Zwanger worden/zijn van een 3e kindje!! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Wat ik nog wilde vertellen (als jullie het zat zijn om aan te horen moet je t maar zeggen hihi). Onze kleine meid woog gister 3660 wat al prachtig was, vandaag alweer 3730, 70 gram in n dag dus! Super gewoon!

Vanmiddag voor het eerst naar buiten geweest met r. Een klein stukje, maar al meer dan ik de afgelopen weken kon, dus ik ben helemaal blij. Heb nu ook geen last, alleen n btje zwaar gevoel van m'n bekkenbodemspier dus moet toch nog wel voorzichtig aan doen en niet te hard van stapel willen lopen.

Tv heeft n leuke dag gehad, hij ging naar n grote speeltuin met z'n klas voor juffendag, daarna de BSO, dus hij was erg moe bij thuiskomst. Kj had vandaag uitgedeeld op z'n groep, dus hij kwam ook thuis met hele verhalen, erg leuk!

Fijne avond iedereen verder!!

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ja, rustig hier.
    Mijn man doet veel aan baby en kinderfotografie. Hij gaat straks echt 'professioneel' bezig. Hij heeft net weer een new born shoot gedaan. De foto's zijn zo mooi geworden. Als je nieuwsgierig bent...pb ff. Stuur ik de website door. Tis nog wel een prutwebsite...in september is de officiel website klaar...maar goed...voor een kleine impressie ;)

3. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff warm he meiden....maar alles beter dan regen!

Trotsemv hoe is t gegaan?

Hier vandaag ook proefzwemmen...onze oudstedochter 6 jr mag voor de 6e keer afzwemmen...haha hoeveel diplomas kan een meisje hebben.

Verder alles oke hier. Wel erg druk! En loop echt te racen.

Tot later

4. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh ik ben wel benieuwd smile...ik heb ook de fotovakschool gedaan. Zo leuk!

5. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Surf, wat groeit ze goed joh, top!

6. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @surf, jeetje ze groeit wel heeel hard haha... Jij hebt echt slagroom! M.inck was nog niet eens op zijn geboortegewicht goed zeg.

@smile, ik ben eigenlijk wel benieuwd (en nieuwsgierig haha)

@saskia, jeetje en dat met 6 jaar.. WAUW! Nou die van mij is 7 maar haalt als het goed is vrijdag zijn b. Want ookal begon hij niet erg goed (hij is altijd druk bezig met andere dingen) heeft hij het toch goed gegaan. Hij wil ook door voor zijn c en van de juf mocht het. Hij zal er ws alleen iets langer over doen. (zijn spierspanning is te hoog en zijn coördinatie en spiersamenwerking is niet altijd even goed vandaar was het de vraag of het haalbaar was)
    Maar jeetje jij hebt echt een waterratje.

Verder heeft boef op het moment erg veel moeite met ergens anders slapen dan zijn bed, van het weekend op de camping. Maar nu dus bij mijn moeder weer. Hij slaapt nu, maar hij is vanaf 13 uur ong wakker geweest met kleine slaapjes van een kwartiertje.
    Ik ga zo kolven en dan hoop ik dat hij weer lekker slaapt vannacht.

7. miran336

miran336 Fanatiek lid

Surf; Slagroom in plaats van melk? Wauw, ze groeit echt lekker! Heerlijk dat je even weer buiten kon zijn.

Smile; heb je een pb gestuurd, ben ook wel benieuwd naar die site.

Saskia; echt een waterratje in huis dus ;) ik was al blij dat die van mij z'n B haalde.

Tmv2; Onze oudste ging niet door voor C, en dat vond ik ook niet eens zo erg. Hij ziet alle vogels vliegen en vind heel veel dingen ook spannend, dus dat had vast een hele tijd geduurd. Goed dat je zoon vrijdag voor B mag, het is toch niet eens zo lang geleden dat hij voor A afzwom?
    Vervelend dat je kleine man wat kieskeurig is qua slaapplek. Hoe doe je dat nu met voedingen? Voed je nog live, kolf je alles of krijgt je mannetje voornamelijk flesvoeding?

8. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik ga straks de kids naar school brengen en om 9.20u moet ik voor de echo van de niertjes. Aansluitend om 10 u naar de gyn.

Vannacht wel 5x naar het toilet om te plassen. Resultaat... vanmorgen een halve kilo lichter dan gister :D Nog steeds wel dikke voeten maar ach.
    Ik kan de hoofdpijn nu ook verklaren denk ik want ik ben verkouden geworden en heb wat keelpijn, zal wel een griepje zijn denk ik.

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Tmv2: onhandig dat jullie mannetje niet meer overal wil slapen, hopelijk weer n fase...

