O jee miran, dat is schrikken zeg! Gelukkig geen gewonden en alleen blik! Maar toch vervelend dat gedoe allemaal daarna. Vanalles regelen enzo, pfffff
Hier, vanmiddag volle bak hier! Dinnetje komt met haar twee kids (ja, die met het ettertje )en mn moeder met de kids van mn broer! Dus wordt gezellie! Hoop dat t droog is, dan gaan we naar t speeltuintje bij ons in de straat, dan blijft de grote zooi uit! Morgen laatste schooldag voor de grote meid, dan begint de vakantie al! Hopelijk komt dan eindelijk t goede weer (langer dan 1dag)
Ik vind het lief dat jullie zo meeleven!! Delfino: na half 3 pas echt geslapen, Daarvoor wat gedoezeld... Maar nu net pas wakker, dus weer 2,5 uur slaap ingehaald, lekker!
Ik dacht: ff checke..... Je weet maar nooit hoe snel het opeens kan gaan (spreekt uit ervaring Maar helaas...nog niks!
Dannie; succes vanmiddag Maar vooral ook veel plezier, gezellie mensen over de vloer. Ow joh, jullie vakantie begint al? Hier moeten de kids nog 3 weken. Vanaf dinsdag mag onze jongste ook elke dag naar school *slik* Surf; fijn dat je nog even geslapen hebt. Buikje nog rustig? Ik ga zo ook maar eens even slapen.
hier net de kraamhulp op de koffie haha, of het allemaal nog rustig was... jep, alles nog rustig... nu lekker aan het lunchen en dan maar even onder de douche haha, want dat had ik nog niet gedaan...
Haha, gezellig zeg...zelf de kraamhulp komt al even checken... 't is tijd om geboren te worden meisje-Surf!!!
Net weer de schrik van mn leven gehad! G.lenn van de trap gevallen! Zeker 6 treden! gelukkig alleen zn lip kapot (is nu n beetje dik) maar verder niets (ja ik er een paar grijze haren bij , niet dat k die al had )
Dannie: jeetje meid, schrikken zeg!! Gelukkig lijkt t mee te vallen!! Hier alles rustig hoor. Wel harde buiken zo af en toe en heel veel bloederig slijmverlies (sorry voor de details...) Ik heb ook hoofdpijn sinds gisteren en ben ontzettend moe. Ik denk dat ze vannacht komt (hoe vaak heb ik dat al gezegd ??) heb t gevoel dat m'n hormonen aan het veranderen zijn... Ik hou jullie op de hoogte!
we zullen zien smile... nog steeds slijmverlies en harde buiken elke 9-11 minuten... zal het deze keer eindelijk eens door gaan zetten? 28-6-12 is ook een mooie datum toch? (ik geloof dat ik elke dag nu wel mooi vind hihi)
Oeh Surf; ik denk dat het vanavond/vannacht wel door gaat zetten... klinkt in ieder geval goed, bloederig slijm