kom op surf.... ikke kan op rood.. gisteren mooie test en nu .. allemaal rood bloedverlies en rood slijm.. vertrouw het niet
Ik werd net bruut uit mijn slaap gewekt door de postbode, schrik me wild. Maar goed, kraampakket is binnen... Delfino; lekker trots zijn op je meisje
@surf, ik denk echt dat je aan de gang gaat. Bij mij halveerde trouwens de tijd na elke bevalling 6, 3 en 1,5 uur. En bij mij kwamen ze heel snel korter op elkaar maar ook niet altijd een minuut. Ik denk dat deze dag je meisje geboren gaat worden. @ Wendy niet alweer toch was zon mooie test' dikke knuff meid
heb toch gebeld.. waarschijnlijk mis omdat het rood is.. ze zei .. tets volgende weke nog een keer.. kijken of ie donkerder is.. dit vond ik op i net: Het eerste trimester zijn de eerste drie maanden van de zwangerschap. In week 5, oftewel 4 weken zwanger, kan er een lichte bloeding optreden door de innesteling van het bevruchte eitje. De eicel nestelt zich diep in de baarmoederwand. Doordat de baarmoederwand goed doorbloed is, kan deze makkelijk bloeden. De vrouw ziet dan wat roze, rood of bruin bloed, meestal vermengd met wat slijm. npog hoop misschien???
Wendysunny wat naar! Laten we het hopen dat het inderdaad gewoon de baarmoederwand is... Het was zo'n mooie test!
Hier lijkt het begonnen... Weeen door m'n hele buik, 50-70 sec, elke 4-6 min. Vk gebeld, komt rond half 4 kijken... Jullie horen het wel, wrs via Delfino...
Ik ben nu met mijn zusje mee naar het zh. Eitjes meten. Best raar met m'n dikke buik mee, ze wou liever niet alleen.
Vk belde dat ze al in het z'huis was en omdat ik toch ook in het z'huis wil bevallen kan ik die kant opkomen... M'n mdr komt zo kj halen en dan gaan we die kant op... Spannend!!