Miran: leuk straks jullie wondertje bewonderen! Vind je het ook spannend omdat ze de niertjes gaan bekijken of heb je wel vertrouwen dat het goed zit?

Zwemlessen: tv doen we in september pas op les. Het leek me nu niet handig net naar school, toen de beeb, straks zomervakantie... Dus dacht, we starten daarna wel.

Hier op zich prima nacht, 22.00- 1.45- 2.45 (extra slokje, heel kort maar)- 5.40. Dus helemaal goed!

Vandaag krijgen we de nieuwe auto!! Joepie!! Kunnen we van het weekend met z'n vijfjes ergens heen, komt precies goed uit zo!

10. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Oeps....miran...volgens mij stuur ik de link twee keer....

pppfffff weer warm zeg!!! Sterkte voor de nog zwangeren hier

11. miran336

miran336 Fanatiek lid

Smile; heb de site even bekeken, mooie foto's!

Ik zag niet tegen de echo op, maar als je dan in de wachtkamer zit is het toch even spannend. De niertjes zagen er prachtig uit volgens de echoscopiste. Ze verwacht geen problemen na de geboorte :D
    Ook heeft ze nog even een groeimeting gedaan en vruchtwater gemeten. Beeb ligt nog steeds een week voor en er is RUIM vruchtwater. En omdat ze het zo leuk vond en het ruime vruchtwater zich er zo goed voor leende heeft ze nog even met 3/4D gekeken naar onze krummel.
    Daarna door voor controle bij de gyn. Die lieve schat snapte me helemaal dat ik er even door zat gister. Hij zei; elke volgende zwangerschap heeft een positief nadeel, nl dat er steeds een kindje bij komt en je het daardoor drukker hebt. En dan het ruime vruchtwater, kindje dat voorloopt en dat ik geen 2.10m ben (ben 1.65m) maakt dat ik klachten heb die normaal over een week of 3 zouden ontstaan. Meteen zijn vraag daarna of we alvast een datum zullen proberen te plannen voor de keizersnede... dus hij heeft een aanvraag gedaan met een datum, als dat goedgekeurd wordt weten we dus wanneer deze uk geboren gaan worden. Nou echt... mijn dan kan niet meer stuk nu, wat was ik dit even nodig... mooie echo mee, niertjes in orde en een datum waar ik naar af kan tellen :D
    Hele reeks afspraken mee, voor suikertest, anestesie, intake met verpleegkundige, echo over 5 weken en controle gyn over 2 weken.

Ik zal jullie ons kleinste schatje (die overigens na schatting onegveer 1570gr weegt) nog even showen...

Bijgevoegde bestanden:

12. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Top Miran, heeeelemaaaaal top!!

13. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Ff snel!! Mooie foto miran! Fijn dat het allemaal Goed was. Geniet lekker van al fat goede nieuws!

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    miran: wat fijn!!!
    klinkt echt super allemaal!
    en wat n dotje!!

smile: ik wil ook wel de naam van jullie website, ben erg benieuwd!

15. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Heb je pb-tje gestuurd.
    Moet zeggen dat de foto's met deze website niet echt tot hun recht komen. De website maakt de kwaliteit van de foto's een stuk minder. Maar goed...voor een indruk ;) Als de echte website in september af is...laat ik het wel weer weten!

Best warm he!!

16. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Onweert het al bij jullie?
    Hier is het nog stil...maar de lucht wordt al aardig donker.
    Bah...heb zo'n pest aan onweer

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    thanks!
    hij doet het hier nog niet, ik moet even een nieuwe versie van adobe installeren, maar daar ben ik niet zo goed in, dus dat moet vriendlief even doen straks hihi

het is echt superwarm hier!
    f.eline wil ook wat vaker drinken vandaag, maar dat is logisch met die warmte.

de nieuwe auto gehaald en hij is groot haha! we hadden m van papier af gekocht, nog niet gezien, zelfs nog nooit in zo'n soort auto gezeten, maar we dachten gewoon dat dat de meest ideale auto zou zijn haha
    de stoeltjes passen perfect, nog ruimte zat (ook tussen de stoeltjes in om de gordels vast te maken) en heeeeeel veel been- en kofferbakruimte. heerlijk!

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hier nog geen onweer, het betrekt nu wel wat, maar nog niet echt onweerswolken te zien...

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    een week geleden was ik net in het z'huis aangekomen...

wat gaat het sneeeeeeel!

20. miran336

miran336 Fanatiek lid

Surf; week is zo voorbij...
    Ik zag inderdaad op fb dat er nog heel veel ruimte tussen de stoeltjes zit, ideaal!

Hier is het ook al best donker, ik verwacht nog wel wat regen. Mag ook wel even hoor, het is warrum!

Deel Deze Pagina