Klopt het toch wel dat er vaak net iets meer jongens dan meisjes worden geboren! Surf....foto!!! En hoe heb je de rest van de bevalling ervaren??? Mocht je tijd hebben...moet je de vorige pagina's nog wel even doorlezen... Wendy....hoe is het nu??? Hoop zo op positief nieuws!!
vanavond mag ik die kleine komen bewonderen!!! was zo blij dat ik nauwelijks oog dicht heb gedaan hahaha!!!
Ik was inderdaad de volgende Delfino, totdat Elvinia zich kwam melden hier Ze loopt net een weekje op me voor. Maar.. het komt wel lekker dichtbij nu.
ooh oke hihi Elvinia als je wil kan ik je op de lijst zetten ik ga t uit bed halen en boodschappen doen!
Surf, ja leuk foto!! Wendy, heel veel succes! Ik hoop voor je dat er toch niets aan de hand is... Delfino, ik ben 9 september uitgerekent, geslachten onbekend. Ik ga proberen bv te geven en het wordt een ziekenhuisbevalling.
Zwanger worden/zijn van een 3e kindje Nod lijst Juni: Lovelymom Ennasil Datumloos: sfx50 wendysunny Vlindertjes: Jannie1980 - feb 4w3d - mrt 4w3d Surf - 20 juni 4w3d - 12 sept 10w5d Delfino - 25 Juni 4w3d Baby Boom - 11 Juli 5wk Damyar - feb 5w3d - 13 juli 9w3d - 3 sept 5w5d en nog een heel klein sterretje die zo gewenst was Goofychick - 5w2d Wendysunny - 10w - *Luca Engeltjes: Jazz - 16-01-2012 - Crystal Katie* (17w) - 70 gram Zwanger: Elvinia - 9 September - 2-ling - bv - ziekenhuis Miran336 (2♂ - 18 september - bv - Geplande keizersnede goofychick - 22 september - bv - ziekenhuis Balleke - 26 oktober - fv - thuisbevalling Mayke1980 (♀ & ♂ - 9 november - fv - ziekenhuis (medische indicatie) Geboren: Jannie1980 - 24-01-2012 - F.emke - 4640 gram Dannie81 - 3-02-2012 - B.ram - 3955 gram en 53 cm Saskia81 - 16-02-2012 - C.hiel - 3608 gram Trotsemamavan2 - 21-03-2012 - M.inck - 3420 gram Smile - 5-04-2012 - F.emke N.oelle Delfino - 19-04-2012 - T.ygo F.abian - 3560 gram en 52 cm Trotsemams - 27-04-2012 - jongen - 5685 gr Surf - 28-06-2012 - F.eline J.asmijn - 3610 gram 5 x een ♂ 3 x een ♀ = dochter
Meiden, even snel hoor... Verhaal en foto volgen snel! Ze is prachtig, doet t geweldig! Ze is rustig!! Vannacht was ze wat onrustig tussen 23-00.30, daarna geslapen. Wakker gemaakt om 4.15 voor n voeding, en om 8.30 wakker gemaakt voor n voeding... Vanochtend heerlijk beneden gelegen in de box, bij opa en oma en nu even lekker in bed. Ze hapt goed aan, dus das fijn! De mannen zijn nog steeds enthousiast, ben superblij met onze kraamhulp (die hadden we bij de jongens ook), dus kortom: het is genieten! Zo'n prachtig meisje, zo'n geschenk, zo'n wonder! Onbeschrijflijk!! We zijn gelukkig!!
surf fijn dat het goed gaat.geneten dus!!! hier nu rose bij afvegen.. niet meer knalrood zoals gisteren... spannend.. test morgen weer ... maarja.. geen idee natuurlijk.. reken nergens meer op.
dank je wel surf.. wat dneken jullie zo lichte streep woe dikkere streep.. morgen ene testje wagen en als die donkerder is.. laat ik mvm wel doorgaan denk ik
Surf, wat geweldig dat ze het zo goed doet! Wendy, ik hoop zo voor je dat het allemaal goed is!! Ja, gewoon kijken of de test donkerder is/dikkere streep. En dan gewoon je afspraken door laten gaan hoor! Ik bedoel, als je test nog steeds laat zien dat je zwanger bent...
ja ik snap wat je bedoeld.. ben ook steeds beroerder gelukkig haha hoie is het met jou? fijn weekend allemaal
Met mij gaat het gelukkig vrij goed. Zo nu en dan een harde buik, maar dat hoort erbij... bij het eten ook last van maagzuur, maar dat is de laatste tijd gelukkig weer een beetje aan het wegtrekken. Ik had er zo'n last van dat ik er gek van werd De kleintjes kunnen ook hard trappen, hoewel de ene dat gelukkig tegen de placenta doet, dus die voel ik gelukkig minder. Een schoppend kind vind ik wel genoeg
Wendy: zondag gewoon een dikke streep!! Surf: klinkt goed....rustige baby.... En op naar de volgende die gaan bevallen!!
allereerst surf GEFELICITEERD!!!!!! MOOIE NAAM hier vanochtend een sms gehad van maasstad zh staat erin herinnering afspraak maandag 2 juli om half 3 met dokter ..... terwijl ik die dag helemaal geen afspraak had. wat blijk nou hebben ze hem gewijzigt. ze hadden een brieg gestuurd zeiden ze, dus 10 minuten na bellen lag de brief door de deur. hij was de 27ste gemaakt. hmm wel een beetje laat met melden een weekend voor de afspraak. gelukkig kon manlief nog vrij krijgen op het nippertje. schrok wel even hoor .dacht neeeeeeee niet weer iets wat mis gaat pfff.. maar het is goed gekomen gelukkig
Kom ik er toch potverdikkie een half uur geleden achter dat we helemaal geen voeding meer voor b.ram hadden Gelukkig is de ah tot 22 uur open en heb ik snel wat kunnen halen! Voel me opeens niet meer zo'n hele goede moeder K heb mn hubbie op zn werk gebeld en hem de schuld gegven. Hij had immers twee dgn vrij en ik heb gewerkt (en ook nog super druk gehad) dus had hij best ff kunnen meedenken
Ik kom even welterusten zeggen. Na dit weekend meer aanwezig. Zondag wordt onze zoon 4 jaar, beetje druk met voorbereiden, traktaties, gebak halen, kraamvisite morgen etc..
miran: vast gefeliciteerd en straks kan ie elke dag naar school. spannend hoor!! maak er een mooie dag van morgen. wat geef je hem cadeau? dannie: tjee vaak denken mannen dat wij dat wel regelen he... gelukkig was de ah nog open. ennasil: per sms ? haha das grappig. wist niet dat ze dat deden.. gelukkig kan je man mee. succes vast vanmorgen weer test gedaan.. teststreeep net zo donker als controlestreep.. wauw!!! zo donker hem ik hem woe niet gezien. ga ervanuit dat het ok is.. voel me nog super zwanger... heb er wel een goed gevoel over. maar ja wel in achterhoofd dta het 2 kanten op kan.. maarja vind dat ik het positief moet bekijken.. toch?? mocht er rond de 7 weken bij de cho nog bloed zitten, wat de vorige zw schap ook zo was (en toen dus mis ging 3 weken later) wil ik ook een echo bij de gyn. toch besloten geen hcg te laten prikken.. de test is donkerder.. verder gene bloed meer verloren... dus tja... koop zo nog een test.. test ik woe weer... o wat ben ik erg he spannend hoor. denk dat ik 3-3-13 uitgerekend ben