Zwanger worden/zijn van een 3e kindje!! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Mayke: nog een ventje!! Straks drie boys!! Wow!! Precies het omgekeerde van wat hier rond loopt ;) Hoe vind je het? En och...een gaatje in het hart. He bah. Hoe nu verder?? Klinkt best spannend...

Surf: succes morgen!!!! Duim, duim, duim!!

Delfino: en andere oppaskindjes...is dat geen optie? Of zijn die er niet.... Vervelend hoor!

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Mmm....was laatst op het CB. Ik vertelde dat F op haar achterhoofd een bobbeltje op haar schedel had. Zit nu net weer te voelen...tis geen bobbel meer maar een rand. Alsof haar schedel een beetje vergroeit of zo. Heel apart. Kan het alleen maar voelen en niet zien...madame heeft te veel haar....

3. miran336

miran336 Fanatiek lid

Volgens mij heeft Mayke een meid en een jongen...

Mayke; wat spannend zeg. Verder onderzoek moet uitwijzen wat de ernst ervan is? Maar wat leuk, een jochie erbij! Heb je een leuke foto om te showen?

4. miran336

miran336 Fanatiek lid

Tmv2; balen dat je mannetje zo onrustig is.

MvJ: Knap van je meisje dat ze droog is gebleven! Volgens mij zijn jullie zo uit de luiers. :D

5. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @mamavanjordy, ik bedoel teveel melk in de pepti. Speciaal voor koemelkallergie. Dat zijn geknipte melkeiwitten. Maar het lijkt nog te veel voor hem.

@smile, mijn zoon heeft dat ook daar voel je dat de schedelnaden niet helemaal netjes zijn. Die heeft wel een plat achterhoofd.

6. miran336

miran336 Fanatiek lid

Smile; wat zeiden ze er op CB van dan, die rand/bobbel in de schedel?

7. miran336

miran336 Fanatiek lid

Tmv2; bestaat er dan nog een ander soort melk die beter voor hem is?

8. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Hahah, ik had Lynn als jongensnaam aangezien??? Eeeeh....dom....Lynn komt hier niet zoveel voor:)

En op het CB zei de verpleegkundige dat de arts er volgende keer naar zou kijken...dat is over vier weken....Haar schedel loopt verder rond, er zit nu alleen een rand in...heel apart...

9. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Leuk zeg dat je een jongetje krijgt! Wel naar dat het een gaatje in zijn hartje heeft... mijn broers zoontje had dat ook, alleen kwamen ze daar pas achter na de geboorte.
    Dat was ook een naar verhaal. Hij was geboren met keizersnee en alles was gewoon goed (dacht het zkh!) maar dat was dus een grote fout... serieus, het zkh mag zulke fouten toch niet maken?!
    Want toen ze vijf dagen later naar huis mochten, laatste routineonderzoekje en toen merkten ze het opeens en het was heel duidelijk!
    Echt vreemd, daar zou zo'n zkh toch eerder achter moeten komen... iig, mijn schoonzus mocht naar huis, maar het ventje moest nog een paar dagen in het zkh blijven liggen...
    Gelukkig was het wel dicht gegroeid, maar ze moesten aan het begin nog wel heel rustig doen enzo. En hij heeft meer kans op kortademigheid, astma, etc...
    vreselijk...

Ik hoop dat het goed komt bij jou!

Weet niet meer wie het is, maar super dat je dochtertje uit de luiers is! Dat is al weer een zorg minder!:)

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Gm meiden!
    Hier nog alles rustig... Straks dus maar naar de vk...

Jullie lekker geslapen?

11. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    nu dag 31 ..net getest.. oma wit...
    gevoelige borsten en heb het zo warm.. licht misselijk.
    maar nis geen ongi en denk wel dat ik niet zwanger ben

12. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ja, heerlijk geslapen. Gisteravond een onrustige buik dus op tijd naar bed. Nu is mijn buik de hele tijd al lekker ontspannen. (houden zo)

Surf; mooi op tijd naar de vk straks. Ik ben erg benieuwd of er al wat voorwerk gebeurd is en of het strippen nu beter lukt.. enn, of jullie meisje besluit te komen vandaag of morgen.

Ik breng straks de oudste naar school, jongste naar mijn moeder en dan heb ik de hele dag geen kids :$. Ik moet vanmorgen heel even naar mijn werk om opdrachten af te tekenen van een leerling. Verder ga ik helemaal niets doen! Ow ja, vanmiddag om 16 uur pretecho :D

13. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wendy, balen die tegenstrijdige symptomen met die nega test! Ik duim nog even door voor je.

14. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    miran dank je...
    1e cyclus na curretage was 34 dgn.. daarna minder dan 30

15. miran336

miran336 Fanatiek lid

Dus het kan nog wel als je cyclus deze keer weer iets langer zou zijn. Weet je wanneer je ei is geweest?

16. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ei.. als ik naar slijm kijk kwam ie later dan de banner aangaf.. eeen dag of 6 later
    maar wanneer ?? geen idee ;)

17. miran336

miran336 Fanatiek lid

Misschien en verrassingsei Wendy ;)

18. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wendy: jammer nog geen posi test... hopelijk komt ie nog!! ik blijf duimen!

miran: lekker rustig dagje dus, goed voor je buikje denk ik!!

ik ben even weg, tot straks!

20. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Spannend Wendy!

Succes bij de verloskundige straks surf! Laat je meiske maar komen!

Wij gaan zo naar t ziekenhuis voor de echo van t hartje. Ik vind t erg spannend! Ik laat straks weten hoe t gegaan is!

Deel Deze Pagina