ohjee zo verraderlijk die natte vloeren! je kan je er idd behoorlijk mee bezeren! gelukkig had de kleine niks
M'n kids zijn naar school en naar mijn moeder. Ik had bedacht dat onze oudste op school kon overblijven, dan heb ik rust tot 15.15u. Maar zoonlief vroeg of hij bij oma mag eten, hij kan daar normaal zelf heen lopen. Tuurlijk mag dat, ik zou dan om 13u bij mijn moeder zijn om hem naar school te brengen. Vanmorgen vroeg m'n zoon of ik hem asjeblieft wel van school wil halen om 12 uur... tsja, dan zeg je toch geen nee Ik heb nu toch even rustig op de bank kunnen zitten vanaf 10u.
Ik ga nog even verder tegen mezelf praten Pakje nr 1 is binnen. Ik heb online geshopt de afgelopen dagen Ik heb net een pakje van de v&d gekregen, daar heb ik t-shirts voor de jongens besteld en een paar leuke nachthemden voor mij. Ideaal met knoopjes voor, dus makkelijk met borstvoeding straks. V&D Nachthemd V&D Deze link, ik heb een grijze, blauwe en witte besteld en een lekkere pyamabroek erbij met zo'n brede band bovenin.
Leuk Miran pakjes! En idd handige pyjama's! Heb er laatst bij de wehkamp besteld En idd, zou m ook dan van school halen! Ik krijg vandaag een nieuw dekbedovertrek binnen, een nieuwe weegschaal (voor manlief die aan t afvallen is) en n pakketje van de Hema... Haha I looooove internet! Hier ontzettend moe. Heb wel goed geslapen op zich vannacht, maar heb echt moeite m'n ogen open te houden... Ik ga zo eten met kj (tv eet bij m'n schoonouders) en ik kijk er naar uit om m in bedje te leggen, kan ik ook slapen!!
Nou surf, ze wacht inderdaad op het warme weer. Zou ik ook doen hoor als ik zij was Maar zijn de verjaardagen van je vrienden/familie dan al voorbij? Misschien wil ze gewoon niet tegelijk met een bekende jarig zijn Héeerlijk, internet! De laatste tijd wel gewoon 'normaal' geshopt, babykleertjes enzo... maar nu wel steeds meer via internet hoor. Tis zo handig, alles thuisbezorgd!
Haha goed zo Miran! Hier moet ik er nog 2 krijgen. De pakketpost van de postNL is altijd tussen 5 en 6... Durf alleen nu niet te gaan slapen hihi M'n mdr heeft de mannen mee naar de speeltuin, kunnen ze even uitrazen. Je merkt duidelijk dat ze energie teveel hebben... Ze willen dingen doen, en zijn ook erg blij als opa of oma komt.
Als de kleine morgen komt zou ook wel leuk zijn (weliswaar op de verjaardag van m'n schoonzusje) We hebben dan de volgende verjaardagen: 13,13, 17, 23, 27... Dan zijn de 3 en de 7 onze geluksgetallen denk ik haha
Surf; dat probleem had ik ook. Ik durfde ook niet te gaan slapen vanmiddag. En net toen ik even een pas-sessie aan het doen was met mijn nieuwe pyjama en broek stopte er een busje voorthuis (grrr) snel die legging weer aan, voor zo snel dat nog gaat haha. Heerlijk dat je kids even kunnen uitrazen, slapen ze ook weer lekker vanavond Grappig hoe je van elke datum de voordelen gaat zien als je overtijd loopt hé? Ik was van de oudste 24-2 uitgerekend liep ook overtijd. M'n vriendin zei toen nog, 3-3-2006 is een mooie datum want 3+3=6 En dat is het toen ook nog geworden.
Ow ja, ik ga vanavond met mijn moeder, zusjes, nichtje en nog wat meiden naar een workshop. Van die armbanden maken met die drukkers erop. Naja, de armbanden zijn klaar en de drukkers gaan we maken. Zie er wel een beetje tegenop omdat ik nu vanavond nog actief moet gaan doen maar heb er ook wel zin in om iets leuks te doen Nu stop ik maar eens met kleppen, ben de hele dag al druk doende hier geloof ik
nou net een mega-het-huis-moet-schoon-drift gehad... dus even de wc's nog maar een keertje gedaan, de keuken, de badkamer, onze slaapkamer, de woonkamer opgeruimd en afgestoft, de ramen van vingertjes ontdaan etc... nu op de bank en eigenlijk vind ik dat vriendlief moet stofzuigen en dweilen, maar dat zal ik m niet aandoen... hij heeft net al het oud glas weggebracht... haha, moet er wel om lachen... het is best handig af en toe zo'n schoonmaakdrift!
Schoolreisje was leuk, maar wel beetje koud. Pas om twee uur kwam de zon door... We waren naar Drouwernezand... Bij thuiskomst nog snel de douche gesopt en nu ff chillen. Heb het wel weer gehad
fijn dat het leuk was smile! jammer dat jullie niet de hele dag mooi weer hebben gehad... lekker op de bank uitpuffen!
schoonmaakdrift ik ken het .. bij jolene was het zo erg dat ik alles uit de kasten gehaald heb en gestreken heb haha lol