Nu ga ik eens even showen, ben zooo trots Het is wel foto van foto, dus beetje glinstering erop, maar dat mag de pret niet drukken: Op de eerste foto zie je een lachje. Op de tweede foto het hele gezichtje.
wauw mooie foto's surf succes hier knallende hoofdpijn en zere rug.. dus morgen vast op rood op naar volgende maand dan maar.. wil het zoooo graag!!! maarja. na de mk cyclus van slag!!!
K heb r idd wat van gezegd! Bleken mails van uit zijn gegaan, maar voordat wij in de maillijst gezet zijn! Vandaar!!
Wauw wat een fantastische foto's zeg! Echt heel duidelijk ja! Oh rot Wendy dat het niks is geworden...
Ik kan de hele tijd wel kijken naar die foto's, maar ga nu echt maar eens naar bed. Slaap lekker allemaal en tot morgen. Ow, ennuh Surf... beval ze (denk dat ik tijdens mijn nachtelijke tripjes naar de wc nog wel even kom kijken hier of je wakker bent, of bent bevallen)
Miran: prachtig zeg! Echt heel duidelijk!! Wendy: Ow balen meis... Ik blijf nog even duimen tot je echt ongie bent... Hier lekker gedoucht, nu naar bedje... En hopelijk wakker worden vannacht met weeen...
Ik zag dat je online was, even gewacht wat je te melden had. Slaap lekker meis, want ook al beval je niet vannacht, het duurt vast niet lang meer en kun je je rust nu nog goed gebruiken.
jeetje dames, net in de week dat ik weinig tijd heb gaan jullie als een speer zo krijg ik het niet bijgehouden hoor. hihi @elvina, jeetje wat een verschrikkelijk nieuws. sterkte voor je zus en alle ander mensen in haar omgeving. @surf, spannend hoor! hopelijk zet het snel door. ik ga nog steeds voor vrijdag op zaterdagnacht. @dannie, leuk al die uitstapjes, alleen een beetje jamme rinderdaad dat het verassingsuitstapjes zijn. hier houden ze gelukkig alles goed bij per mail, brief of op de site van de klas. @mayke, wat fijn dat het mee bleek te vallen. is toch erg schrikken als je zulk nieuws te horen krijgt. @wendy, jammer meid, hopelijk volgende maand voor jouw een mooie test. @miran.. <3 ik ben verliefd met je mee!! zo bijzonder die 3d echos. lekker genoten dus van jullie derde wonder. (ongeloofelijk dat ik dat nooit meer mee zal maken) @de rest..aaah ben het weer kwijt. mijn geheugen blijft een zeef. @hier, vandaag is boeffie 3 maanden. jeeetje gaat me echt te hard. hij had vannacht weer heel de nacht geslapen van 23 tot 7 alleen jammer dat je dan zelf slecht slaapt van de pijn.. de nacht ervoor kwam hij weer om de 3 uur. er is echt geen pijl op te trekken. de keren dat hij zo lang doorhaalde was hij wel heel de dag onrustig geweest en savonds niet geslapen. dus de vermoeidheid speelt een rol. gisterenavond had hij bv gehad. dus het lag niet aan de fles. daar ben ik even mee gestopt. eerst overleggen, of we toch andere voeding moeten hebben dan de pepti. sindsdien is hij weer een stuk rustiger en krijst een stuk minder. morgen naar het cb, zijn tweede prikje. ben weer benieuwd. op de ouderavond 2 hele mooie rapporten gezien, dus ben weer een hele trotse mama. volgend jaar dus eentje in groep 5 en eentje in groep 3. wat gaat het hard he.. mijn kleine meisje gaat ook alweer leren lezen. vandaag even op het werk geweest voor een jaargesprek, was wel leuk even er te zijn, maar ik moet zeggen je loopt toch snel wat meer.. rest van de dag gestraft. jaargesprek was allemaal goed natuurlijk..hihi mag als ik terugkom weer wat meer gaan doen van projecten opzetten. leuk!! want wilde weer wat meer uitdaging. al zal ik eerst maar eens gaan wennen aan werken. maar de projecten kan ik eventueel ook als ik therapeutisch ga werken. @surf... ik moet steeds aan je denken haha.. vind het zo spannend..haha zal nog snel een fotootje posten. de ene samen met zijn grote zus de andere is hij aan het spelen.. of nekspieroefeningen aan het doen. hij kijkt scheel van de kleuren haha
Wat een prachtkereltje Tmv2! Heerlijk. Fijn van die goede nachten, het worden er vast steeds meer. Morgen uitgebreider reactie van mij. Telefoon tikt lastig. Trusten.
Jij moet snachts slapen hoor!! De hebt straks nog tijd genoeg om s nachts wakker te zijn Buikje wel rustig?
Hè bah, wat n tegenvaller, geen beeb! Gister na het douchen vielen de harde buiken stil en zijn niet meer terug geweest.. Jammer!!!