Zwanger worden/zijn van een 3e kindje!! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Heh bah surf wat vervelend zeg! Hopelijk kan ke vandaag nog beetje bijslapen! En dat het vandaag alsnog doorzet!

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

Sfx wat fijn dat je een liefde hebt gevonden!! Lekker genieteb van elkaar!!

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hier was t ineens half 5 al wakker bij ons in bed gelegt speen erin heeft ie het nog volgehouden tot half 7 heb alleen niet echt meer geslapen en daardoor nu dus koppijn... :(

4. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    delfino kalm aan doen dus.

surf spannend.. doe je rustig aan??

5. miran336

miran336 Fanatiek lid

Surf; jammer dat het nog niet wil doorzetten meis. Kun je vandaag nog een beetje rust nemen?

Delfino; Fijn, zo vroeg wakker (not). Hopelijk kun je vandaag een beetje rust pakken.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    mannetje is met de kids naar het zwembad gegaan een half uurtje terug, zodat ik nog even lekker op bed kan.
    dus dat laat ik me natuurlijk geen twee keer zeggen...

als het goed zou gaan, ging hij ook nog daar patatjes eten met ze, dus dan zijn ze voor half 1 niet terug denk ik zo.
    dan kj in bed, dus wordt een rustig dagje voor me (en dat vind ik wel lekker, want ben nu wel een beetje brak ;))

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    heerlijk van de rust genieten

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

4 jaar geleden in de nacht van 23 op 24 juni om 1:15 uur kreeg ik mijn eerste wee! Dus surf zou grappig zijn als jij dan ook begon! Alleen niet zolang als ik erover doen he ;)

9. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    sfx;wat een mooie wending in je leven! Heel veel geluk samen!

Surf; je hebt wel echt een verrassing in je buik! Ik had het idee dat ze er al lang zou zijn, nergens op gebaseerd natuurlijk. Maar nu al weer 40.1 Kleine meid kom maar snel!!!!!

Wij maken ons klaar voor het feest van mijn schoonouders. Ze vieren hun trouwdag op een mooi kasteel. Nu snel naar de kapper!!
    Stiekem zou ik het liefste in mijn bed kruipen geloof ik... helaas..

10. miran336

miran336 Fanatiek lid

Hier zijn de boodschappen weer binnen, manlief is nu wat in huis aan het klussen. Ik zit heerlijk op de bank te relaxen.

Mayke; gefeliciteerd en een fijne dag gewenst!

11. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Oh surf wat jammer dat het niet is doorgezet!
    wel lekker zo'n rustig dagje...

Mayke, fijne dag!

12. miran336

miran336 Fanatiek lid

Weekendrust hier...

Ik heb zelf ook niet zoveel te melden.

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

mayke veel plezier!

@ hier druk druk druk net speelgoedkist uitgezocht want Esmay is maandag jarig maar we vieren het morgen ze zal vast genoeg nieuwe troep krijgen dus moest ff ruimte maken ;) Gisteren heeft ze oorbellen laten zetten en ze heeft geen kik gegeven!!! mama was nerveuzer haha Maandag gaan we naar de holle bolle boom dat is een buiten binnen speeltuin en een zwembad! ben er nog nooit geweest dus ben erg benieuwd!

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

Tygo doet volgende maand trouwens mee met baby van de maand willen jullie dan op hem stemmen????:D

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    delfino: holle bolle boom schijnt inderdaad erg leuk te zijn!
    ben er zelf ook nog niet eerder geweest, maar heb al verschillende enthousiaste verhalen gehoord erover!

t is inderdaad weekend rust hier haha
    hier is ook niet veel noemenswaardig gebeurd. kindjes zijn weer thuis, hebben het heerlijk gehad, kj ligt nu in bedje. als ie wakker is gaan we nog even naar buiten.
    verder niets bijzonders...

16. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Het is inderdaad vrij rustig... niet zo veel te melden.

Behalve dan dat ik net door het raam een auto zie aankomen die ons erf op rijdt. Dus ik probeer te kijken wie dat kan zijn, is het mn broer!!
    De laatste tijd hebben mijn ouders (ze waren met verlof in Nederland) vrij veel ruzie met hem gehad (hij is heel driftig enzo). Nu zijn mn ouders alweer een half jaar weg en nu komt hij op bezoek! Merk dat ik hem toch wel heb gemist, dat laatste halfjaar... nu maar hopen dat hij een beetje voor rede vatbaar blijft en niet gaat zeuren/ruziemaken! (Ben ik eigenlijk wel een beetje bang voor, ook manlief is er niet, ben alleen thuis... maar oké. Ik zie wel.)

17. miran336

miran336 Fanatiek lid

Elvinia; heeft je broer het een beetje gezellig gehouden?

Surf: hoe is het meis?

18. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff spieken naar surf hoor. Zet hem op meid, hoop dat je snel je kleine meiske hebt.

Wat een prachtige echos kwamen er voorbij zeg. Echt onwijs duidelijk. Prachtig kindje hoor Miran!!!

Tmv2 wat een leuke foto's en wat gaat t hard he?!

Delfino fijne verjaardag morgen voor je meissie!!

Mayke, veel plezier op t feest. Leuk hoor in een kasteel.

Elvinia hoe ging t met je broer?

@hier gaat alles goed. Druk weekend. Maar wel vlop aan t genieten van ons heerlijke drietal. Gisteravond hebben manlief en ik t weer over een 4e gehad. Beide hebben we wel de wens, maar hebben wel zoiets dat t wel haalbaar moet zijn woonruimte, financieel en kwa tijd etc. Ben benieuwd dus of nmr 4 ooit komt of dat we ove r 1,5 jaar toch mooi vinden zo.

19. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Met mn broer gaat het gelukkig goed, geen ruzie gemaakt!!:D
    Was wel echt weer even wennen, typisch hij weer... vraag ik bijvoorbeeld of hij het hele weekend blijft, zegt hij: ja, als jij aardig blijft...

Grr... meestal als ik boos wordt ligt het aan hem;)
    Maar oké... eind van de middag een ritje gemaakt met zijn auto. Man dat ding moet hij echt eens opknappen! Hij rijdt als een gek, dus ik was steeds bang dat we tegen een boom zouden knallen...:p Hij heeft zo'n oud audi'tje, en de uitlaat is lek en dat ding klinkt als een opgevoerde sportwagen:D
    Maar het was wel gezellig. Gewoon even een ritje door het bos.

Surf, nog steeds niets?!

20. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik dacht, nog even kijken of Surf nog langs is geweest...

Ik ga zo maar eens even douchen en naar bed, ben moe. Zal nog wel even op mijn telefoon online komen straks.

Deel Deze Pagina