Miran: redelijk geslapen, wel geregeld wakker van n harde buik. Die harde buiken zijn niet geheel pijnloos moet ik bekennen, maar er zit geen regelmaat in en ze worden niet erger... Sinds ik wakker ben ook elke 8-9 min eentje... Vanmiddag weer de vk...
Beetje onrustig nachtje dus. Genoeg gerommel maar niet doorzetten... lijkt me best vermoeiend. Ik ben best benieuwd wat de vk zegt? Hoe laat mag je?
Jammer surf, maar ze komt echt vandaag hoor. Het is nu al lekker warm buiten. Moet je haar wel even laten weten he, dus rondje buiten lopen als het een beetje lukt. Miran: ook schrikken van het ongeluk, bah. Ik lees wel regelmatig met foon mee, maar ik wil een beetje rustig aan doen. Merk dat ik af en toe weer flink met mijn hoofd in de wolken ben omdat we volgende week weer beginnen met spuiten. Dus ik moet mezelf regelmatig dwingen om niet op zp actief te zijn. Maar ja ik geef nu gewoon surf de schuld hahah moet zij maar eens gaan bevallen hoor. Meiden fijne dag allemaal, geniet van het weer. Ik ga dat ook doen, maar eerst nog even op zoek naar een mooie vakantiebestemming.
Damyar: geef mij maar de schuld hoor, vind ik helemaal niet erg... Buiten lopen lukt niet echt, maar telt in de tuin zitten ook? Wie van jullie heeft weleens voorweeen gehad? Bij de jongens niet gehad namelijk... De harde buiken doen nu echt pijn namelijk, komen tussen de 6 en 11 min en duren zo'n 30-60 sec... Maar er zit dus geen enkele regelmaat in... Wat moet ik daar nou mee? Is dit toch n beginnetje of kan dit nog dgn doorgaan zo? Moet ik vriendlief al bellen... Pff twijfel alom!! Wat zouden jullie doen?
Lieve Surf, gezien je al een week verweekt en met 2 cm ontsluiting rondloopt zou ik je vk even bellen. Het is je 3e kindje en het zou zomaar eens snel kunnen gaan. Je weet het niet... Dus als je even met je vk overlegd, ook zegt dat je vannacht wakker bent geworden van de harde buiken (ik ben er nog nooit wakker van geworden en ik heb er in 3 zwangerschappen duizenden gehad ) dan kan zij even beoordelen of ze het de moeite waard vind om langs te komen. Zeker omdat manlief aan het werk is en je waarschijnlijk iets moet regelen voor de kids als het wel een begin is. Ik denk nu ook even aan mijn vriendin die een maandje terug bevallen is zonder verloskundige
Ja maar ik wil niet zomaar bellen... Ook omdat ik toch eind van de middag al n afspraak heb... Pff, wat n zeur ben ik toch ook! Ik ga even afleiding zoeken, blijven ze komen, bel ik over n uurtje...
*Grinnik* Nee... ik denk ook dat je niet voor niets gaat bellen meis. Dit is hoe dan ook een aanzetje voor je bevalling, of denk je dat je meisje nog 2 weekjes blijft zitten (sorry, moest even beetje lachen om je reactie... struisvogelpolitiek?)
Surf!! Nog niet?? Wow wat een eigenwijsje!! Ik dacht echt dat ze vanacht zou komen... maar nee hoor... Succes bij de vk vanmiddag!
@surf, als ze pijnlijk zijn lijkt het toch een beginnetje. voel je ze over heel je buik?? je derde kan heel snel gaan he, ik weet niet hoelang het bij de andere duurde en hoever manlief weg zit.
Even snel naar de Hema en de bakker geweest, en direct maar weer even hier kijken. Ik moet toch de hele dag wel zo af en toe aan je denken Surf, spannend.
Tmv2; nee niet m'n hele buik, halverwege ongeveer... Mannetje is onderweg naar huis, heeft hier ook n werkkamer, dus gaat hier gwn verder werken. Tv kwam in 8 uur, kj in 4... Ze komen nu elke 5-6 minuten maar houden niet zo lang aan. Ga zo eerst lunchen met de oudste en dan naar bedje met kj, kijken wat er gebeurt... Miran: ja mssn struisvogel hihi, ik wil die mensen ook niet voor niets lastig vallen... Stom toch, is het je derde, weet je het nog niet...
Helemaal niet stom.. al kan ik me je gevoel goed voorstellen. Ik heb dat ook in opvoeding en opgroeien van de kids, dan denk je.. ik heb er al 1 dus weet alles wel. Maar toch is een 2e kindje weer heel anders en gaan veel dingen anders waardoor je toch veel dingen weer niet weet... zal met een 3e ongetwijfeld net zo gaan vermoed ik Fijn dat je hubbie naar huis komt meis, voelt wel een stuk fijner denk ik? En als hij zijn werk thuis voort kan zetten zit hij ook niet voor niets te wachten mocht het nog even duren.
hallo daar, ik ben weer lekker thuis na een heerlijke zonvakantie deze week nog even samen met manlief en volgende week moet hij nog werken. willen jullie mij een kleine update geven van wat ik allemaal heb gemist? zijn zoveeeel blz om terug te lezen
Hey Ennasil; fijne vakantie gehad? Vast meer zon dan wij hebben gezien hier. En de overgang wordt jullie even makkelijk gemaakt met de temperaturen hier. Update van mezelf; 28 weken alweer, vorige week keer veel harde buiken maar na onderzoek in ziekenhuis kon ik weer naar huis omdat mijn lichaam nog niet bezig is met bevallen, gelukkig. Verder houd ik me rustig omwille van de harde buiken en bekken. Babykamer is behangen, mijn moeder is de wieg aan het bekleden dus dat schiet ook al lekker op. Op pagina 69 vind je de foto's van de pretecho die ik vorige week heb gehad. Dat was het wel wat betreft mij... Hoe is het met jou? verder zit ik hier elk half uur zo'n beetje te checken of Surf al aan het bevallen is
Surf bij mij duurden me weeën ook maar 30 tot 45 sec en hebben nooit een minuut geduurd dus dat hoeft niet zoveel te zeggen spannend hoor!!!!\ had je ook een WA gestuurd met een vraagje
hier es vandaag op school uitgedeeld en ze heeft een "rapport" meegehad! en mag heeeeel trots op haar zijn