Spannend Surf. Ik duim voor je dat het door zet. Goed wandelen of anders onder de douche? Wendy: Wauw, gefeliciteerd meid. Ik duim voor een plakbeeb hoor. Miran: wat ga je hard zeg. Lijkt nog als de dag van gisteren dat je vertelde dat je weer zwanger was van jullie derde guppie. En jeetje balen zeg van jullie auto. Maar gelukkig had je schoonvader niks, maar toch zuur hoor. Hier trots op ons meisje. Nu 2 weken zonder luier met het slaapje overdag en s'nachts en tot nu toe maar 2x een nat bed gehad. Vanmiddag had ze zelfs zelf gepoept op het potje. Ze was alleen daarna te ijverig geweest met de doekjes want heel het potje lag vol haha. Hoe gaan we dat nu weer oplossen? Ook niet helemaal goed afgeveegd want haar broekkie zat nog wat onder.
Kindjes zitten in bad, gaan zo naar bedje... Ik zit te bedenken wat voor klusjes vriendlief nog kan doen, maar ik kan niets bedenken (hij gaat al stofzuigen zo hihi) Net te horen gekregen dat onze nieuwe auto volgende week op te halen is, dus dat is mooi! Nog steeds harde buiken, iets minder frequent, maar komt mssn omdat ik nu ook druk ben met de kindjes... Ik laat t weten!
MvJ; Knap hoor van je kleine meisje. En ook billen afvegen is een kunst Ze leert het vast snel. Jeetje joh, kids uit de luiers
Miran: ja, dat zal vast wel haha. En ja alles uit de luiers. Scheelt zo veel haha, lekker makkelijk ook. Ze heeft alleen nog bij de oppas en bij de opa's en oma's als ze daar gaat slapen een luier aan omdat ze daar in een campingbedje ligt en dan kan ze er niet zelf uit. Maar ze is zo vlug hier mee vind ik. De boys waren pas met 3,5 ongeveer zindelijk overdag en de nacht rond de 4 jaar. Surf: hoe is het meid?
miran, wat naar zeg van die auto! Dat is altijd zo'n hoop gedoe, met die verzekeringen en mensen die schuldig zijn blablabla... Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt! En hopen dat jij niet hoeft te betalen. Maar ja, is natuurlijk ook niet leuk als je collega moet betalen... dat staat ook weer zo stom Wel fijn dat de workshop zo leuk was. Gefeliciteerd trouwens met je 28 weken! Ik zie dat je maar een weekje achter mij loopt Gezellig... Surf, ahwww vanacht dus!! Heel veel succes vanacht Ik gok 05:13 uur.... MvJ fijn zeg dat je dochter uit de luiers is! Weer een periode afgesloten.... Hier vanmiddag naar vrienden gegaan. Lekker gebarbecued (grrr... wat is dat voor rotwoord) en nu weer thuis. Ben wel doodop... Twee uur rijden heen en ook weer 2 uur terug! Pff, ik merk wel dat ik steeds minder kan hebben.
Wendy wat een mooi nieuws! Ik duim dat alles deze keer goed mag gaan! Elvinia, ik snap wel dat het steeds zwaarder wordt, 29wk zwanger zijn is al heftig, laat staan van 2! Surf; succes vannacht, ik ga gewoon weer duimen! Wij hebben weer een bewogen week achter de rug! Met Lynn naar de KNO geweest en naar de kinderarts. Haar keel en neus amandelen moeten eruit, en ze moet extra naar de kinderarts voor controles van gewicht en groei. Ze blijft erg klein. Hopelijk kan ze beter gaan eten als haar amandelen geknipt zijn! Morgen komen ze de dakkapel plaatsen, ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden! Vrijdag vertrekken we naar Oostenrijk, om vervolgens door te rijden naar de Italiaanse kust. Ik weet niet of ik internet heb of niet, maar ik kom in ieder geval over 3 weken weer terug!! Fijne weken allemaal! En extra veel sterkte voor jou surf!!!!
Elvinia; lekker hoor BBQ, hopelijk snel echt zomer dan staat ie hier ook wat vaker aan. We schelen inderdaad maar een week, jij zult vast wel iets eerder bevallen denk ik? Ik beval in week 39 dmv een keizersnede. Het gaat nu wel tellen inderdaad, wordt steeds zwaarder... En helemaal met 2. Weten jullie eigenlijk al of jullie jongens of meisjes krijgen? Mayke; sneu voor jullie dochter. Hopelijk doet het verwijderen van de amandelen haar goed. Wat een zorg kun je daar dan over hebben hé? Heerlijk vooruitzicht die vakantie, nog even snel de dakkapel er voor aan Dan moet Surf eigenlijk wel bevallen voordat jij op vakantie gaat hé, is hun kindje alweer 3 weken als jullie terug zijn haha. Fijne vakantie gewenst, geniet ervan saampies!
Miran, nee het is nog een verrassing wat voor geslachten het zijn Weet eigenlijk niet wat ons nou bewogen heeft bij de 20 weken echo om te zeggen dat we het niet wilden weten Maarja, nu gaan we ervoor... dus moeten verder Zal ook wel gek zijn als we bij de 30 weken nog een keer de geslachten vragen, aangezien iedereen al weet dat het een verrassing is... Mayke, wat zielig voor Lynn dat haar amandelen geknipt moeten worden! Maarja, als het beter voor haar is... hopen dat ze inderdaad dan beter gaat eten. Eet ze dan gewoon heel weinig of ligt de weinige groei ook aan andere dingen?? Veel plezier alvast op je vakantie! Ik denk dat je nog net Surfs dochtertje mee gaat maken
Ik kwam even snel kijken. Heb mannetje lekker vroeg op bed gelegd hopelijk slaapt hij dan ook lekker even door. Probeerseltje. @surf succes nu moet jullie kleine meid wel komen!