Hij is ook nog eens de oudste/enige hé? Maakt het ook lastiger, gevoelsmatig, vind ik dan. Onze jongste blijft vanaf zijn 2e schoolweek ook 2x per week over, zo heeft hij mooi voor de vakantie nog even 2x kunnen oefenen met overblijven. Ik doe dat dan op dinsdag omdat er dan een overblijfmoeder zit die ik ken Kan ik mooi even vragen hoe het is gegaan. Maar goed voor mijn kids zit er nog een hele zomervakantie tussen voordat de baby komt. Kan me voorstellen dat je er nu moeite mee hebt. En ach, dit was de laatste x voordat jullie beeb komt toch Probeer in ieder geval een beetje rust te pakken meis.
Miran..............wow..............dat presteer ik met 40 weken nog niet!! Snap idd dat die in de weg zit!!
Miran; wat een mooi buik(je)!! Wel slim inderdaad om ze over te laten blijven. Bij ons kost het 3,75 per keer geloof ik. Maar zolang ik Wout toch thuis heb laat ik het maar even zo. Straks als ze alle twee aar school gaan laat ik ze wel overblijven op de dagen dat oma er is. Dat scheelt haar een aantal keren op en neer rijden! Surf; het begint nu wel echt spannend te worden! 39 weken en 4 dagen lijkt voor mij nog zo ver weg, maar ineens is het dan zover! Ik hoop dat de kleine meid niet te lang meer op zich laat wachten. tmv2; wat fijn dat de nachten langzaam iets beter gaan! hopelijk blijft het zo, dan kom je weer meer tot jezelf! Had je vandaag gesprek met je werk of ben ik de weg even kwijt?? Damyar; wat fijn dat het nu goed gaat! Ik hoop dat het dadelijk met de IVF gelijk goed gaat en je binnen een jaar een mooi klein wondertje in je armen hebt! Lynn heeft vandaag ineens bedacht dat ze kan fietsen , en jawel ze fiets ook echt ineens weg zonder zijwielen!!! Super trots! Wel doodmoe van het naast de fiets rennen dat moet er ook wel gek uitzien denk ik zo'n moeke met een dikke buik rennend naast een kleuter die net kan fietsen! Maar het is voor het goede doel! Daarnaast even overleg gehad met de kinderarts, Lynn heeft erg last van ondergewicht, nu toch weer een verwijzing naar de kinderarts om eens te overleggen hoe we verder moeten. Ze is altijd klein en dun geweest maar ze eet zo weinig dat ze niet meer in haar curve doorgroeit.. Daarnaast moet ze ook nog naar de KNO arts om de neus amandelen te laten knippen... Straks ga ik gezellig eten met 2 zwangere collega's (ze zijn beide in verwachting van een 2 ling) en morgen hebben we de 20 weken echo.. spannend!!!
Mayke: wat goed dat ze opeens de stap durft te nemen zonder zijwieltjes! Knap hoor! Gezellig uit eten, leuk! En morgen echo, spannend, maar ook wel leuk, toch? Hier lekker weer rust, m'n mdr is met de mannen lekker buiten. Heb nog n half uurtje dan ga ik koken... Heerlijk!
Surf jammer dat het nog niets is geworden zeg... Maar oké het komt vanzelf wel! Het kan iig niet lang meer duren! Lastig ja, als je je zoontje steeds heen en weer moet brengen... maar het is natuurlijk ook niet fijn voor hem om te eten op school. Miran, fijn dat dat bij jou wel kan! En ook niet duur, 1,25. Hier eet Raf ook vaak op school, omdat we een best eindje van de school vandaan wonen. Wel eet hij 1 keer in de week bij een vriendje, die woont om de hoek. Miran das een flinke buik hoor! Maar wel mooi! Hier ook al vrij dik, maar wat wil je, tzijn er 2... Mayke leuk zeg dat ze nu zonder zijwieltjes kan! Lastig dat ze ondergewicht heeft... eet ze zo weinig dan?! Gezellig dat je met 2 tweelingmama's gaat eten Werk je nog fulltime? Damyar bedankt voor je welkom De laatste tijd praat ik inderdaad er al meer over met Rafael. Hij neemt het gelukkig goed op allemaal. Ik ben ook zo blij dat hij de tweeling helemaal accepteert! Hier, vrij veel last van harde buiken en misselijkheid. En dan bel ik manlief op en dan gaatie zeuren... over dat hij geen tijd heeft en aan het werk is En dat ik niet moet zeuren, omdat die misselijkheid niets voorstelt en wel weer overgaat... grrr. Nouja, ik spring straks maar weer in bed. Ben het helemaal zat. Oh nee ik moet nog eten koken...
