder geval weer thuis.

@mayke, succes met je laatste lesdag, en nog even en dan lekker vakantie toch?? vervelend dat je zon spooknacht hebt gehad. hopelijk kan je vanavond of vanmiddag lekker rustig aan doen.

@miran, geniet van je ochtendje. hoe vind de jongste het.

@dannie,ik ben bijna alle keren dat de kleuters op pad gingen mee geweest. dus dat maakte het een stuk makkelijker.. hihi maar ik begrijp je helemaal. hopelijk heeft ze heel veel fun!

@de rest... :) weet het niet meer.

@hier, Vannacht 8 uur tussen de voedingen laten zitten:D:$
    ik schrok dus om 6 uur wakker van de pijn in mijn boobs.. en om 7 uur maar gaan kolven, want ik hield het niet meer en ik moest ook verder met de andere kids. om half 8 begon hij de murmelen, ik denk wakker worden jij. anders ben ik straks veel te laat om de kids klaar te hebben voor school.

mijn rug/bekken gaat gelukkig beter. ik kan m.inck zelf weer uit bed tillen en de trap op. ik voel nog wel dat de spieren wat meer gespannen zijn. maar dat is niks meer vergeleken met vrijdag. morgen weer naar de fysio, ben benieuwd.
    vandaag een rustig dagje, moeders heeft het wel drukker haha.. kids naar school en ophalen en straks zwemles. de rest van de week echt rete druk.
    meisje van het entertainmentteam van de camping van 2 jaar geleden komt morgen een dagje logeren.
    fysio, bedrijfsarts, voor beide kids ouderavond.
    woensdag oudste kleuterfeest en aangezien ik klassemoeder ben, de cadeautjes in orde maken en daar naar toe. smiddags dochterlief een kinderfeestje (alleen even kijken hoe ik ze daar krijg, omdat ik er vanuit ga dat het feest autorijden niet door gaat morgen)
    donderdag kraamvisite;) en jaargesprek op het werk of baas komt hierheen.
    en vrijdag cb met prikjes, zaterdag gaat manlief indoor skydiven en zondag is het terugkom dat van de communie en krijgen we de foto's en dvd. ben benieuwd.
    kortom ik hoef mezelf niet te vervelen.

haha.. nu ik het heb getypt denk ik, wat een informatie, ws denken jullie hmmm fijn.. :) sorry!!

ik ga weer eens even mupke halen, die is weer wakker. hij heeft niet lang geslapen maar ja. zou ikook niet doen na een nacht van 8 uur.

4. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Surf: succes, spannend voor jullie!

Daymar: moest jij vandaag niet weer naar het ziekenhuis? Sterkte.

Het cb dacht dat S misschien een koemelkallegie heeft, dus zitten nu op andere melk. Het lijkt wel te helpen, maar is pas twee dagen, dus wachten nog even af. Maar wat is die melk duur... Maar als het helpt heb ik het er wel voor over natuurlijk. Afgelopen nachten waren beter, dus voel ik me ook weer beter.

Fijne dag allmaal

5. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Tmv2: heerlijk zo'n nacht!

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Tmv2: heerlijke nacht joh!!
    En jeetje wat n drukke week voor de boeg zeg!

Victoria: kan je die voeding niet via de verzekering krijgen? Heb ik weleens gelezen... Hopelijk gaat het nog meer helpen!!

Hier in de wacht bij de vk, beetje nerveus nu toch...

M'n kraam belde al vanochtend dat ze helemaal klaar is voor n nieuwe baby! Zo'n schat is het!

7. miran336

miran336 Fanatiek lid

Even bijgelezen, kom later reageren.. ik wacht op de telefonische intake van kraamzorg. Ze bellen om 10.30u

8. Damyar

Damyar Niet meer actief

Over 45 min naar het zh, tabletten vanochtend ingebracht.
    Ook hebben mannetje en ik veel gesproken en mannetje wil eigenlijk gewoon door met ivf omdat dat effectiever is en dan al die maanden zelf klussen etc. Dus ik heb vanmorgen gg gesproken en donderdagochtend hebben we een gesprek daar en dan horen we wanneer we weer mogen. Moet opnieuw spuiten omdat ik geen embryo's heb. We gaan wel in samenwerking met het zh. Had ik al verteld dat ze ook het tussenschotje vandaag weg gaan halen. Stelt niets voor en dat kon in één keer. Dus ik heb nu goede hoop voor de toekomst. Spannend he.

Victoria: mijn jongste heeft ook ka en ik heb het tot op heden het vergoed gekregen. Ik heb Friso allergy care en die haal ik bij de apotheek en de rekening gaat naar de zorgverzekeraar.

Surf succes

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Damyar: wat spannend meid!! Ik hoop dat het weghalen van het tussenschotje de oplossing is en dat je snel n nieuw wonder mag dragen!! (voor 40 weken!)

Hier net terug van de vk. Ze heeft kunnen strippen, maar ze had niet de verwachting dat ik hierop ga bevallen. Het was half verstreken, vingertop ontsluiting en nog wat stug... Ze wilde eerst voor vlg week n nieuwe afspraak plannen, maar toen vroeg ze wat ik wilde en ik zei dat ik deze week wel dan nog n x wilde proberen met strippen, dus nu mag ik donderdag weer als het nog nodig is. Hopelijk niet...

10. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Waaaaaaaaaaaah spannend Surf....hopelijk toch wat resultaat vandaag!!!!!!!!!!!!!

11. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Nou Damyar!! Hopelijk heeft alles effect!! Op naar een roze wolk! Duim, duim, duim!

12. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @surf spannend!!

@damyar, ik hoop voor jullie snel ook een wondertje want jeetje zeg!!!
    Weer spuiten, weer eicellen punctie Pfff jullie verdienen het zooo

@victoria, de voeding wordt vergoed door de verzekering mits je recept hebt van ha of kA. Dus zou even daar langs gaan. Bij mijn dochter had ik het met veel moeite met terugwerkende kracht teruggekregen. Toen moest het perse via apotheek. Bij zoonlief nu moet ik het bestellen via sorgente daar heeft de verzekering een overeenkomst mee. Dus als je recept hebt even zorgverzekering bellen. Ik krijg alles vergoed

13. miran336

miran336 Fanatiek lid

Damyar; hoe is het gegaan meid?

Surf; merk je al iets van het strippen?

Tmv2; wauw meis, wat een heerlijke nacht heb je gehad.

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Victoria; hopelijk is de oorzaak van de onrust nu gevonden.

Ik heb vanmorgen telefonische intake van kraamzorg gehad, half uur aan de telefoon gehangen en gezellig gekletst. We hebben recht op 49 uur zorg in 8 dagen en ivm keizersnede nog recht op 2 dagen verlenging. Die verlenging moet door de verloskundige akkoord voor gegeven worden na de bevalling. Natuurlijk gaan er in eerste instantie wat uren af voor de dagen die ik in het ziekenhuis ben.

Onze jongste is kapot van zijn dagje school. Hij vindt het hartstikke leuk en voelt zich helemaal groot, pfff.. ik vind hem nog zo klein...

Verder voel ik me vandaag enorm moe en heb ik veel harde buiken.
    Ik ga even over op de klaagmodus hoor...
    Ik ben d'r een beetje zat van, ik voel me al zo hoogzwanger met m'n dikke buik (zal binnenkort eens een buikfoto laten zien), heb constant last van maagzuur, 's nachts kan ik niet lekker liggen en als ik omdraai kost me dat meteen weer een harde buik, ik loop constant tegen mezelf aan en vind het gewoon pittig met nog 2 kids erbij. Daarbij kan en mag ik weinig en kijk ik nu om me heen in een huis waar nodig een stofzuiger door moet en er ligt nog een berg strijkgoed te wachten. We hebben de zolder moeten ontruimen omdat onze oudste daar nu slaapt, maar heel veel spullen die daar vandaan komen hebben nog niet echt een andere plek. Nou ja, even mopperen lucht iets op...
    Zo klaagmodus gaat weer uit hoor *zucht*

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Miran: klagen mag hoor! Doe ik ook geregeld hihi
    Kan me voorstellen dat je er zat van bent... Heel herkenbaar!!
    Rustig aan maar, want die harde buiken zijn echt niet fijn!

Hier merk ik niet veel, wel is m'n buik gevoelig. Toen ik net even kon liggen toen kj in bed lag merkte ik wel elke 7-8 minuten ofzo harde buiken maar nu ik weer met de kids bezig ben merk ik het alleen bij het opstaan oid...
    Denk ook niet dat het veel gaat doen, dus hopelijk donderdag meer geluk...

16. Damyar

Damyar Niet meer actief

Hoi ik ben thuis, heb iets buikpijn en vloei. Bij de echo zagen we dat ik afgelopen dagen een stuk verloren ben. Maar er zat nog een stuk en die is verwijderd. Nadat ik bij was hebben ze me de tweede echootje laten zien dat ik schoon ben. Tussenschot is ook weg, nu moet ik rustig aan doen. Ben heel moe, ben uiteindelijk 45 min onder zeil geweest. Ben erg blij, over 6,5 wk terugkomen en deze gyn is ook van de pop poli en zij gaat met ons verder. Dus ik ga bij geertgen IVF doen en ik moet me direct bij haar melden als ik zwanger ben. Ze was zo lief voor me moest gewoon huilen

17. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Damyar, fijn dat je gyn zo lief is! En dapper dat jullie alsnog doorzetten (snap heel goed als de wens zooooooo groot is dat je er alles aan wilt doen om het te realiseren!) het is jullie zo gegund meid!

18. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Surf, spannend hoor dat je gestript bent. Bij mij zette het bij de tweede keer pas echt door! Dus wie weet donderdag :)

19. miran336

miran336 Fanatiek lid

Damyar; fijn even van je te horen. Rustig aan doen meis, knuf!

20. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hier is onze kleine grote meid al om 18 u naar bed gegaan! Ze was doodmoe van schoolreis. De juf zei dat het super gegaan was en F.loortje zelf raakte niet uitgepraat! :D zoooo schattig!

Deel Deze Pagina