Damyar: ik heb serieus kippenvel over mn hele lijf. Dit kan toch niet waar zijn. Nog een mk? Ik hoop, hoop, hoop, dat het toch ergens goed mag zitten. Maar zoals je zelf al laat doorschemeren, waarschijnlijk allemaal valse hoop. Pfff, ben echt verdrietig van je berichtje. Een heel dikke knuf!
damyar: succes straks en sterkte! dikke knuffel!! (en ik weet zeker dat je jongste ook aanvoelt dat je even een extra knuffel nodig hebt!)
oeoeoe ik heb aardbeitjes en yoghurt voor mezelf gehaald, ga even een lekker tussendoortje voor mezelf maken, mjammie!
Grote kleine meid weer trug van school! Was weer heel goed gegaan! Ze vond t heel erg leuk! Nu ff uitrusten zodat ze zometeen naar dansles kan! Vanaaf komt mn hubbie eindelijk weer thuis Morgen en vrijdag weer werken #zucht#
dannie, fijn dat hubbie er bijna weer is! en super dat jullie meisje het zo goed doet op school! was dit de laatste keer oefenen? ik moet zo nog een laatste keertje naar mn werk (wie heeft dat bedacht?!) dat meisje dat ik op donderdag nog steeds thuis had begeleid gaat vandaag voor het eerst naar mijn vervangster en aangezien ze pdd-nos heeft, vindt ze alle veranderingen erg lastig. ik heb dus beloofd de eerste keer er een kwartiertje ofzo bij te zijn... slaat natuurlijk nergens op, maar goed, beloofd is beloofd...
heb toen straks testje gedaan en hij was lichtposi maar wel duidelijk zichtbaar. helaas vals posi bleeh. hoop dat die pregnyl snel mijn lichaam uit is.
Ja, was laatste oefenmorgen! 4juni begint ze voor de echie! Volgende week di mag ze uitdelen op de psz, s haar laatste keer daar!
leuk hoor, en gek! komt wel goed natuurlijk, want ze heeft het goed naar haar zin op school, toch? ennasil: ik hoop dat je over 2 weken zo'n mooi testje voor het echie hebt!
hihi vanuit gaande dat zaterdag of zondag mijn ei was hmnn. dan kan die nog niet echt posi zijn we wachten het rustig af ik moet hier eigenlijk de boel soppen maar ik heb echt geeen zin!! veelste warm bleehh..
hier ben ik, het is idd mis. We kijken of het afkomt en anders dinsdagochtend curretage. Ga nu ff bijkomen en kids in badje doen.