Och jaaa, ze was op schoolreis. Fijn dat ze het naar de zin heeft gehad. En jij? Viel het achteraf mee? Waar zijn ze heen geweest?
Ik ben trouwens vandaag door de juf van mijn jongens gevraagd of ik mee wil op schoolreis, omdat ik klassenmoeder ben. Vorig jaar ben ik ook mee geweest. Ik heb eerst gevraagd wat ze van me verwachten daar omdat ik niet tot heel veel in staat ben. Nou, ik moest maar gewoon mee voor de gezelligheid Dus ga ik 2 juli mee op schoolreis, naar kabouterland in exloo. 8.45u in de bus en 13.00u zijn we weer bij school. Het is daar klein en overzichtelijk dus ik plant me wel op een stoel ofzo, als verzamelpunt
Achteraf vraag ik me altijd af waar ik me eigenlijk druk om maakte het is me reuze meegevallen! Ze zijn naar kinderpretland geweest in weert. Dat is een speeltuin waar binnen en buiten gespeeld kan worden! Van,orgen om 9 uur vertrokken en vanmiddag om 16 u thuis! Lange dag dus voor de kleinste kids van de school!
Zeker een lange dag voor de kids. En dat druk maken herken ik wel hoor, maar goed het is wel je kostbaarste bezit dat een dagje uit gaat zonder mama
Inderdaad! Ik voel me wel bevoorrecht dat ik mee mag, en stiekem wel fijn dat ik dan mijn eigen zoon wel in het oog heb... ik ben nl ook niet zo goed in loslaten
Wauw het gaat hier echt snel! Surf heel veel succes! Heeft het strippen een beetje geholpen?? Ben benieuwd wanneer ze er is! Schoolreisjes... leuk hoor, kind helemaal blij, en als het thuis is meteen in bed gooien; zo moe zijn ze Hier gaat Rafael ook mee, over een weekje, dacht ik. Leuk Miran, eventjes uit je oude patroontje iets anders doen! Ook al doe je niet zo veel misschien, altijd leuk om die kleintjes blij te zien zijn
In het oog houden had ik stiekem wel gewild, maar toch zeker niet gedaan omdat ik weet dat f.loortje dan de hele tijd bij mij blijft hangen of in ieder geval mij in het oog zal houden! Nu heeft ze heerlijk kunnen razen en spelen zonder te hoeven denkenwaar is mama!
Elvinia; we kletsen soms een paar blz vol in een dag, maar het scheelt wel dat het aantal meiden hier overzichtelijk is. (vind ik) Dan is het nog een beetje bij te houden. Ik heb geloof ik ergens gelezen dat Rafael 6 is? (of heb ik dat zelf bedacht?) Mijn oudste zoon is ook 6.
Ja, idd. Bij sommige fora zijn er zoveel mensen dat je gewoon niemand meer 'kent'. Klopt, Rafael is 6 jaar... grappig dat ze even oud zijn!
damyar: wat fijn dat het goed is gegaan. en super dat je nu een lieve/betrokken gyn hebt! volgens mij schort het daar nogal eens aan... ik hoop dat je snel een beetje kunt herstellen... en dan dus weer naar GG, spannend! dannie: logisch dat ze moe was zeg, lange dag voor zo'n ukkie! fijn dat het allemaal goed is gegaan en dat ze het leuk gehad heeft! miran: leuk, mee op schoolreis! hier was alles al geregeld, anders had mn vriend ook graag mee gewild. volgende keer gaat hij zeker mee heeft ie gezegd. maar denk goed om jezelf he! elvinia: tot nu toe niet veel resultaat, wat harde buiken, that's it. vraag: weet iemand hoe je slijmprop eruit ziet? ik heb het bij de jongens nooit bewust verloren, dus heb werkelijk geen idee... net onder de douche een boel slijm (sorry voor het vieze praatje...), echt een klont zeg maar, denk anderhalf tot twee cm in doorsnee... beetje rozig erbij. maar goed het verliezen van je slijmprop zegt natuurlijk ook nog niets hihi, maar ik wil zo graag!!
Surf, ik had dat ook! Bij de eerste twee niet bewust meegemaakt en bij de derde na t strippen veel slijmverlies met kleine sliertjes bloed zijn idd stukken van de slijmprop! Houdt r maar rekening mee dat dit de komende dgn aanhoudt!!
dannie: ah ok.. maar dat betekent toch wel dat er in ieder geval iets gebeurt... ook al is het geen bevalling, mssn zorgt het wel voor wat meer ontsluiting en verweking zodat het donderdag wel door kan zetten, toch? of zeg ik nu iets heel geks?
mn oudste is de 13e geboren, mn jongste de 17 en dan zou onze derde de 21e komen, mooi rijtje toch? elke keer 4 dagen later haha
Nee is geen gekke gedachte! Bij de eerste x strippen verloor k ook veel (dacht ik toen) maar na de tweede x echt veel meer! Vlos voelde toen echt veel verschil met de eerste keer en had toen goede hoop dat t wat zou doen (en dat bleek te kloppen )
Surf de dag dat ik gestript werd verloor ik ook mijn slijmprop. Het is slijmerige stukken met sliertjes bloed erin. Alleen het slijm groeit gewoon elke dag weer aan. Het zegt niets, maar kan ook betekenen dat het komt. Hier ben ik totaal 4 keer gestript terwijl ik al 2a 3 cm had alleen deed het niets anders dan harde buiken en lichte weeen. Bij de laatste keer heeft de vk gewoon de vliezen geprikt en toen begon de bevalling. Ik duim voor je, maar het scheelt je weet dat je meisje snel komt. Net even lekker voorzichtig gedoucht, zat nog helemaal onder de jodium down stairs. Ik moet zeggen dat ik me goed voel, wel moe maar dat komt van de narcose en heb ook een hele droge mond. Heb al zoveel glazen water op, maar helpt niets. Volgende week mogen we bloed prikken voor hcg waarde. Alleen het kleine sneetje bij de navel jeukt, via het sneetje hebben ze een cameraatje geplaatst zodat ze het tussenschotje konden zien om te verwijderen, dit ging overigens heel makkelijk vertelde de gyn. Nu herstellen, ik heb even uitgezocht hoe het zit ivf na miskraam. Protocool is normaal ongesteld worden dan op dag 21 in de cyclys beginnen met spuiten van deca en dan week later ongie worden en dan beginnen met hormoon spuiten en dan twee weken later punctie en dan paar dagen later tp. Dus ik denk dat we over een week of 8 gaan beginnen. Al hoop ik dat ik nu op dag 21 al mag beginnen, maar dat hoor ik donderdag en als het niet mag dan is het pech en gaan we gewoon lekker relaxen en dingen doen zodat de tijd voorbij vliegt. Ik hoop dat de ongie niet weer 6- 8 wk op zich laat wachten, maar gewoon netjes over 4 weken aandient.
Sorry voor alle ego berichtjes afgelopen tijd, ik leef allemaal met jullie mee en denk ook aan jullie
damyar: dat geeft niets joh! het is niet zomaar wat, wat jullie meemaken, daar mogen wel wat ego berichtjes over komen hoor!! ik hoop ook dat jullie nu al snel mogen beginnen en dat je nog twee ongies moet afwachten...