Elvinia: vervelend van je misselijkheid! Zitten de kleintjes tegen je maag te duwen mssn? Jammer dat je vriend niet wat meelevender is, je draagt twee wondertjes van jullie samen!! Lekker blijven bellen zou ik zeggen Sterkte!! Ik ga maar eens met koken beginnen... Oja, m'n auto is verkocht! Aan m'n broer, die eigenlijk geen auto wil, maar nu ook n kleine krijgt en het dan wel handig vindt, maar geen zin heeft om goed te zoeken, dis uit gemakzucht die van ons wel wil haha. Nou ik vind het best! Heb alleen de prijs wat omlaag gedaan, hoef bij hem niet het onderste uit de kan te hebben...
Elvinia; vervelend dat je je zo naar voelt. Als je mannetje geen tijd heeft om je klaagzang aan te horen dan kom je hier maar even spuien hoor mayke; Allemaal leuk dingen in het vooruitzicht, lekker uit eten en morgen echo. Spannend maar ook leuk om je uk weer te zien lijkt me. Goed dat je meisje zonder zijwieltjes fietst, en respect voor jou dat je er achteraan rent Surf; lekker kunnen rusten? Wat betreft mijn buik, tsja... ik krijg ook regelmatig de vraag hoe lang ik nog moet en of het er echt geen 2 zijn. Ik snap best dat mensen dat vragen maar reageer dan soms wel wat prikkelbaar naar mijn idee Ik weet waar dit eindigd, was met de vorige zwangerschappen ook zo rond. Ik zal eens kijken of ik straks nog een foto kan vinden van eind zwangerschap van de jongens.
Ow ja, echo van de bovenbuik leek volgens mij wel goed. Maar er moest nog een arts gaan kijken naar de foto's dus dat hoor ik wel bij de gyn 5 juli denk ik.
miran: ja je wordt inderdaad flink rond aan het eind... waren de andere 2 groot bij de geboorte of had je veel vruchtwater? kan me voorstellen dat je wel moe wordt van die opmerkingen over dat het vast niet lang meer duurt... ik kreeg er eentje met 34 weken, en die was erg verbaasd dat ik nog 6 weken moest, maar verder begon het eigenlijk pas vorige week een beetje van mensen op het schoolplein bijvoorbeeld...
Ben ook erg jaloers op vrouwen die zo'n mooi rond bolletje hebben Ik beval inderdaad van flinke kids, dat zal nu vast niet anders zijn, ook ruim vruchtwater. En in combi met mijn lengte (1.65) misschien dubbelop? Geen idee. J.oey was bij zijn geboorte 4270 gr en 53 cm Hij is met 41+2 geboren C.ollin was bij zijn geboorte 3850 gr en 51 cm Hij is met 38+1 geboren via geplande keizersnede, anders was hij ook boven de 4000 gr gekomen. Je gaat echt snel nu Surf. Zo ben je 39 weken en nu zie ik alweer 39+4 staan in je banner. Voelt het ook een beetje dubbel dat je buik straks weg is?
Miran: ja heel dubbel! Aan de ene kant raak ik m nu nog kwijt, zo benieuwd naar ons prinsesje, maar aan de andere kant vind ik t ook nog wel fijn dat ze bij me zit! De laatste x tenslotte met zo'n mooie zwangere buik... Gek idee is dat!
Goeiemorgen. Het zonnetje schijnt heerlijk hier, hopelijk weer net zo'n fijne dag als gisteren. Vanmorgen zijn de kids weg en ga ik wat rust nemen, vanmiddag zijn ze thuis en neemt de oudste een vriendje mee uit school. Dus spelen ze voornamelijk buiten. Gisteravond toen ik in bed lag even mijn harde buiken getimed, wat ze kwamen af en aan. Heb er 5 bijgehouden en toen waren we 20 min verder... Gelukkig zat er elke keer een minuut langer tussen dus heb ik besloten te gaan slapen en we zien wel. Nu is het weer een stuk rustiger, gelukkig. Hihi, ik zie hier net mijn oudste in z'n spiderman-pak naar beneden komen. Het is vandaag feest op school, meesters- en juffendag. De verjaardagen van alle meesters en juffen in een keer. Het thema was "ïk hou van holland", maar zoonlief zil als spiderman. Zijn verklaring; het is een hollandse spiderman hoor mam Nou, ik vind het prima!
Na gisteravond wat hoop gekregen te hebben door van 21.30 tot 00.30 harde buiken gehad te hebben elke 8-12 minuten, is het weer rustig in m'n buik... Helaas! Iedereen goed geslapen?? Ik hoop t!
Zo kindjes en manlief zijn de deur uit en ik ben weer terug m'n bedje ingekropen... Sliep pas laat en tv kwam rond 3 ook weer in ons bed... Kj was nog 3x wakker door de nacht heen en om 5 uur begon een of ander landbouwwerktuig heeeel veel lawaai te maken... Ik had beter kunnen bevallen, dan heb je ook n slechte nacht, maar dan doe je het ergens voor... Maar goed, vandaag rustig dagje, lekker! Boodschapjes komen straks, dus das mooi. En ik moet weer n btje poetsen want de schoonmaakster is nog op vakantie... Daarnet weer een flink deel van m'n slijmprop kwijt... Dus ben benieuwd morgenochtend of ik meer verweekt ben, denk t eigenlijk wel...